PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bulit69
Vloženo 9.9.2013
Aktualizováno 6.5.2014
Zobrazeno 5 547x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


edit2: DNE 17.3.2014 zuzanka tragicky zesnula po srážce s osobním automobilem. Budeš mi chybět holka...R.I.P.
edit: omlouvám se za změnu označení, chybně jsem moto označil jako Fkovou verzi, ale pátral jsem a jedná se skutečně o Ečko jak napovídá i označ

Více fotografii

První dojmy - První dojem byl tento: proboha jak je možné že se to ještě nerozsypalo? veškerá kapotáž držela přísahám bohu izolepou... po dovezení domů mi přesně za vratama začali odpadávat věci typu: levý držák plastu, tuhle šroubek, tamten šroubek, tohleto a tamhleto zrcátka držela podle mě nějakou nadpřirozenou silou, při stání na místě bylo vidět nebe při normální rychlosti zase silnice, ideální rychlost byla kolem 30ti km/h. Překvapení nastalo uprostřed rámu: motor měl volnoběh asi jako ruský jednoválcový traktor, čiže BUM dlouho dlouho nic BUM chtělo se mi plakat ovšem stačilo pohladit plynovou rukojeť a všechno začlo až podezřele dobře pracovat, dvouválcovej vzducháč je prostě král co mate tělem :-) jízda domů až na pár problémů s doplacata sjetou zadní gumou a na plech zbroušenými destičkami proběhla dobře.

Motorku bych doporučil pro - Dívky, drobnější postavy, normálně stavění jedinci, důchodci i náctiletí střelci kteří ještě namají potřebný počet roků aby si mohli pořídít svojí vysněnou eR1pi*oVoe

Doplňky na motorce - Zatím proběhla výměna izolepy za elektrikářské stahovací pásky (víc toho vydrží) v následujících dnech budu řádit se svářečkou a časem nějak dolaminuji chybějící střepy v kapotáži a pak přijdou srandy tipu led podsvícení, různá blikátka a hejblátka a možná se dostane i na zásah do výfukového potrubý rád bych aby to občas plivlo plamínek a trolilo souseda pořádným rozonováním, taky motorkáře který pravidelně den co den startuje svojí mašinu tak půl hodiny v nelidskou ranní hodinu a odjíždí na pár minut až hodin neznámo kam a když se vrací tak už je skoro čas vstávat do práce.

Recenze

V první řadě jsem vybíral podle hesla za minimum peněz maximum muziky

Prosím nehodnoťte vzhled moje GSo nebylo v den koupě k rozeznání od převrácené popelnice ovšem po zahřátí se ukáže jeho potenciál. I s tou sjetou a jak jsem pozdeji zjistil velice podhuštěnou zadní gumou, motorka velice poslušně a snad i ráda přijímala pokyny k zatáčení, zkusil jsem si v kilu pustit řidítka a ejhle táháme do prava, samozdřejmě padlá ale při jízdě jsem to absolutně nepoznal.

Pravda je že oproti jawě 250 je zatraceně těžká a taky jsem to už dvakrát bral do teplejch, jednou mi lehla na sparte u MC Drivu ale zvednul jsem ji (rozkročmo přez ní) dřív než se rozsvítila kontrolka mazání, podruhé když jsem zjišťoval jak vás s lehkostí ptáka zahodí při prudkém rozjezdu na trávě (jsem to ale debil) a potřetí stála na hlíně a pár dní pršelo, hlína se stala bahnem a ploška o rozměru krabičky od sirek do něj zajela jako žrádlo do somálce. tolko k pokládání

z historie motorky vím jen velice málo informací hádám že jsem někde mezi 7-11tým majitelem, frajer co jí měl v autoškole mi o ní řekl víc než ty co jsem ji od nich kupoval.

Olej: Papá olej, a to lineárně s tím jak moc jí taháte za pravý ouško
Benzín: co se týče benzínu tak já jezdím v průměru kolem 4-5ti litrů
Nafta: tu zatím odzkoušenou nemám ale řekl bych že na teplém motoru by to jelo i na ní
Podvozek: ač padlá tak celkem slušně drží, neberu jí přez koleno protože pořád nevěřím té zadní gumě :)
Brzdy: zadní: nevím, nepoužívám, po sešlápnutí flekovala což je divné protože zadní destičky nemají obložení.
přední: při jedné noční cestě mi kolem 130-150 proletělo něco lesklého kolem hlavy a před nepříjemně rychle se blížící ostrou pravou jsem zjistil co to bylo destička na straně pístků, po prostudování schtémat a třmenu jsem zjistil že roky kolem 94 nemají na té pohyblivé desce očko takže sjeté prostě bez varování vyletí a většinou v době kdy se to kur*vsky nehodí, po nasazení a zajetí nových brzdy OK pro nováčka dostačující ovšem v krizovkách jsou gumové a to tak že hodně, páka má 4 polohy štelování, jezdím na polohu 1 zdá se mi že má největší účinek, k tomu story s deskama naštěstí to za mne vyřešil motor, bůh a koňská dávka štěstí
Motor: motor je král, přežil všechny předchozí majitele, u toho posledního byl dost chudokrevnej (téměř bez oleje) a nyní poslušně dupe pode mnou, pravda že ranní starty vetšinou za asistence nabíječky ale po ohřátí byť jen na slunci chytá na cvrnknutí i bez sytiče, v nízkých otáčkách pláče až to rve srdce ale sotva se ručička zhoupne přez 4 tisíce letí jako Usain Bolt na sto metrech až do červeného pole, trochu mě zklamalo že nemá omezovač prostě drží 12tisíc a nevypíná, možná je to tím že tam je vzduchovej filtr barvy kominíka po šichtě a taky karburátory budou ucpané na hranici funkčnosti. cestovní otáčky mezi 5-7 tisíci, umí i město předpisovou rychlostí na šestku.

