BMW R 1200 ST (2006)

Vloženo 10.3.2013
Aktualizováno 25.1.2018

Vloženo: 29.08.2018, Uskutečněno: 21.07.2017, Zhlédnuto: 4x

14. den pátek 21. července
Klasické hotelové ráno, snídaně, že člověk neví co si má vybrat dřív. Po vydatné snídani jsme se šli sbalit. Museli jsme někde zabít čas, než se vydáme do nového ubytování, a tak jsme vymysleli výlet k Balatonu. Já ho nikdy z blízka neviděl, a tak jsme se vydali k tomu to zázraku přírody. Jeli jsme zpátky směr Balatonberény a cestou jsme míjeli skupinku motorkářů, kteří se cpali melouny, když v tom mi došlo, že to jsou staří dobří známí Chlífáci. Zastavil jsem a došli jsme na kus řeči. Srdečně jsme se pozdravili a řekli si jak je ten svět zase malinký. Vyráželi na dovču a jeli do Bosny. Říkali jsme, že odtud jsme přijeli. Že tam bylo šílené horko a sem tam požáry. S klukama je vždycky super pokec jsou to neuvěřitelný týpci. Potom už jsme se rozloučili a popřáli si šťastnou cestu. My jeli k Balatonu a po chvíli si vybrali plácek, který vypadal hezky a nebylo tam ani placené parkování. Zaparkoval jsem mašinu a šli jsme po louce k vodě. Přiznám se, že Balaton mě neskutečně zklamal. Takovou stoku hnusnou páchnoucí a ještě mělkou už jsem dlouho neviděl. Docela dost lidí se koupalo a když jsem koukal, jak jsou skoro v prostředku a vodu mají po pás musel jsem se smát. Vysvlékli jsme se do plavek a ve stínu stromu jsme relaxovali. Do vody jsme ale nešli na to se máme příliš rádi a tak jsem Balaton viděl, ale nevykoupal se v něm. Po poledni jsme se sbalili a vyrazili k penzionu, který jsme měli zabukovaný. Pán nás přijal vřele, a řekl že budeme mít do termálů slevu když řekneme, že jsme od něho. No neříkali jsme mu že do termálů půjdeme, ale nic už platit nebudeme. Ubytovali jsme se a rychle do plavek a šup do termálů. Tam jsme strávili celý zbytek dne koupáním sluněním lenošením a vzpomínáním na právě proběhlou dovolenou. Kdo má rád plavání v teplé vodě, a nechce se tísnit s hordami lidí doporučujeme Hévíz. Zdejší termály se nám opravdu velmi líbily. Večer jsme si na radu pana domácího došli do restaurace, kde jsme se opravdu nacpali k prasknutí a uléhali jsme s pocitem přejedených.

Kabriolin (37) napsal 04.09.2018 v 15:09

Balaton pobavil a i rybička tam plavala

31081 (674) napsal 03.09.2018 v 10:41

• Krásy Řecka jsme nepoznali den 14.

pátek 6.7. Jaká byla večer zima a mlhavo, tak ráno nás od časných hodin budili děti, které měly snad nějaké závody. Svítilo slunce a bylo krásně teplo. Sbalili jsme si věci a šli na snídani, která byla zase skvělá. Pot

Vloženo: 06.09.2019
    Uskutečněno: 06.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 13.

Čtvrtek 5.7. Ráno jsme zase dostali královskou snídani. Ještě jsem stihl v předním světle vyměnit jednu žárovku, protože už mě docela dlouho kontrolka upozorňovala, že nesvítí a nebavilo mě pořád tu kontrolku přehlíž

Vloženo: 05.09.2019
    Uskutečněno: 05.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 12.

středa 4.7. Ráno jako malované nás přivítalo a úsměvy majitelky a číšníků byly taky moc milé. Snídaně byla zase skvělá. S krajany jsme se rozloučili a vyrazili na cestu. bylo už zase neskutečné horko.Navigace nás ved