Yamaha FZ6 Fazer (2006)

Vlastník eRiCZEch
Vloženo 2.4.2014
Aktualizováno 19.3.2015

Vůbec mé první moto. Velká šestka (rozměrově) na které se povozím. Vycestuji, s přítelkyní nás dopraví sem a tam, kam budeme chtít, prostě jako sen, když mi jí přivezli až domů :).

Honda CB 600F Hornet: Maličká motorčička na mých 196 cm.

První dojmy - Nebyl jsem u koupě, práce, bohůžel, ale poslal jsem zkušeného motorkáře, otce :D, kupující dal velkou slevu. Já jsem z ní byl tak hotovej, že jsem projezdili leden :D. Znáš to, po 19 letech snění si tu hračku koupíš a teď nemůžeš nic, tak jsem aspoň leštil :D. (a po večerech jezdil, troje ponožky, rukavice a tak :D)

Motorku bych doporučil pro - Opět jako u KTM, vhodná pro mě! Opět začátečník, papíry ještě voněj :). (kdo má miliardy a je mu 16, doporučuju klidně začít na něčem malinkým, pak nebudete vyjukaný z toho, jak ta šestka jede :D, oblíbená hláška třista z místa neplatí, ale dvěstě je tam a ani nevíte jak :))

Doplňky na motorce - Padáky na kolech.

Prostě první motorka, sen, kterej se mi splnil, ještě teď tomu moc nevěřím, ale stalo se a už se kamarádíme, teda já s ní, nevím jak mě snáší ona, bohůžel nemluví :D.

Proč jsem si ji vybral. Chtěl jsem nějaké velké enduro, ale tam mi scházel výkon, tak pak už toho na mou postavu 196 cm moc nezbývalo a s omezeným řidičákem... ten mi taky moc nepomohl, takže jsme se pohybovali v mezích TP a Fazer vs Hornet. Hornet je ale maličkej, takže se domů dovezlo totok.

Najezdili jsem už 2000 km a stále drndíme, střídám to s KTM, ale férově!!! :) Silnice má to něco, co KTM schází, let :D. Raketu od 8 tis. Atd. Však to znáte :). Nejdelší výlet zatím 620 km v kuse. (wc a tankovací pauzy nepočítám), hned jak vylezlo první slunko, jeli jsem se projet, já, ona a peněženka :D. Tah je perfektní, nemám ale s čím srovnávat mimo vraku z autoškoly. Posez i jízda jsou fajn. Až po 4h v sedle mě začala bolet záda, protože jsem pálil skrčenej neustále.

Dostal jsem s ní i zadní kufr, takže je to fajn, mám i tašky na boky :). Cesto těš se :).

Servis... opět jako u KTM, leštím a sháním šrouby :D. Spotřeba... no, tu poznáte sami, až budete lítat po silnicích, co jsem tak četl, koukal a slyšel, bere 8. Své jsem nepočítal. Z adrenalinu a smíchu do přilby bylo nemožný cokoliv, mimo rychlosti a provozu, sledovat. A furt je, dokud bude, tak mě benzin nezajímá, žiju tím, je to sen, splněnej, takže těch pár stovek za benzín dám a kdo ne, tak v tom případě nechápu vůbec smysl motorky. K čemu je mi věc za deseti tisíce, když nejsem schopnej natankovat za 600 plnou? (dokud nevyklapne pistole, dál to nehrotim :D, to je pro mě plná :D)

Nejlíp jí sedí okresky, to je jasný, který motorce ne? (choppery, cruisery a podobný věci jsou křesla na kolech, to nejsou motorky v pravým slova smyslu, až mi bude 50-60, asi taky změním názor, teď je mi 22, tak mi ho neberte a nepranýřujte mě :D).

EDIT:// Rok se s rokem sešel a holčička jde do světa. Byla skvělá, naučila mě toho hodně, i když furt málo. Nikde mě nenechala a motůrek bručel jak měl... Teď ji vystřídám VFRkem 800 VTEC. Po čtyřválu v řadě a zvuku vysavače už mi dorazil čtyřvál do V :). Jinej zvuk i průběh. Kráska :)

eRiCZEch
eRiCZEch napsal 11.03.15 v 16:10

A je pryč :D. VFR 800 VTEC na cestě . Tahle ale byla moje první kočka... na tu nezapomenete :))

Machy07
Machy07 napsal 09.03.15 v 16:24 10b.

Super stroj

super-biker
super-biker napsal 30.12.14 v 22:02

s fazerem se dá jezdit rychle do 6 ti litrů, 8 bych viděl tak někde na okruhu

Fannyk
Fannyk napsal 17.05.14 v 20:26 10b.

pěkný fazer

Sancho-7935
Sancho-7935 napsal 07.04.14 v 21:46 10b.