Převodovka: Zvláštní to soukolí jehož funkce je mi utajena neboť při normální jízdě vše funguje jak to konstruktér zamýšlel snad jen kromě neutrálu, ten chce cit i a přesnost chirurga, nehledě na to že kontrolka N si (ne)svítí jak se jí to zrovna hodí, ovšem při divoké jízdě se mi také stalo že mozek řadil nahoru a motorka podřazovala, a naopak při prudkém podřazování většinou podkopne tak 3 kvalty a zbytek zase hází nahoru... je to až divně srandovní

Spojka: klasika mokrá, zabírá i drží dobře snad jen při hodně ostré jízdě stylem z 0 na MAX za dobu tak krátkou jak jen to půjde, po přeřazení drží 9 tisíc a né a né se chytit (stačí trochu ubrat plyn a hned se přilepí a útok na rychlost zvuku může pokračovat. jedničku řadím vetšinou ještě při vypnutém motoru, ušetřite si po ránu srdceryvný kopanec do řetězu, zbytek dne tam už padá bez nějakých větších projevů

Pneu: moje oblíbená do placata sjetá zadní guma, mile mne překvapilo kolik toho i přez své zjevné stáří a stav snese, akcelerace i decelerace snáší bez prokluzů snad jen při vytočeném zápěstí běhěm přejíždění děr se rozeskáče jako prase, poprvé mě to překvapilo ale teď už jsem klidný stejnou situaci ustojí i v přiměřeném náklonu, při jízdě přez bílé čáry se jen nepatrně zavlní. za mokra, ehm pardon během chcance jako prase na dálnici ve 150ti úplná pohodička, jel jsem ve stopě auta předemnou a i když jsem z ní náhodou kvůli snížené viditelnosti vyjel tak se nekonal očekávaný aquaplayning. Přední guma je bombová, sucho, mokro náklon, všechno snáší nepřehřívá se, adheze je prostě na jedničku, škoda těch gumovějících brzd rád bych věděl co opravdu dokáže. chválím

Značka Continental Contigo

Cestování a komfort: vzledem k tomů že jsem byl rozmazlený z panelky a jejího měkoučkého sedla, mi chvíli trvalo než jsem se na ní poskládal, mám cca 175 cm a neustále jsem měl nádobíčko narvané na nádrži, tvalo to pár desítek kilometrů, dnes jsem jel delší trasu 2x 60 km a zhruba na půli cesty tam jsem si řekl že je načase odlepit pindíka od stehen a ejhle jaké bylo překvapení když jsem zjistil že sedím s dostatečnou vzdáleností od bandy, prostě to přišlo samo. Bágly nemám ale pod síť jsem za sebe nacpal akuvrtačku v kufru na ní krosnu a ještě brašnu s notebookem a pohodička,

Verdikt: za 15 tisíc bych si nemohl přát víc. Seznámení probíhá tzv. na prasáka, dolejt olej, benzín a ukaž co umíš, destičky, gumy,filt, karburátory a miliarda dalších vecí co už nefunguje a nebo je na hranici funkce jsem nechal ladem. mám jí 3 týdny a nebylo moc času na ní jezdit a vzít jí na hranu ale ty první 2 tisíce mi řekly že když do ní čas od času vrazím nějakej ten drobák tak mě poveze na konec světa, v tomhle stavu jí nechám dožít sezónu a přez zimu jí dám do cajku, z jara se stavím za předchozí majitelkou, co že mi to vlastně prodala za střípek. uvidíme kolik peněz do ní zahučí a dá li bůh tak se na ní konečně odváží moje drahá polovička ortodoxní plechovkářka p.s. druhé kritérium pro výber bylo to že ona má suzuki swift sport v černé barvě a já mám černou suzanku a konečně jí stíhám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 08.07.16 v 00:03 10b.

Jo dal sis spoustu práce

Bulit69
Bulit69 napsal 17.04.16 v 16:53

vylepšil ale jak vidno, člověk míní, pán bůh mění

Marty71Suzi
Marty71Suzi napsal 16.04.16 v 16:52

No tos jí teda pěkně vylepšil Hlavně, že jsi v pořádku a nějak Tě to neodradilo od ježdění. Takže Ti přeju mnoho bezpečně ujetých kilometrů ve zdraví a naprostý pohodě

Bulit69
Bulit69 napsal 28.11.15 v 18:45

No když příjdeš vloni na jaře tak jí uvidíš chvíli po tom co jsem jí dodělal mě z ní sestřelili a byla zrušená na totál teď mám GSXR600 SRAD tady je pár archivních fotek

































Marty71Suzi
Marty71Suzi napsal 20.11.15 v 23:22 9b.

To by mě fakt zajímalo, jak ta tvoje krasavice vypadá teď po sezoně, protože ta ochutnávka, jak si jí začal dávat ve sklepě do cajku vypadá rozhodně zajímavě a nadějně.

Více komentářů



TOPlist