PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4R (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mixo
Vloženo 14.5.2014
Aktualizováno 6.10.2017
Zobrazeno 4 778x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Čas na změnu a tak se vyrazilo pro Tuono V4

Více fotografii

Motorka koupena od RichardK (Broumov) - tahle motorka se kupovala velmi dobře...jednání,stav motorky...vše 100%

První dojmy - Po dovezení jsem doladil padáky a držák spz,ikdyž tady ten klacek nebyl až tak hroznej :-)... Minulý majitel dodal zadní tlumič Öhlins,větrný štítek a menší převodové kolečko,jinak je moto v origo stavu...

Motorku bych doporučil pro - vzhledem k elektronice pro každýho,ve verzi bez asistentů spíš pro zkušenější jezdce...ale komu kamarádí hlava se zápěstím,nebude volba Tuona jako první motorky problém... 24.6.2014 tady bych dopsal,že začátečníci by to moje dopručení měli kapku přehodnotit :)))

Doplňky na motorce - KN+Akrap,zvuk je teď 10/10,nějaký zlepšení v podobě výkonových křivek nemá cenu zmiňovat,tomuhle motoru je to celkem jedno :)))



Recenze

První dojmy po dvou jízdách a přechodu z gixra jsou dobrý.Bál jsem se,jestli se mi to bude vůbec líbit,ale teď už se nebojím :))).Zvuk V4 i se seriovým laufem je parádní.Zátah odspoda a nekončí :)))...rovný řídítka jsou fajn,motorka je krásně ovladatelná,celkově pohodlnější posez.
Tři jízdní mapy,zatím jezdím prostřední na seznámení.
Je to verze s el.asistentama APRC,takže kontrola trakce 8 stupňů,zvedání předního kola 3 stupně a launch control taky 3 stupně.Jde to všechno úplně vypnout.
Nejlepší věc je rychlořazení,to je fakt hodně vychytaný a hodně návykový :).
Časem něco dopíšu,až se na tom naučím jezdit...

24.6.2014
Ahoj,pár dalších doplňků a postřehů...po výměně řetězovky a převodu 15-42 na tovární 16-42...menší kolečko=klidnější město,bylo to míň ucukaný než se seriovým 16ti zubem.Víc to tahalo odspoda,jako PC vážně dobrý :))).Teď je to víc do rychlosti,ale furt to tahá neskutečně.
Podvozek+brzdy výborný,jen je třeba si pohlídat první brždění po delší době bez,tam je slabší nástup.
Kontrolu trakce lze upravovat rovněž za jízdy,bohužel dali ovládací tlačítka tak blízko heftu,že si to občas přemáčknete,vždy směrem nahoru.To poznáte hned,protože pokud je na max,bliká to v první vracečce a výkon jde dolů.[

13.8.2014
pár aktuálních fotek,nové obut Bridgestone S20,jsou vyzkoušené a jestli nepůjdou na zadku nějak drasticky dolů,už tam zůstanou...rychle ohřáté a držej,Pirellky super po ohřatí,ale trvá to,rozdíl na mokru
Zpět 15ti zub vepředu a už nikdy jinak ...sundanej origo větrný štítek,není potřeba,přední kaple odvádí výborně,odzkoušeno na dálnici a 3x9 tam bylo jak nic a šlo by dál ,-)
svezení lepší a lepší,jen ta odezva na přední kolo po plastu mi pořád nechutná,ale je to prostě jiný typ motorky a je třeba si to v klidu osvojit

30.10.2014
tak je to letos definitivně za náma :-/...Tuňák dostal nové páčky+přenastavení podvozku na okruh...posez se změnil do SS,víc nakoplý na předek,po pár testovacích jízdách veliká spokojenost...celkově za sezónu najeto 5000...svezl jsem se letos na SuperdukoviR-ten se mi líbil na svezení moc...Speed Triple-fajnová motorka,ale na mě moc uhlazená,před Tuonem bych to asi nenapsal :)))...Brutale 910R-vzteklej čtyřvál s parádníma brzdama,motokára na dvou kolech
a teď jen čekat :)))




28.6.2015
Tuňáka jsem párkrát testnul v Mostě,zasloužil by si lepšího jezdce,ale holt musí trpět se mnou ...svezení super,motorka je úžasná
26.11.2015
letos najeto cca 5000,bez jediný krizovky,což jsem rád ...tuňák je stále daleko přede mnou,ale je to výzva a jezdit na něm mě neskutečně baví...letos jsem se hodně povozil v Mostě a zpětně mě dost mrzí,že jsem tam nikdy nevyrazil se Sůzou...
3.10.2016
letošní sezónu měl Tuňák hodně volno,přednost dostávalo báwo,celkem najeto cca 1000km...nijak to ovšem neztrácí na radosti,kterou vám tenhle bajk každou vyjížďku připraví...zvuk moto GP,každý přidání a ubrání si člověk náležitě vychutná...stále dostatek výkonu a skvělá ovladatelnost...a to píšu po sezóně v sedle S1000RR ,-)...město je hodně za trest,čím rychleji Tuono jede,tím je spokojenější :)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cebeer
cebeer napsal 25.10.16 v 10:49 10b.

Úžasná kombinace - Tuono a Bávo. Slovo závidím nahrazuji slovem - přeji. Ale stejně závidím.

Blacknin
Blacknin napsal 24.04.16 v 22:05 10b.

Krásná motorka. Taky jsem ji měl v hledáčku. Proti hovořila vyšší cena, přemíra italské elektroniky a vnitřní pocit, že si špatný jezdec jako já tak dokonalý stroj nezaslouží.

mixo
mixo napsal 13.08.15 v 09:23

hele,z normálního provozu předek na hranu taky nedostanu...tohle je z Mostu ...zajeď na drom a uvidíš,jak půjde předek do hrany,máš na to tu nejlepší motorku

Marty93
Marty93 napsal 12.08.15 v 21:42 10b.

Jak je možný že já jezdím zadek až na hranu a na předku mám pořád velikou rezervu od kraje? Koukám že ty máš obě pneu téměř stejně :). Jinak obě tvoje mašiny si zaslouží 10. Vybíráš si dobře, podle mě.

Jindřej
Jindřej napsal 10.08.15 v 13:01 10b.

Kdybych neměl zase období, kdy potřebuju kapotu, Tuňák by byl jasná volba. Máš to vyvoněný, ať slouží.

Více komentářů



TOPlist