renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Xciting 500 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník trudic
Vloženo 20.6.2013
Aktualizováno 20.6.2013
Zobrazeno 6 200x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První motorka (skútr) po zdárně ukončené zkoušce na řidičák sk. A., který jsem se rozhodl udělat ve svých 33 letech.
Předtím zkušenosti jen s čínskými skútry Yuki 50 a 125 ccm, kterých jsem byl vlastníkem.

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Hanuš - JJ Moto (Vyškov - Měs - Prodejce slušný, ochotný, ale neslevil :-)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 400 Burgman: Nenašel jsem, dle mých požadavků (ČR, km, rok, cena)

První dojmy - Když jsem přesedlal z čínské 125 na Xciting, tak mi připadl strašně obrovský, ale přirostl ke mně strašně rychle (měřím 174 cm). Předevčírem, když jsem převážel mou starší čínu Yuki 125 k prodeji, tak jsem nechápal co je to za mini vozítko a jak jsem na něm mohl ujet tolik km

Doplňky na motorce - Nosič kufru a kufr.

Recenze

Xciting jede svižně, má krásné rozjezdy, tahá pěkně za ruce :wink: Spojka při brždění motorem vypne okolo 30 km/h.
Brzdy jsou dostačující. Uložný prostor by mohl být větší. Ocenil jsem kladívko při zapnutých blinkrech. Člověk jen tak nezapomene blinkry vypnout, ale i bez něj se dá žít. Chybí mi více funkcí na počítači. Jsou zde jen celkové a denní km n. míle + hodiny.
Mám nízké kouřové plexi, které sice není od 80 km/h a výše praktické, ale zase o to hezčí v kombinaci s bílou perletí.
Tachometr přeměřuje dost. Ve 60 km/h tacho je skutečnost 50 km/h podle GPS, 100 = 87 atd.
Moje maximálka je 160 km/h tacho. Více už jsem ho trápit nechtěl, ale možná by ještě něco dal (otáčky v červeném poli). Běžná pohodlná cestovní rychlost je podle mně 90-100 km/h tacho.
Úbytek oleje bych viděl na max. 2 mm ( spíš 1mm) na měrce po 500 km, zatím neumím převěst na litry. Budu vědět až doplním.
Xciting má i s origo výfukem perfektní zvuk a lidi se často otáčejí a hledí co že to jede za stroj. Přecejenom půllitr už umí pěkně zabublat.
Perfektní je stavění na hlavní stojan. tady je vidět, že se tomu pověnovali, protože i tak těžký stroj (přes 200 kg) jde postavit opravdu překvapivě lehce. Ocenil jsem ruční brzdu, při stání v kopci.
Jako velkou nevýhodu vidím hodně vyčuhující kryt variátoru. Už jsem s ním při naklánění 2x zadřel o vozovku, naposled včera na kruháči. Trošku tě to rozhodí, ale vůbec nic zásadního. Spíš jde o to, že je nyní na hraně poškrábaný.
Asi mám už slabší plynovou vzpěru a tak musím při otvírání klíčkem pomoci sedlu rukou. To je trošku škoda.
Zdá se mi i celkem nešikovný zámek, který má hodně poloh, ale asi jsem si ještě nezvykl.
Slabší jsou i červené kontrolky, které jsou na denním světle slabě vidět. "Palubní deska" nebo tachometr, jak kdo chce, je jinak dobře čitelná a večer i moc hezky osvětlená.
Spotřeba je různá podle řidičových nálad nebo možností.
Kombinovaná, když jezdím sám ve městě a "rychle" mimo město (100-130km/h), mi vyšla na 4,45 L/100 km.
Když jsem motorku představoval přítelkyni, tak jsme si udělali asi 130 km výlet, který vedl i po horách. S ní jsem měl spotřebu krásných 3,97L/100 km. Nižší spotřeba byla dána určitě tím, že jsem s ní rychleji než 100 km/h nejel.
Každopádně jsem se s Kymco Xciting 500i R moc spokojený a určitě bych ho doporučil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zdeněkhr
Zdeněkhr napsal 19.11.16 v 18:14 10b.

Moc pěkný, do toho bych šel taky.

Bud
Bud napsal 05.09.14 v 14:52 10b.

No tak ať slouží

trudic
trudic napsal 25.06.13 v 09:26

Díky. Taky proto jsem ho vzal

kolinudatný
kolinudatný napsal 21.06.13 v 17:25 10b.

V bílé vypadá super Krásnej maxík

Více komentářů



TOPlist