Německý traktor... Který se tváří jako elita.
První dojmy - První dojem-zděšení (odchován kultivovanými Hondami-dojem z předválečného? :-) motoru). Posed vynikající, vibrace, startování stojí taky za zmínku "buf-buf-buf-buf a pak d-d-d-d-d-d -- jako parní lokomotiva" Prostě první dojem byl: Co to na tom krámu všichni vidí a proč je to TAK drahý !!! Ale abych Vás uklidnil-ano tu cenu to má. Jezdí se na tom opravdu dobře. Na závodění se sportama ale zapomeňte. Tady je na programu dne spíš taťka co jede na ryby pár kiláků po silnici a pak kousek přes les a prut má zastrčený někde za sedačkou (přeháním, ale je to prostě životní styl-klídek a hlavně cestování)
Motorku bych doporučil pro - Pro koho je moto nejvhodnější? Těžká věc... Hlavně se musí člověku líbit, překousnout určité debilní vymyšlenosti BMW jako blinkry, vibrace, dolévání oleje atd. Také určitě není vhodná pro začátečníky. Je velká, na místě těžká, při přeřazení cukne kolo když se pustí rychleji spojka(kardan neodpouští jako řetěz), při přidání plynu sebou mele :-) (gyroskopický efekt-když se mi to stalo poprvé na zkušební jízdě při jízdě z kopce na neutrál tak jsem si fakt při tom zavlnění myslel: ty vole-tohle si fakt chceš koupit??? No a je doma :-))
Doplňky na motorce - Navigace Garmin Zumo660, držák na telefon, časem padáky a samozřejmě hliníkové kufry (kufry leží na zemi protože se čeká na držáky)
Recenze
Tento stroj jsem vybral, protože potřebuji něco co pojede po silnici bez nějakého velkého trápení 2000km a pak dojede v horách kam je třeba a nic z toho neupadne-maximálně já To znamená jízda polňačkou v horách(kamení,šotolina) bez nějakých velkých kolejí a bláta a pohodové cestování po silnici. Paralevel a terelevel jsou zajímavé záležitosti. Jede to jinak, řidič se cítí jinak. Zatáčí to samo. Je úplně jedno co vystrčím(koleno-zadek) jede to pořád stejně, ale dobře. Je to zajímavý pocit. V terénu(rozuměj polňačka) je to jak bagr-jede bez ohledu na díry, kaluže atd. Váha se opravdu ztratí po rozjezdu(to jsem nezažil u žádné jiné motorky a považoval jsem to za reklamní bláboly). BMW 1150GS je natolik kontroverzní motorka že nevím jestli spolu vydržíme. Pohodlná rychlost končí někde u 160km/hod. Třeba si zvyknu-nevím.
Ale na pohodlné cestování je bezpochyby super. Hlavně je to pohodlný velký křeslo kde se sedí rovně a nesmírně pohodlně. Fouká na kolena a ramena. Zase ale když to upadne, tak se zvedne a jede dál bez toho aby upadlo něco důležitýho. Takže prostě vcelku spokojenost po prvním 1000km. A žere olej-taky alchymie-někdy v okénku je-někdy není Ale to není zas takový problém-prostě se občas doleje.
zdenekp> Že už jinou motorku nechci a Honda půjde z domu
Hoj. Tak by mě zajímalo co by jsi o ní napsal teď. Po návratu z Rumunska
No chudáka bramboru jsem trochu v recenzi strhal, ale líbí se mi na ní čím dál víc. Když si můžu vybrat jestli vytáhnu z garáže Hondu, nebo bramboru, tak radši tu bramboru. Asi je to věkem . Je to stvořené na cestování.
>Bubák> třeba se známe Kafe klidně, ale spíš se uvidíme na nějaké akci přes Brambory
... zvyknes si, neboj. A az ti padne do ruky a prestanes se bat ji dat poradne napit, zjistis (treba kolem Lipna), ze ti tam ujede akorat R1pyco a to jeste jen na rovince, pac hroch na tech 200 km/h konci... . . ale jinak je radost pohodlne sedet, ridit jednou rukou a pri tom dusit "sportovce" v zatackach...
... pac jsem doma v Sezimove Usti, muzeme dat nekdy kafe...
Poctivej traktor