renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 RT (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jpobo
Vloženo 10.6.2014
Aktualizováno 9.9.2014
Zobrazeno 1 922x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká motorka, navíc po přesedlání z F650F snad ještě větší...

Více fotografii

Motorka koupena od Los Motos - ok

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 R: je to krásnej naháč, ale co se týče posedu, přece jen to nebylo úplně ono - víc pokrčené nohy (měřím skoro dva metry)

První dojmy - Velikost, váha, ale výborná ovladatelnost, zátah od spodu, brzdy špica, nenoří se, kardan, hodně věcí je již popsáno od jiných majitelů, jen bych se opakoval...

Recenze

O jízdě a pocitech se rozepíšu později, až na ní s baťůžkem něco najezdíme, teď je vše moc čerstvé... Už teď ale můžu říct - paráda.

Servis: nové pneu, vzduch. a olej. filtry, oleje v motoru, převodovce a difecu, dolití destilky do baterie, chystám se na ventily, brzdovku a tak co průběžně přijde...

8.9.2014
Při manipulaci na parkovišti a při hodně pomalé jízdě je cítit její velikost a hmotnost. Kór, když mám naložený všechny kufry a za sebou baťůžek. To na ní sedím a odrážím se jak na odrážedle, 450 kilovým odrážedle… Jasně, když se rozjedu, tak je váha pryč.
Není to motorka do nějakých VEEELKÝCH vraceček. Raději má dlouhé táhlé zatáčky, vůbec pro ni není problém najet na dálnici a valit….(když je potřeba). 800 – 1000km jsme na ní v tahu zatím nenajeli, takže nemůžu soudit, ale věřím kolegům s větší zkušeností. Nás po 100 - 200km nikde nic netlačí, takže bychom mohli klidně pokračovat v cestě. A zase tak velkou vlast nemáme, vždyť se dá projet na jednu nádrž a naše cíle zatím nejsou tak vzdáleny. Teoreticky ujedeme 100km a „sme tu“…
Vyzkoušený a lety prověřený motor s dostatečně velkým krouťákem, objemná nádrž, spotřeba +/-5lt, takže dojezd zhruba 500km, zrychlení z nuly i během jízdy je pořádně cítit, el. štelovací plexi za kterým je skoro ticho a bezvětří, pohodlné a nastavitelné sedlo „pilota“ i spolujezdce (u baťůžku nelze nastavit, ale je taky pohodlné), výkonné brzdy, kufry, zavěšení kola, kardan, atdatdatd, toto všechno z RT dělá perfektního cesťáka, za kterým se i v jeho letech občas někdo otočí a co víc, vypadá parádně!!!
Abych nezapoměl, hodně jednoduše vyměňují žárovky v reflektoru, nemusím rozebírat celej předek, abych se k nim dostal.
Jo, ještě k motoru – hodně lidí na něho nedá dopustit (hlavně ti, co na něm jezdí), pár lidem je „ukradenej“, hodně lidí ho nemá rádo, ALE VŠICHNI HO ZNAJÍ!! Prostě BOXER...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Neo
Neo napsal 25.06.14 v 21:30 10b.

Jiříku, ty bejku, vitaj mezi VELKY bajkery. Jinak když manual pise "jebu do teho" tak co se bojis, sak je to masina od vrtuli, tak to musí fungovat, no né?

Více komentářů



TOPlist