PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Capo_Martin
Vloženo 15.9.2014
Aktualizováno 22.11.2014
Zobrazeno 875x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Modrá kráska s dokonalými proporcemi a tvarovou symetrií od předního světla k dvěma vysoko posazeným výfukům. Motor Rotax Bombardier, brzdy Brembo, drátěná kola, masivní přední vidlice. Kus poctivého železa.

Motorka koupena od FIRMA:coolmoto (Luže) - Férové a čestné jednání. Příští motorku budu kupovat opět tady.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Polovina motorek které na cestě potkám, u nás i v zahraničí. Občas mám pocit, že na mě GS vykoukne i ze záchodu.
BMW F 800 GS Adventure: Minimální cestovatelský komfort.

První dojmy - Pohodlný posez, slušná ochrana před větrem a také minimální náchylnost na boční vítr. Celkově lze jízdní dojmy popsat pocity vyváženosti, dobré ovladatelnosti a dynamiky. Při jízdě už motorku téměř nevnímám, už si jenom užívám průlet prostorem. Lituji každého dne, kdy jsem nepilotoval svou Aprilii Caponord.

Doplňky na motorce - Zatím jen Topcase. Mám v plánu namontovat blastery, hrazdu na řídítka s USB konektorem a vyhřívané hefty.

Recenze

Na velké "Géeso" jsem šetřil dlouhých jedenáct let, od doby kdy jsem prodal své BMW F 650 ST. Za tu dobu se ale z enduro jízdy stal mainstreem a z BMW R 1200 GS motorkářšký fetiš a investiční nástroj, podobně jako třeba hodinky Rolex. Cena motorky rostla rychleji než mé úspory. A protože primárním posláním motorky je přinášet radost a svobodu, nikoli svázanost a pocit obav o majetek v ceně poloviny hypotéky pod sedlem, rozhodl jsem se hledat jinde.
Vyzkoušel jsem si přes víkend nové BMW 800 GS, kde mi i přes obratnost mimo silnice přece jen chyběl cestovatelský komfort. Hledal jsem tedy mezi velkými cestovními endury ostatních značek. Během půlročního každodenního pročítání inzerátů jsem si málem údivem ukroutil krk nad tím, kam až se mohou vyšplhat ceny letitých šrotů, které jsou ovšem zařazeny v kolonce cestovní enduro. Vylučovací metodou jsem dospěl až k Aprilii Caponord, kterou jsem vůbec neznal. Našel jsem zachovalý kousek s nájezdem kolem 20 tis. km, solidního prodejce a po testovací jízdě to už byla jasná volba.

Dojmy z jízdy jsou velmi pozitivní, jediné co mi možná chybí je Telelever, ale dá se bez něj žít.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mickin
Mickin napsal 03.05.15 v 22:23

Hodně km přeju

Milan1963
Milan1963 napsal 22.11.14 v 11:47 10b.

Hezká, přeju tisíce kilometrů bez závad.

Petr_TA
Petr_TA napsal 22.11.14 v 11:36 10b.

Parádní italka
Mooooc hezky popsáno
10b

Více komentářů



TOPlist