renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fešo
Vloženo 5.7.2014
Aktualizováno 25.3.2023
Zobrazeno 856x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální klasika, silný motor, trochu těžká, ale v rámci kategorie v normě.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Zátah je mocný, 180 je tam hned. Dál už to většinou nehoním, protože dost fučí. Oproti baditu 600 je znát větší hmotnost a i o kousek horší ovladatelnost. Musí se na ní víc zatlačit. Pro nenáročné piloty je to ideální stroj.

Doplňky na motorce - Vyměnil jsem řídítka za širší. Na ovladatelnosti i posezu je změna k lepšímu velmi znát.
Padací hříbky Rutan.
Kufr GIVI V46.
Plexi Kappa Airflow.

Recenze

Mašina je celkem pohodlná, jezdim kolem komína do 300km a to je v klídku. Dovolenou na ní bych klidně dal. Do města to není ideální stroj, šolíchací padesátka je rychlost akorát mezi dvojkou a trojkou. Kritizovaná přední vidle mě nechává při mém jízdním stylu v klidu, poserproužky sjedu akorát na okruhu. Na silnici mám rezervu. Spotřebu jsem ještě neměřil, ale je přiměřená. Servis zatím jen spotřebák, jediná závada byla hlavní pojistka, která vylítla kvůli prodřenému drátku. Až při tom jsem zjistil, že není s ostatními pojistkami pod sedlem, ale samostatně pod levým kastlíkem. S mašinou se mi povedlo 2x lehnout oboje při brždění v asi 50km/h rychlosti. Jednou smůla v podobě hladké ocelové dilatační spáry na mostě, podruhé klasická chyba při brždění v zatáčce. Při obou pádech mašina schopná dojet domů po ose, jezdec taky.
Až při koupi nadlitra jsem zjistil, že mi ta šestikule bohatě stačila. Rychlost jízdy mám pořád stejnou, jen se méně řadí. Ale zase to řazení k tý jízdě tak nějak patří, člověk se u toho víc vyblbne. Takže nástupce Banďoura bude nějaká lehká a ovladatelná mašina 600-800ccm.
Edit 2023:
Motorku mám od roku 2006. V životě by mě nenapadlo, že s ní tak dlouho vydržím. Mám s ní najeto cca 50 tisíc km, ale bylo období, kdy 4 roky stála v garáži. Po té době jsem zase dostal chuť vzít za heft , oprášil banďoura, koupil nové pneu a baterii, vyměnil olej a stroj šlapal opět jako hodinky.
V té době jsem objevil kouzlo cestování. Přikoupil jsem kufr, 50l nepromokavý pytel louis na sedadlo spolujezdce, tankvak lojzo byl ještě po šestikilu a hurá na první dovolenou. Nyní jezdím dvě motodovolené ročně. Boční kufry nemám, i v této sestavě mám asi 110l bagáže, což mi stačí na 10 denní cestu bohatě.
Stále mě baví motor, výkon akorát. Jezdím si v pohodě tzv na krouťáku. Padesátku ve městě zvládne za čtyři, čtyřicítku za tři. Kdybych se vrátil k nějaký šestce, tak musí mít quickshifter, abych se neuspojkoval.
Bandasku ještě chvíli pojezdím a k padesátinám si dopřeju funglovku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Snekofon
Snekofon napsal 05.03.23 v 16:53 10b.

Joo Bandaska, to je klasika co odjezdí všechno

marna
marna napsal 05.03.23 v 11:08 10b.

"Až při koupi nadlitra jsem zjistil, že mi ta šestikule bohatě stačila. Rychlost jízdy mám pořád stejnou, jen se méně řadí."

Tesat do kamene

Více komentářů



TOPlist