renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda FJS 600 Silver Wing (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Losky
Vloženo 24.6.2013
Aktualizováno 11.3.2014
Zobrazeno 4 612x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nikdy by mě nenapadlo, že půjdu do takové skútrobludy:) Ale pohodlí a stáří mě dohnalo:) Navíc nejsem střelec, který vyhledává rychlou jízdu:)

Skútr prodán - příliš tvrdý podvozek, který není na naše silnice ideální. Navíc dost mi vadila hmotnost a mal

Motorka koupena od ezachyl (Provodín) - Prodejce perfektní, velmi příjemný a férový chlap:)

První dojmy - První dojmy? No, prvních pár metrů se mi zdálo dost divných, motorka na nerovnostech trochu plavala a na kapotáž jsem nebyl vůbec zvyklej. Ale po pár kilometrech se mi krásně dostala do ruky a jezdí se mi na ní perfektně, je je trochu škoda, že to nemá větší kola.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře, kteří si chtějí užít pohodovou cestu a nebo pro lidi, kteří chtějí cestovat větší dálky a mají rádi komfort...

Doplňky na motorce - Originál kufr Honda 46L, turistické plexi Givi, brašny Givi EA 100, držák navigace Givi S850

Recenze

Tento stroj jsem si vybral po zkušenostech s Hondou SH300, která sice jezdila jako ďas, ale na občasné výlety ve dvou to prostě bylo málo. Motor by snad i stačil, ale prát se pořád s větrem, mačkat se tam jak na pionýru, to už prostě není pro mě.
Do města to byl perfektní stroj, tam si myslím, že by měl najezdit všechny své kilometry. Takže jsem začal přemýšlet, co většího za rozumné peníze. Koukal jsem se po Aprilkách Atlantic 500, ale pak jsem zahlédl, že existuje nějaký Silver Wing a kupodivu se mi to zalíbilo mnohem víc, jak Aprilka, navíc to je 600 a dvouválec.
Na skútrfóru jsem našel inzerát na jeden starší zachovalý a plně servisovaný kousek a ihned začal prodávat své SHčko. Dohodl jsem se s prodávajícím, že mi pár dní počká a skútřík byl brzo doma v garáži.
Co se týče spotřeby, tak zatím jsem najel málo, ale vychází něco lehce přes 5L. Není to málo, ale bohužel je to tím, že je to prostě starší ročník bez lambda sondy atd, takže to není tak spořivé, jako novější modely. Ale zase to má člověk jako občasný dopravní prostředek, tak tam nehraje roli, jestli to jede za 4 nebo za 5L benzínu, důležitější je celkový pocit ze stroje.
Stroj mi se vším perfektně vyhovuje, suprová je parkovací brzda, která se mi už několikrát hodila, zátah motoru je příjemný a na skútra dostatečný. Co se týče větru, tak taky spokojenost. Ale to je asi tím, že ke skútru jsem dostal dvě plexi. Originál a větší Givi, které se mi sice nelíbilo, ale zase je za ním pohodička, dá se jet s otevřeným plexi při jakýchkoliv rychlostech a tak ani neuvažuji nad tím, že bych tam zkusil dát to origo.
Co se týče posezu, tak mi víceméně vyhovuje, předkopy jsou dokonalý a na mou výšku (177cm) jako stvořené. Co mi trošku vadí, že jakoby z toho sedla pomalu zklouzávám, dokázal bych si představit předek sedla trošku vyvýšen, ale to je opravdu detail. A druhá věc, která mi trošku vadí, že díry nedělají moc dobře batůžku:) I když je zadek nastaven na tuhost 2, tak to vzadu docela slušně kope, ale jak je dobrý asfalt, tak je to jak dálniční žehlička.
Není to žádná střela, ale já žádný střelec a vyhovuje mi jezdit po okreskách okolo 80km/h, nohy na předkopech a pohodička a co se týče rychlostních silnic, tak tam se nejlépe cítím okolo 120 km/h a to tenhle skútřík zvládá na výbornou.
Kufr pod sedlem je veliký a vejdou se tam dvě přilby. Mě bohužel je jedna, protože integrálka je trošku větší, ale druhá se dá dát zase do kufru, který má 46L, takže žádný problém. Kvůli motodovolené jsem si ještě dokoupil brašničku na řidítka Givi ( i na navigaci) a zadní podsedlové brašny Givi EA100, které tam padnou jako prdlel na hrnec.
Co se týče váhy, není to moc lehký drobeček, ale zatím mi nespadla na zem a posez je nízký, takže plnou nohou stojím v klidu na zemi.
Takže se pomalu zajíždím a zkouším co stroj umí a co zvládne a doufám, že brzo vyrazíme někam pod stan, protože tenhle stroj je na cestování jako stvřořený.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krtek.Sileny
Krtek.Sileny napsal 04.01.17 v 14:58 10b.

prodam manual na fjs 600 cena 300kc tel 739029262

mokomido
mokomido napsal 29.09.15 v 00:40 10b.

Lubos92
Lubos92 napsal 10.03.14 v 21:11

Pěknej stroj .

Myschan
Myschan napsal 21.09.13 v 17:22 10b.

Dobrá volba. Měl jsem winga a je to povedenej a spolehlivej stroj. Sh 300 je super, ale na delší výlet je wing samozřejmě lepší. Ať slouží

Více komentářů



TOPlist