invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1000 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sete
Vloženo 6.3.2011
Aktualizováno 28.11.2011
Zobrazeno 8538x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Multistrada... Nebo taky Multisranda, Multiestráda či Multipecka. Už jméno napoví o čem to bude a ono taky jo

Více fotografii

Recenze

Proč zrovna Multistradu? Chtěl jsem "enduro", ale na druhou stranu jsem se nechtěl vzdát Ducatího dvouventilu. Elefant mi nešel až tak úplně pod fousy (jako druhá motorka k SS možná), tak už jsem začal kacířsky pokukovat i po produktech vyrobených mimo Borgo Panigale. Ze sna jsem se dokonce budil celý zpocený, že jsem nakonec zakoupil vehement ze země vycházejícího slunce! No pánbůh mě má asi rád a tak mi jednoho prosincového večera léta páně 2010 seslal nabídku na multiestrádu, navíc za velice rozumné peníze. Druhý den jsem jel na kukačku pro jistotu rovnou i s károu a jak patrno z tohoto profilu, s prázdnou jsem se domů rozhodně nevrátil.

Jak se na ní drandí: No tak enduro to teda úplně není, spíš skoro vůbec, ale na ty naše okresky to je ono (na SS to nebyl žádný přátelák). Nechá se s ní jet slušná kudla, ale na druhou stranu i kochačka s baťůžkem, což byl s SS průser, tam se prostě muselo tahat, jinak člověk začal pomalu odumírat od zápěstí - ale svoje kouzlo to rozhodně mělo, třeba v Rakousku, jenže tam je to o jiných silnicích! Když budu porovnávat dál, tak stejně jako SSku se multici nejvíc líbí na okreskách, ale už není tak vybíravá na kvalitu povrchu, i když žehlička typu BMW GS to pochopitelně není, pořád je to Ducati. Co se týče úložného prostoru, tak pod sedlo se vejdou možná tak žvýkačky. Na pravé straně kapotáže je jakási uzamykatelná přihrádka, ovšem s úložným prostorem pod sedlem SS se to srovnávat rozhodně nedá. Spolujezdec si celkem lebedí, žena si předchozí multipecku pochvalovala, že pro ní byla opravdu pohodlná, zvláště když jí zezadu "jistil" topcase. Pilotova jízdní pozice je uvolněná, na přehazování biku ze zatáčky do zatáčky přímo ideální, jen dálnice a rychlé přesuny "pořád rovně" nejsou to pravé ořechové. Kapitola sama pro sebe je ukazatel stavu paliva, který je mírně řečeno laškovní. Příčinou je zřejmě tvar nádrže, která se táhne od osy řízení až pod spolujezdcovo pozadí, čímž pádem jak se benzín přelévá, ukazatel neví čí je a zmateně signalizuje rezervu třeba už 100 km po natankování.

Co má na sobě: Předchozí majitel jí nadělil sedla Bagster a koncovku Termignoni, teď je na mě, abych časem pořídil svody bez žaludku, bo to teď moc neduní. Ale jelikož nekradu a živím barák, ženu, dítě a psa, tak to nebude tak honem :-/ Nejdříve jsem tedy koupil nosič Givi - kufr mám putovní, už na pár motocyklech se mnou cestoval. Ještě jsem řešil co s originál plégem, páč mi hnalo proud vzduchu přesně na blembák. A protože odklápěčka Caberg Justissimo nepatří zrovna mezi nejtišší klobouky, začal jsem se poohlížet po dopňkových produktech renomovaných výrobců, leč žádný mi do oka nepadl. Nakonec jsem z emeriky objednal přídavné plexi od Laminar Lip. Osvědčilo se náramně, už mi v hlavě nehučí jako bych jí strčil do úlu Někomu se možná nemusí líbit, ale podle mě se sem hodí - je prostě "jiné" jako motorka sama. Co se týče kol, tak ta už byla červená při koupi, nicméně mi pořád šrotuje v hlavě, jestli je tak mám nechat nebo je dát do černého komaxitu...? Po koupi jsem měl jasno, budou černý, ale po čase se mi to s těma červenýma začalo i líbit. Dá se říci, že u Ducati se tato barevná kombinace už stala klasikou (viz verze Senna)

Trocha detektivní činnosti ohledně servisní historie: Jak známo servisní historii je u strojů z Bologni celkem důležitý znát, tak jsem se dle francouzského techničáku pokusil vyhledat původního majitele, abych nemusel preventivně dělat celý velký servis. Na netu jsem jistého Joëla Goyera ze Saint Raphaël našel, ale bez kontaktního mailu či telefonu. Načež jsem mu napsal dopis, odeslal klasicky poštou a čekal jestli se ozve. A světe div se, neuplynul ani týden a v mailu mi přistála odpověď! Vyměnili jsme si dalších pár mailů a servisní historie mojí Multice byla zkompletována. Kromě velkého servisu (před 1000 km) byla vyměněna i celá spojka včetně koše a řetězová sada, což rozhodně potěší. Za 14 dní jsem si šel vyzvednout na poštu balíček, ve kterém byl uživatelský manuál, servisní knížka a originál nářadí a to už mi brada padla až na zem. Je to sekáč ten Joël, asi se na něj budu muset jet mrknout, zvlášť když bydlí v takovém krásném koutu Francie, což Provence a Azurové pobřeží rozhodně je.
V galerii foto i předchozích desmopeklostrojů, ještě před SS

8.5.2011 Nadělil jsem multošce svody Leo Vince. Zpracování naprosto perfektní, nemohl jsem se na ně vynadívat! Zvuk lepší, ale ještě tomu něco chybí, na SS to pořád nemá. Asi časem vyhodím Termixe a budu jí muset nadělit i koncovky, to se nedá nic dělat!

19.7.2011 Sundal jsem to druhý emerický plégo, páč se mi to víc líbí bez něj a po první jízdě jsem honem mazal do garáže a dával ho zpátky - prostě fakt funguje. Taky jsem měl pokušení osedlat Speed Triple, jednoho jsem dokonce zakoupil, dal na MTS inzerát, ale nakonec se to tak zamotalo, že mi doma i nadále zůstane rozverná Italka - Martyp by mohl vyprávět
Ještě jsem si trochu hrál s photoshopem - nevypadal by ten Red Bull myslím zle!

7.8.2011 Dnes jsem si byl Duc vyzvednout u Creptusáků, dělali mi koncovky a mezisvody, takže výfuk je od zakoupení Motocyklu kompletně nový. Cesta domů byla pekelná, 200 km v dešti po okreskách, ale ta zvuková kulisa mi to vynahradila. Teď to teprve má ten správný sound!!! Se zpracováním, dodací lhůtou, cenou i zvukem jsem maximálně spokojený, velké díky do Výprachtic!

27.11.2011 Prodáno

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Drakis
Drakis napsal 30.11.13 v 07:20

Vymazlenka a moc pěkný s tou reklamou na předraženou Rakouskou brču.

dalila
dalila napsal 08.08.12 v 14:27

Krásná motorka,vtipná recenze. 10b.
Mrkni ke mě...

aikon1
aikon1 napsal 10.08.11 v 11:14

šupa

Více komentářů



TOPlist