Velký charismatický naháč, který slibuje spoustu radosti v sedle...
Motorka koupena od FIRMA:Jan Hauser - Hausmoto (Ledeč nad S - Rychlé jednání a vše ok, můžu doporučit .-)
Výška jezdce: 177 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: Honda je dle mého názoru o kousek dál co se týče jízdních vlastností...
Suzuki GSX 1400: Asi stejně, jako u XJR a nebo i proto, že mám s Hodou už dlouholeté zkušenosti...
První dojmy - Zatím moc nevím, protože jsem koupil v prosinci a zkušební jízda byla víceméně symbolická. Uvidíme na jaře po oschnutí silnic a obutím nových pneu (plánuji Dunlop road smart II) ale věřím, že dojmy budou jen pozitivní...
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo už má své odlítáno, na klidné ježdění s dostatkem momentu i koníků na svižné svezení. Alespoň já jsem ji z tohoto důvodu kupoval, tak věřím, že se mi očekávání splní.
Doplňky na motorce - Již při koupi byla osazena kvalitní titanovou koncovkou od Akrapoviče a ukazatelem zařazené rychlosti, dále jsem pořídil větrný štítek v černé barvě, nový tankpad a ozdobnou masku z leštěného nerezu, KN filtr, upravené sedlo od Moto - Vikar.
Recenze
Po letech strávených na CBR 900 RR v úpravě spíše na okruh, tzn laminátové kapoty bez zadních stupaček a sedla bude příjemné vyjet na výlet i s drahou polovičkou .-) a možná, že si člověk cestou bude moci prohlédnout i okolní krajinu
Tyhle motorky (CB/ XJR/ GSX) se mi líbily už dávno, ale teprve teď jsem na ni nějak dozrál, doufám, že vzhledem k nižším výkonovým parametrům a vyšší váze nebudu přemýšlet o návratu na supersport. Chtěl bych si CBčko nechat na delší dobu, díky jejímu nestárnoucímu vzhledu a nesmrtelnému motoru si myslím, že by mi nemusela dát důvod k brzkému prodeji...
Tak máme za sebou nějaké ty kilometry a můžu skutečně posoudit jak motorka funguje. Za těch pár letošních vyjížděk už vyzkoušela jízdu jak sólo, tak ve dvou a obojí naprosto bez problémů.
Ideální na okresky, kde se jede ze zatáčky do zatáčky a v rychlostech do 170 km/h. Hodně musím pochválit podvozek, nerozhodí ho ani občasná neočekávaná díra za zatáčkou, nebo i přímo v ní. CBčko je krásně přežehlí a pokračuje s ledovým klidem dál. Na to, že má motorka s plnou nádrží nějakých 250 kg a se mnou ještě o cca 100 kg víc, tak opravdu výborně brzdí! Na dávkování stačí dva prsty, jako jsem byl zvyklej z fároše.
Po motorové stránce nemám co bych vytknul, dá se v klidu jet od 2000 do omezovače bez jakýchkoli negativních jevů jako cukání atp... Výkon lineárně narůstá a není nikterak přehnaný, ale k tomuto typu motorky je vcelku dostačující. Stejně se v rovném směru dá pohodlně jet tak kolem těch 140 km/h a i motor se zbytečně netočí. Možná ta šestka by nebyla od věci, už kvůli otáčkám motoru a případné spotřebě. Ale co se týče maximálky, kterou člověk zkusí tak jednou aby věděl, tak se hodnota pohybuje někde kolem těch 230 km/h což je dostačující a bez přilehnutí za štítek to s člověkem i motorkou pěkně hází.
Tak na toto moto jsem se dostal přes tvůj nový přírůstek v garáži. CB1300 je mně blíž než novota, ikdyz chápu že člověk potřebuje změnu.
Ať slouží!
Nádherný nakedbike, nech Ti robí samu radost a ako inak, máš to za 10b
hezká a určitě velmi příjemná záležitost
...krásnej stroj. A kdyby náhodou jsi ji chtěl někdy měnit, určitě mi dej vědět. Zůstala by v Plzni