renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1000 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kubisis17
Vloženo 7.3.2017
Aktualizováno 27.10.2017
Zobrazeno 4 559x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Předem se omlouvám za chyby a Brněnštinu. Pokud jste moje úča z ČJ tak to ani nečtěte.
Když jsem si po loňské sezóně "odpočinul", začal jsem se rozhlížet po trhu co nabízí. V té době otec uvažoval také o výměně a zbavení se "důchodce" Piaggia X9.

Více fotografii

Motorka koupena od Ric.hard (Praha 10-Strašnice)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 SM-T: peníze, a malý výběr
Triumph Tiger 1050: důvod neuveden

První dojmy - Ucukaná, temperamentní Italská kráska, která se nenechá jen tak zkrotit.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro každýho kdo chce být vidět, každý si motorky hned všimne. Na silnici jsem za celý rok potkal 3!!! Chce to mít asi už něco naježděno buď v nižších kubaturách nebo mít v hlavě a v ruce. Není problém aby Vás poslala na záda. Mám 183 cca. a dosáhnu bezproblémů, manipulace jako s každou středně těžkou motorkou.

Doplňky na motorce - byly: kryty rozvodů, otevřená spojka, laďáky, plégo,

dokoupeno: vyhřívaný Oxfordy(blástry nepoberou všechno), Elox páčky a nějaký drobný doplňky: padáky do řidítek, jeden už je sedřenej ale zachránil toho dost, elox víčko oleje + nádobek na brzdovku, držák na mobil, zásuvka, hlavně kufry :)

Recenze

Nechci tu nikoho nudit a říkat, kolik jsem si toho objezdil a jak ten, tam, to bylo špatně.
Všichni známe jaké to je vybírat si motorku na novou sezónu a vybrat ten "Váš" ideální kousek. Tudíž to zkrátím a začneme v 9.týdnu letošního roku.

Kontaktoval jsem Ric.harda, zda bych se mohl přijet podívat na motorku (atd..), ten víkend se konal i Motosalon a ještě premiéra Rockyho=každý musíme občas dělat hodného muže, ne?
Během týdne jsem zvádl objet ještě 2 MTS, ale žádná se mi nezamlouvala, ať už historií, nebo stavem.

V sobotu jsme měli domluvenou potkávačku v 10 hodin. Ani dospat jsem nemohl. Byl jsem jak malé dítě na Štědrej den. Motorka stála na dvorečku za domem. Už od brány jsem viděl její ladné křivky. Při bližším ohledání bylo jasně vidět, že nějakej ten šrám má. Která motorka v jejích letech nemá, že?
Ric.hard nic neskrýval, vše mi ukázal, na cokoliv odpověděl. Motorku jsem zhlédl a mohlo se startovat. No řeknu Vám první start dvouválce se suchou spojkou a s otevřeným krytem... noo snad to není rozbitý!... :D Ne, vše bylo ok. MTSu jsem projel a nabyl dojmů, že pořád nemám dost. Zkušebku jsem si dal asi 5ti minutovku, rovinky, zatáčky vše.
Poté jsme jeli na Motosalon, kde bylo asi 30 lidí na metr čtvereční. Kdo by to čekal v sobotu. Po obědě se ve mě všechno hnulo a už jsem volal, že MTS beru a že si ji odvezu. (Nevím co mě to napadlo, asi to hezký počasí.) Zakoupil jsem tedy narychlo u 4SR rifle a v neděli už jsem byl nastoupenej. Peníze, vyřízení dokladů a už už sedím v sedle na Jižní spojce směr Kutná Hora. Bohužel to počasí mi moc nevyšlo a jelikož jsem měl jen podzimní bundu, moto rifle, a prodyšný Niky, nic moc začátek. Natankuju pražsky levnej benzín na Benzině a letí se domů.Mimo jiné jsem myslel, že to na plnou dám až domů, chyba!

Kutná Hora(sváča)->Čáslav-> Havl. Brod(povinná ohřívačka aka kafe z automatu který jsem si vylil na ruku)->Žďár nad Sázavou(tankování a další už tentokrát celý kafe a rozmrznutí, pokec s klukama na 125cách) ->Velká Biteš -kus po dálnici a jak jsem se blížil k domovu tak to začlo. Teplo! :) Kdo se díval na Everest, tak ne...není to ta část kdy se začnu vysvlíkat a umrznu...Na Moravě je prostě nejlíp! Odbočka na Autodrom vybleskla a já hned brzdy, ostrá pravá, levá a zase levá a už se řítím do vlásenky u hotelu rovinka... Všichni to znáte- povinné foto s motorkou na uvítanou, do Farinky a pak už jen "nuda" Pisárky a tunel a jsme bezpečně doma.

