Vlastník | rumburk | |
---|---|---|
Vloženo | 7.7.2014 | |
Aktualizováno | 7.7.2014 | |
Zobrazeno | 2 406x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
Vlastník | rumburk | |
---|---|---|
Vloženo | 7.7.2014 | |
Aktualizováno | 7.7.2014 | |
Zobrazeno | 2 406x |
Takže to beru tak, že jsi maximálně spokojenej a snažíš se jenom odradit ostatní, aby na Multipecce nejezdil za chvíli každej... Mam jí sám třetí měsíc (r.2004 - 22000 tkm, teď po servise v Ducati Praha (rozvody, seřízení vůlí ventilů, palivovej filtr, vyresetování polohy klapky vzduchu, seřízení podtlaků, bohatost směsi atp. - bratru za 9500,- bez oleje) Po pár drobných doladěních jsem s Multistradou 1000 DS maximálně spokojenej a nemám si na co stěžovat - snad jen trochu to sedlo není na delší cestování, ale asi by to vyřešila gelová origo podložka Ducati Performance.
Takže kdyby přece jen někdo řešil nově koupenou, zde pár tipů:
1.) Cukání v nižší rychlosti - vyřešila výměna kolečka 15z za 14z (www.motoobchod.cz za cca 600,-) a teď si užívám i popojíždění po městě v kolonách atp. - snížení rychlosti a zvýšení krouťáku na jednotlivý kvalty cca o 7%
2.) Tuhá spojka (po prvním víkendu vymrtvený zápěstí) - stačilo komplet rozebrat a namazat čep a spojkovou páčku - ostatní je hydraulika. To samý páčka přední brzdy - neuvěřitelnej rozdíl. I přední brzdu jsem rozbrzdil tak, že teď jsem spokojenej (monobloky z R1 to ale přece jen nejsou)
3.) Tlumiče - stačí origo nastavení dle manuálu - aby se předek míň potápěl, stačí utáhnou útlum komprese přední vidle z tovární 1 ot na 0,5...0,75 ot. a je to. (dole na vidlích zezadu)
4.) Centrál útlum komprese skoro na maximum, odskok tovární, předpětí také. Mám metrák a v poho.
Nestabilní chování a přílišný padání do zatáček - stačí vyhodit sjetý gumy a nafoukat na předepsaných 2,2/2,4 atm.
5.) Nervozní chování motoru při nízký rychlosti (nekultivovanej chod z volnoběhu) - stačilo cca o 0,5 ot. zvednout doraz vzduchový klapky (červík na 2,5 mm imbus - přístup z pravý strany pod krytem) - díky týhle úpravě to navíc tolik netrhá zadní gumu od asfaltu, když zavřeš plyn moc brzo a motor jde na tak velký V2 skoro sametově odspodu
6.) Doladění posedu - zvýšení řídítek: stačí pár velkých M10 x 30 mm podložek a delší M10 imbus z Ferony za pár kaček - sám jsem zvednul řídítka o 2 cm - pak stačí natočit řídítka do ideální pozice a seštělovat zrcátka tak, abys v pohodě viděl a nemam s nima kupodivu větší problém)
Že se MTS kroutí? Kravina - takhle festovní podvozek má málokterá mašina - leda že jsi koupil nabořenej šrot nebo máš vymlácený ložiska řízení a kašleš na údržbu
Jojo!!!Já od včerejška taky!!!Nejspíš ju zapálím a pochčiju
Problém bych hledal jinde než v motorce. Teče spousta motorek, ale když si to přitáhněš dom, tak se pak nediv.
Špageta, na kterou mám vztek, jen co se na ní v garáži podívám!!! Kamaráde tak zlé to snad není ne? Já jsem na sebe nasranej že jsem prodal HM ještě teď ale vím jistě že Ducati bude stát zase brzo v garáži...
Se nezlob teda, ale aby to nebylo v něčem jiném...
Utahni podvozek a bude drzet. Predek i zadek. Jinak se na tom neda jezdit.
Lol, ty jsi fakt joker Že ty jsi jediněerjednapyčovoe?! Psaní recenzí ti evidentně jde, jen tak dál...