renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1000 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník rumburk
Vloženo 7.7.2014
Aktualizováno 7.7.2014
Zobrazeno 2 406x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 7 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sosmen
sosmen napsal 21.07.14 v 13:01

Takže to beru tak, že jsi maximálně spokojenej a snažíš se jenom odradit ostatní, aby na Multipecce nejezdil za chvíli každej... Mam jí sám třetí měsíc (r.2004 - 22000 tkm, teď po servise v Ducati Praha (rozvody, seřízení vůlí ventilů, palivovej filtr, vyresetování polohy klapky vzduchu, seřízení podtlaků, bohatost směsi atp. - bratru za 9500,- bez oleje) Po pár drobných doladěních jsem s Multistradou 1000 DS maximálně spokojenej a nemám si na co stěžovat - snad jen trochu to sedlo není na delší cestování, ale asi by to vyřešila gelová origo podložka Ducati Performance.

Takže kdyby přece jen někdo řešil nově koupenou, zde pár tipů:
1.) Cukání v nižší rychlosti - vyřešila výměna kolečka 15z za 14z (www.motoobchod.cz za cca 600,-) a teď si užívám i popojíždění po městě v kolonách atp. - snížení rychlosti a zvýšení krouťáku na jednotlivý kvalty cca o 7%
2.) Tuhá spojka (po prvním víkendu vymrtvený zápěstí) - stačilo komplet rozebrat a namazat čep a spojkovou páčku - ostatní je hydraulika. To samý páčka přední brzdy - neuvěřitelnej rozdíl. I přední brzdu jsem rozbrzdil tak, že teď jsem spokojenej (monobloky z R1 to ale přece jen nejsou)
3.) Tlumiče - stačí origo nastavení dle manuálu - aby se předek míň potápěl, stačí utáhnou útlum komprese přední vidle z tovární 1 ot na 0,5...0,75 ot. a je to. (dole na vidlích zezadu)
4.) Centrál útlum komprese skoro na maximum, odskok tovární, předpětí také. Mám metrák a v poho.
Nestabilní chování a přílišný padání do zatáček - stačí vyhodit sjetý gumy a nafoukat na předepsaných 2,2/2,4 atm.
5.) Nervozní chování motoru při nízký rychlosti (nekultivovanej chod z volnoběhu) - stačilo cca o 0,5 ot. zvednout doraz vzduchový klapky (červík na 2,5 mm imbus - přístup z pravý strany pod krytem) - díky týhle úpravě to navíc tolik netrhá zadní gumu od asfaltu, když zavřeš plyn moc brzo a motor jde na tak velký V2 skoro sametově odspodu
6.) Doladění posedu - zvýšení řídítek: stačí pár velkých M10 x 30 mm podložek a delší M10 imbus z Ferony za pár kaček - sám jsem zvednul řídítka o 2 cm - pak stačí natočit řídítka do ideální pozice a seštělovat zrcátka tak, abys v pohodě viděl a nemam s nima kupodivu větší problém)

Že se MTS kroutí? Kravina - takhle festovní podvozek má málokterá mašina - leda že jsi koupil nabořenej šrot nebo máš vymlácený ložiska řízení a kašleš na údržbu

Ivos
Ivos napsal 13.07.14 v 10:04

Jojo!!!Já od včerejška taky!!!Nejspíš ju zapálím a pochčiju

Strobi
Strobi napsal 08.07.14 v 14:54

Problém bych hledal jinde než v motorce. Teče spousta motorek, ale když si to přitáhněš dom, tak se pak nediv.

JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 08.07.14 v 08:36

Špageta, na kterou mám vztek, jen co se na ní v garáži podívám!!! Kamaráde tak zlé to snad není ne? Já jsem na sebe nasranej že jsem prodal HM ještě teď ale vím jistě že Ducati bude stát zase brzo v garáži...

lopata75
lopata75 napsal 07.07.14 v 22:55

Se nezlob teda, ale aby to nebylo v něčem jiném...

dorso
dorso napsal 07.07.14 v 22:35

Utahni podvozek a bude drzet. Predek i zadek. Jinak se na tom neda jezdit.

martin.hsb
martin.hsb napsal 07.07.14 v 22:00

Lol, ty jsi fakt joker Že ty jsi jediněerjednapyčovoe?! Psaní recenzí ti evidentně jde, jen tak dál...



TOPlist