Parádní podvozek, který odpustí vše a posune jezdce dál.
Výška jezdce: 197 cm
První dojmy - Lehká, ovladatelná, celkem i výkonná. Dost vysoká (pro jezdce 195cm+).
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo si chce užít lehkost 1V se slušným výkonem, motorka je v této specifikaci schopná odjet jakoukoliv amatérskou i profi rally. Díky rally kokpitu vhodná i na cestování, ikdyž dálnice samoyřejmě nesnáší.
Doplňky na motorce - Asi všechno od Touratech, co bylo možné na motorku koupit (nádrž, xenon, Ohlins podvozek, rally kokpit, IMO, držáky kufrů, Excelly ...)
Recenze
Kamarád ji měl odstrojenou v garáži, líbil se mi její zadek.. :) tak jsem se svezl a už nebylo cesty zpět. TT Rally přestavba, podvozek Ohlins. Excelly.
Zatím, po roce, mám pocit, že už nic jiného nechci, uvidíme co na to čas..
S odstupem času potvrzuji, že když zrovna funguje, je tohle BMW nej (stejně, jako moje žena), když funguje...
Bohužel nejezdí úplně pořád, ikdyž nikdy mě nikde nenechalo.
Co jsem za ty tři roky provozu řešil:
- fouklé těsnění pod hlavou a křivá hlava (0,1mm na brusce to vyřešilo)
- vychozené ovládání spojky v levém víku, vyřešeno koupí víka Husqvarna, které je totožné a už vyvložkované
- ochozená volnoběžka, řešeno výměnou segmentu s kamínkama, nicméně problém se po roce začal vracet, takže výměna segmentu+náboje+ozubeného kola
- vadný snímač otáček kliky (vyměněno)
- prasklý podsedlový rám v místě upevnění na rám hlavní(podařilo se objevit ve stádiu praskliny při kontrole pojistek), zavařeno, vyztuženo
-pár drátú chybělo v předním a zadním kole, vyměněná ložiska v kolech, řetězovka, pár relátek a další spotřební materiál.
Nutno říct, že motorka si zažila své, v minulosti jela pár rally (Albania, Merzouga,..), takže většina oprav je toho následkem.
Naopak některé opravy jsou běžné a potkávají i G650X co jezdí po silnici, konkrétně:
Víko spojky a volnoběžka, to jsou prostě dětské nemoci těchto BMW.
Co dodat.. Neprodám, nechám si ji, jak již bylo napsáno, když funguje, je to přesně motorka pro mě.