Na kratší i delší poježdění na české silnice i mimo ně, na ryby i do města , zvládne i neprofesionální hopsání na trati.
První dojmy - Návyková jako každé BMW .
Doplňky na motorce - Nosič SW Motech s plotnou , držák navigace,laděný výfuk Sharon-nerez/-carbon,
Recenze
Bylo mí lito popojíždet v městských uličkách na BMW K1200R , když jsem potřeboval něco rychle zařídit. Zkoušel jsem pár skůtrů , ale to není motorka a když už je to jako motorka, tak je to velké a těžké a žere to pneu a benzin jako K1200R .
Takže zbylo nějaké enduro - cross. Nemuselo to být BMW , ale vhledem k tomu , že mě láká i jízda v terénu nebo na lehčí trati, tak jsem měl jasno a náhoda pomohla, že je to G 650 Xchallenge,
Snadno ovladatelná , pohodlný podvozek - vzduchový měch , ne profi závodění.
Spotřeba 3,5l - 4,7 l dle jídzy.
Nejel jsem v kuse dál než 100km a bez známek trápení úplně v pohodě .
Pozor jedná se jednu z nejvyšších motorek zejména pro těžší jezdce. Vzduchový měch se musí přifouknout na hodnotu dle hmotnosti jezdce a sedlo se tím dostává do vyší polohy.
Proto možná výrobce umožnuje konstrukcí bočního stojanu nasedat ze stupačky když je moto na stojanu .
Moooc pěknej kousek na hraní