Sedím si před garáží, chroupu oplatek co zbyl z poslední zastávky, v ruce držím imbus a poslouchám jak se chladí vzducháč. Imbusem jsem si nastavil řidítka, namázl řetěz a usoudil, že to bylo krásných, prvních cca 250km.

Nebudu tu vypisovat, jak je ucukanej motor v nízkých, to jsem všude četl, je to pravda ale od toho je spojka, no ne? V 5 tisících a výš už si na cukáni nevzpomenete!
Motorka letí jak střelená když se tahá, 50 km/h se drží blbě jedině na 2ku a je to nuda. Cestovní rychlost 130 není problém.
Brzdy jsem moc nepoužíval, až na dobrždování nebo prudký, jinak mě vystačily spolu s brzdným účinkem motoru. Většinou jsem si jen dobrždoval zadkem. Slajdík není problém! :)
Podvozek pobral vše, co jsem mu připravil, ale na hodnocení tohoto je ještě brzo. Udělám repas předku a uvidím. Jedno se jí musí nechat. Tam kde se v autě mlátím do hlavy na D1dromu tam MTS ladně plachtila.
Spotřebu doplním, ale cca 6,5l což je paráda = čím větší zima tím víc plynu.
Spojka - dělá rachot na volnoběh, je tuhá jako mrtvola v márnici - jen moje slabý předloktí bere krásně a plynule.
Plyn akorát dlouhej.
Zrcátka, to je kapitola sama o sobě. Nic moc možnost nastavení a je v nich... (Kdyby aspoň to hovno zamnou vidět bylo.) Nee, jako asi je to jen o zvyku, ale v plným provozu se na ně 100% spolehnout nedá. Za městem je to jedno, tam rozhoduje plyn. Jak říká Sršeň: " Vrknu plyn a jsem tam"

Toto byly první postřehy s touto motorkou. Doufám že jsem Vás nijak nenudil a pokud jste to dočetli tak věřte, že mě to potěší.

Máme tu konec sezóny. Najeto kolem 10 000. Po celou dobu nebylo potřeba nic ladit, nic dolívat, tzn. jsem lil jen benzín a čistil řetěz.
Zadní guma byla daná nová Angel GT a myslím si že jsem tak ještě 35% před smrtí možná i víc. Odešla mi spojka, ovšem necelých 50 tisíc si myslím, že je uctyhodnej věk. Dal jsem novou řadičku. Už sklapovací, pád na kruháči v nízké rychlosti pro ni byl až moc.

S MTS jsem se ani jednou nenudil! Dokonce ani na dálnici(10km přesun). Každý den mi dělala jen radost.

Úpravy na příští rok?
Nová sada gum, předek + zadek, nová spojka s novým krytem, nový padáky do řidítek, držák na novější mobil, olej, ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jnh
jnh napsal 16.04.17 v 16:56 10b.

Ahoj, super napsaný, přesně Ti rozumím, Ducati je best a první Multistrada je old school bike na delších nohách, temperamentní italská kráska, co se jen tak zkrotit nenechá ano je to tak, má duši ... a to je důvod proč Ti píšu, mám černou 03 co mi už druhou sezónu stojí v garáži, ale asi jí nikdy neprodám, ale asi taky ji už nikdy jí nevytáhnu na delší trip, takže Ti rád odprodám tři origo kufry včetně držáků :) Normálně bych neuvažoval o tom, že bych prodával, ale zaujal mě tvůj text a budu rád, když budou Multice venku vidět :) Tak se ozvi a domluvíme se ... :)

Bodikcbr
Bodikcbr napsal 15.04.17 v 18:55 10b.

Ahoj.Pekne napsane.Taky jsem premyslel,co letos koupim a mam jasno.Multistradu rok 2005.Ted ji mam na servisu a velke kontrole(olej,filtry,rozvody,svicky,kapaliny a prej i nova spojka)Nu v sobotu si pro ni jedu a nemuzu se uz dočkat.Preju hodne kilometru a vždy spokojeny navrat domu...

multis
multis napsal 12.03.17 v 08:22 9b.

Gratuluju. Taky sem ji mel a rad na ni vzpominam. Uzivej si ji.

spike-cz
spike-cz napsal 11.03.17 v 12:44 10b.


dočetl jsem a dávám palec hore ..

vf2014
vf2014 napsal 10.03.17 v 22:19 8b.

Tak kamaráde .To co píšeš je paráda .Jen jsem povzdych .Vloni jsem prodal svou Multošku a normálně jsem to obulel . Mám teď Hyperstradu . Je to nádhera a kus hezký motorky a velice zábavný . Je v srdci mém jen jedna jediná .
Prostě si musím pořídit ještě znovu zpátky Multistradu je to totální srdcovka .

Čau Wilda

Více komentářů



TOPlist