renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/21 Pionýr (1967)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vojta95
Vloženo 1.2.2013
Aktualizováno 1.2.2013
Zobrazeno 3 277x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Je to můj vamazlený stroj :D . Mám ho rád a za nic bych nemněnil.

Více fotografii

Motorka koupena od známého - Prodej prběhl naprosto bez poblémů.

První dojmy - Už na první pohled jsem viděl že na něm budo hodně práce a utrpení s opravami. První jízda byla skvělá moto se snadno ovládalo a dobře táhlo.

Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučoval studentům jako přiblížovadlo po okolí, do školy a zpět.

Doplňky na motorce - V motoru mám 14z sekundárko. Je větší šance že moto nezadřu, maximálka je něco větší ale na ůkor zátahu.

Recenze

Vybral jsem si toto moto, protože je to skvělý a kvalitní československý stroj a jsou na něho snadno dostupné náhradní díly.)
S tímto moto mám nalétáno přes 1100km a skušenosti jsou zatím ve všech směrech pozitivní. Na motoru bylo před 1100km dělaný výbrus a dal sem tam 14z sekundárko protoze potom je menší šance, že se motor zadře. Motor táhne krásně od spoda a maximalka se pohybuje kolem 72km/h. Brzdy jsou dělané nové a brzdí vítečně nemůžu si na ně stěžovat. Podvozek je zde naprosto skvělý moto krásně tlumí nerovnosti. Ovladatelnost je skvělá do zatáček jede pěkně je to velice mrštné a lehké moto. Pro spolujezdce je na moto stále dost míta a sedlo je velice pohodlné. Úložný prostor je na tomto moto minimálni, vlastně skoro řádný. V létě jsem moto poladil a tet žere tak 3L/100Km při rychlé jízdě. Servis není potřeva, pokud nemáte obě ruce levé a jste aspon trošku zruční na moto si opravíte vše sami. Mněle jsem mnoho poruch např stále přicpané trisky a karburátor což jsem vyřešil vačištěním zarezlé nádrže. Pak se mi utrhlo za jízdy lanko plynu, které sem poté chytnul do kleští a jednou rukou sem řadil a druhou jsem přídával plyn :D . Nakonec jsem si vždy s poruchami pradil. Na tomto moto stačí vychytat všchny mouchy a ptom už můžete jezdit bez poruch.
Určitě všichni co mněli pionýra ví že je to tzv přespolní stroj. Vzhledem k tomu že mám v motoru 14z sekundárko tak je lepší jezdit po cestě a maximálka je něco větší a má menší zátah než originální 13z sekundárko. 13z sekundárku zas navadí ani lesní cesty a má lepší zátah a menší maximálku.
S cestovánim na pionýrovi nemám zkušnosti, ale slyšel jsem o pár lidech co to podstoupili a zvládli to v pohodě bez poruch. Podle mně ale cestování nebude moc pohodlné a bude únavné vzhledem na max rychlost pionýry.Já osobně bych doproučoval jako přívližovadlo po okolí a na cestu do školy a zpět. Fchitl je po mechanické stránce ve vinikajícím stavu ale karosérie a podvozek je na tom špatně.
Moto čeká tuto zimuz lehká ranovace nová barva a tlumiče, které žalostně potřebujou opravit. Opravit potřebuje i pant sedadla který předchozí majitel odřezal. No prostě čeká mně spoustu práce. Foto v rozebraném stavu zde



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zdenda4x4
zdenda4x4 napsal 16.12.15 v 18:44 8b.

luky21sportt
luky21sportt napsal 02.02.13 v 16:49 6b.

Snad se ti renovace zdaří ,Jenom bych chtěl upozornit na to že pionýr má originálně právě 14.zubé sekundární kolečko,ne 13.zubé jak ty píšeš.Já mám na pionýrovi 12.zubé a do kopcu to jede jako drak.První rychlostní stupen slouží jen k rozjezdu :D

Vojta95
Vojta95 napsal 02.02.13 v 10:12

Děkuju je to muj mazel za nic bych neprodal

burdus
burdus napsal 02.02.13 v 03:18 10b.

no konečně pořádný stroj, přeju tisíce štastných světelných kilometrů

Více komentářů



TOPlist