BMW R 1200 ST (2006)

Aktualizováno 25.1.2018

Vloženo: 25.03.2019, Uskutečněno: 24.06.2018, Zhlédnuto: 10x

Neděle 24.6

Ráno bylo oblačno a nevypadalo to na nějaké velké horko. Byla neděle, a tak jsme měli celý den na poznávání města. Šli jsme se projít po městě a cestou jsme zašli k motoservisu. Naše mašina tam stála před servisem a čekala až se jí ujmou mechanici. Šli jsme k řece Drávě, která měla krásně šedavou barvu, u nás se to nevidí. Všiml jsem si, že jsou tam přístavy a pluje loď, tak jsme si koupili lístky na okružní plavbu. Usadili, jsme se a za chvíli už nám milí stevardi přinášeli pití a loď se vydala na cestu po proudu. Počasí se zatím umoudřilo a slunce začalo nemilosrdně pálit. Plavba byla hezká a byl zajímavý soutok Drávy a Gailu, kdy Dráva má šedou barvu vody a Gail takovou klasickou jako známe od nás. Nakonec to byl docela pěkný výlet lodí a já jsem měl spálený obličej od sluníčka jako blázen. Zbytek dne jsme se procházeli po městě a večeři si dali v restauraci poblíž našeho ubytování. Nálada byla zase mizerná, nohy nás bolely, já měl obličej jako rak a motorka stále bez povšimnutí v servisu. Trajekt, který nám odplul už byl skoro ve třetině plavby do Řecka.

Pondělí 25.6.

Celou noc jsem se budil ani Jíťa nemohla spát, všechno se to tak nějak vleklo. Ráno jsem už nemohl dospat a byl jako na trní co je s motorkou, nikdo se neozýval, a tak jsem navrhl, že bychom se mohli dojít podívat do servisu a vyptat se. Udělali jsme si zase celkem dlouhou procházku, a protože v servisu měli zrovna pauzu na svačinu, tak měli zavřeno. Došli jsme si tedy do místního Mc donaldu na jídlo také. Vrátili jsme se po jídle do servisu a ptali se co a jak bude s motorkou. K mé veliké nelibosti mi řekli, že závada je v regulátoru palivového čerpadla, a že objednali nový, že ho nemají na skladě. Byl jsem naštvaný na celý svět, tento díl, je achylova pata všech starších strojů BMW řady R a oni ho nemají. Jediná malinká jiskřička naděje byla v tom, že nám řekli, že v úterý díl přijde a v 11:00 by mělo být opraveno. No nic šli jsme se zase toulat po městě, počasí slibovalo přeháňky a déšť, a tak jsme se toulali nám už prošlým městem křížem krážem. Začalo poprchávat, a tak jsme se vraceli k hotelu. Cestou jsme si dali jídlo v nám už známé restauraci, kde velmi dobře vařili a já zatím shledával tuto restauraci tím nejlepším co jsme ve Villachu poznali.

• Krásy Řecka jsme nepoznali den 14.

pátek 6.7. Jaká byla večer zima a mlhavo, tak ráno nás od časných hodin budili děti, které měly snad nějaké závody. Svítilo slunce a bylo krásně teplo. Sbalili jsme si věci a šli na snídani, která byla zase skvělá. Pot

Vloženo: 06.09.2019
    Uskutečněno: 06.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 13.

Čtvrtek 5.7. Ráno jsme zase dostali královskou snídani. Ještě jsem stihl v předním světle vyměnit jednu žárovku, protože už mě docela dlouho kontrolka upozorňovala, že nesvítí a nebavilo mě pořád tu kontrolku přehlíž

Vloženo: 05.09.2019
    Uskutečněno: 05.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 12.

středa 4.7. Ráno jako malované nás přivítalo a úsměvy majitelky a číšníků byly taky moc milé. Snídaně byla zase skvělá. S krajany jsme se rozloučili a vyrazili na cestu. bylo už zase neskutečné horko.Navigace nás ved