Je to moje Zuzanka. Přišla jsem k ní jak hluchý k houslím, ale dneska jsem za ní strašně moc ráda. Vždycky jsem si myslela, že budu chtít jedině R řadu, ale dneska, když jezdím na F, jsem strašně ráda :). Neměnila bych :) <3
Po třech sezonách je to stá
První dojmy - Při prvním setkání jsme se zamilovaly a po první vyjížďce jsme si slíbily věrnost. Je to srdeční záležitost :) <3 kdo nepoznal, neví, co to je :)
Motorku bych doporučil pro - Klidně i začátečníkům a slečnám milující jednu stopu :)
Doplňky na motorce - Doplňky nebyly prakticky žádné. To, že dostala nový filtr, jak palivový tak vzduchový, nový olej a po jedné sezone i nové gumy, to je snad samozřejmostí. Doladil se i náhon, přičemž to byla dlouhá trasa, dy jsem sháněla lanko ze 600, náhon se mi do rukou dostal z 1200 a nějak se to muselo pokoumat- rozdíl byl v ose, kdy 600 má osu větší, než 1200. Šikovné ručičky mechanika náhon navrtaly a nyní už vím, kolik jezdím!!! Časem snad dojde na kompletně nový budík, kvůli načítání km :)
Recenze
Zuzanku jsem si vybrala čistě náhodou, věděla jsem, že nějaká F skupina motorek existuje, ale že mě uchvátí natolik, to jsem snad ani nečekala.
Jednoho dne mě brácha odvezl do nedalekého krámu a řekl mi, jestli se mi líbí, a zda bych ji chtěla. Oči se mi rozzářily a láska byla na světě. Cena byla příznivá, 37000,- i s přihlášením. Neváhala jsem. Slyšela jsem sice slova, jako holka, těsně po řidičáku chce takovouhle motorku, zabiješ se, ale já je nevnímala, jedním uchem tam a druhým ven. Mám respekt.
První foto :)
Zuzanka se musela nechat snížit, přesněji na 34,5kW (mám řidičák skpiny A2- neomezenou jsem nestihla o 3 dny!!!)
Po přivezení domů stála chuděra jen v přístřešku, táhlo na ní, a v první řadě jsem se o baterku dělila s neteří, která byla ve čtyřkolce.
Je doma!!
Poté se miláček odvezl do garáže, kde se nám líbilo. Bohužel, baterka to neustála a já při prvním startu v únoru 2014 neslyšela ani cvaknutí.
Po připojení nové baterky vše šlapalo jak hodinky a my mohli vyrazit :) Nyní se nachází v paneláku, kde bydlím, v kolárně, kde je standardně teplo. ALĺe jsme rozmazlený, a musíme startovat i v létě se sytičem :)
Terénově se nám nejvíc líbí na rovinkách, zatáčky máme raději do kopce, hlavně zpevněný povrch, kde i já, jako řidič jsem nejjistější. Chrochtáme si při zahřejvání gumy :).
Je pohodlná, rychlá, a prostě má. První vyjetí, delší, bylo 340km, které jsme zvládly na jednu nádrž. Tudíž doufám, že i co se pohodlí týče bude na cesty mým parťákem :).
Další zářez, delší, jsme podnikly na Ještěd :) Spotřeba se pohybovala kolem 5l/100km :). Prdel nebolela, ruce nebolely, zatáčky se už jezdily lépe a lépe.
Po pár tisících km jsem se rozhodla, že se vydám na motoškolu k Sršňovi :) jeďte, kdo můžete!!! je to famozní- opravdu. Po prvních minutách jsem začala motorku klopit do maximálních náklonů a od té doby je mi jízda daleko daleko větším požitkem a zážitkem. Jezdím s radostí, úsměvem na rtech... a kdo může říct, že si plácnul se Sršněm za dobře odvedenou práci, hm? :)
jasných 10 b. Jen Tak dál!
10 b.
"Malej, ale šikovnej" Tady to asi platí pro stroj i pilota.
Sluší vám to spolu, ať slouží 10b.
Moc pěkná, sluší Vám to spolu ať ti jezdí