PROFIL MOTORKY

Honda CB 1300 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ivanko
Vloženo 8.5.2010
Aktualizováno 26.5.2013
Zobrazeno 7 012x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Maximálně úžasná silná klasika, se kterou jsem se sžil během prvních pár dní.

Více fotografii

První dojmy - Nejlepší stroj, který jsem kdy mohl mít. Prostě jen sale nej.

Recenze

Dovelzl jsem ji teprve nedávno,ale hned jsme si padly do noty. Po předchozím dvouválci mě maximálně příjemně překvapila lehkost a ovladatelnost tohoto silného čtyřválce. Jsme teprve ve fázi seznamování,takže nemůžu hodnotit jak by se slušelo, každopádně je to ten správný stroj se kterým se určitě neztratím. První moje kroky po dovozu domů směřovali do servisu vyměnit olej a filtry, vyměnit brzdové desky a kapaliny a pro lepší ovladatelnost a hravost, širší a rovnější řidítka a v poslední řadě zadní pneu. Nyní už můžu jen jezdit a jezdit a pak snad budu moct sdělit vícero poznatků. Zatím obrovské nadšení a spokojenost.

Tak už máme společně nalítáno něco přes dva tisíce km a musím jen potvrdit všechnu tu chválu pěnou ostatními majiteli této 13-tky. Dá se s ní ujet 200km v zátahu, jen tak se jet svézt, a taky zažít pořádný adrenalin. Není prostě třeba tři motorky, stačí vám CB 1300 a máte všechno.

Opět přidám pár řádků. Sezóna už sice dávno skončila a nová je za dveřmi,ale rád bych se k té loňské vrátil. Plány, podívat se s CBčkem někam za hranice republiky se bohužel nepodařilo uskutečnit,ale i tak jsme si spolu užili až až. Najezdili jsme od pořízení v květnu cca 9 tisíc km a můžu říct,že ten pocit blaženosti co jsem měl při koupi přetrvává pokaždé,když se na motku posadím. Je to opravdu skvělej stroj se suprovými jízdními vlastnostmi. Jede jak tank,pokud se vám nechce, téměř nemusíte řadit,jelikož krouták vám zajistí příjemné akcelerace,téměr odkudkoli a s jakýmkoli kvaltem. Nikam nic nemusíte honit do otáček,aby to pořád jelo a pokud přece jen chcete zasportovat,tak stačí točit 6tisíc a jede to jak v ohni.Co se týče komfortu při svezení,tak zadnice si za celou dobu nemohla stěžovat,jelikož posez je opravdu komfortně sportovní na příjemně širokém sedle,se kterého se dá v pohodě sklouzávat při kolínku v zatáčkách. Absence štítku mi nepřijde vůbec důležitá, jelikož motorka svojí robusností drží prosté směr který ji udáte a vítr s vámi ani nehne,samozřejmě pokud letíte nad těch 170km/hod, je to trochu znát,ale stejně se tak nedají jet nějaké dlouhé úseky a vzhledem k tomu,že se dálnicím tak nebo tak vyhýbám pokud to jde, tak není nad krásu obnaženejch budíků nad pořádným kulatým světlometem.
Takže závěrem mohu jen říct,že v mých očích tento stroj předčí jen málokterý jiný a tak doufám,že jaro brzy přijde a budem spolu brouzdat opět ty naše český(snad ne moc děravý) silničky.

Tak už máme nalítáno za letošek cca 5tkm a stále mohu potvrdit vše co jsem již psal v úvodu. Konečně se mi podařilo vyměnit blinkry a přidat plexi,o kterém jsem již psal,že není nutné,ale při cestách do práce 30km po dálnici jsem ocenil jeho funkci.Bohužel jsem už musel i vyměnit zadní pneu,která opět nevydržela víc než 6500km a byť vzorek po stranách byl hodně slušný na středu se již leskly dráty,holt dálnice byla poznat.Další zádrhel nastal,když se mi z neznámých příčin ucpal přepad z nádrže a ta nevydržela rozpínání benzínu a byť trhlinka byla asi 1mm, benzín na slunci udělal s lakem svoje a můžem opět šetřit a budem muset lakovat.No co alespoň můžem vytvořit originální nezaměnitelný vzhled. Každopádně zatím jen provizorně zalepeno, jezdíme dál a hlavně šetříme. Jak bude hotovo dáme nějakou fotku ke kritice.

Opět se vracím po dlouhé době,abych se podělil o pár řádků. Loňská sezona se opět vydařila a zvládli jsme spolu cca 11tisícštastných km. Zalepná nádrž vydržela a žádnej jinej problém zaplaťpánbůh nenastal. Na podzim jsme absolvovali takovou servisní prohlídku,abych se ujistil,že je v pořádku. Říkal jsem si,že možná budou na řadě rozvody,ale ty prý přežijí i mě. Motka je absolutně v cajku, takže nás čekala jen ta oprava nádrže a pak lakování,které jsem se rozhodl,že spáchám komplet ať je trochu změna. Nádrž zavařena stříbrem, tak jak to má být. Dále zavařeny lehké trhlinky v plastech u oček úchytů,které se objevili až po odbroušení laku a teď jsou již všechny díly nastříkány plničem. Teď už jen zbývá vybrat lak a jde se na věc. Měl jsem nějakou představu,ale po obdržení vzorníku barev od Hondy jsou představy ty tam a tápu jakou originální barvu vybrat,když už bude lak komplet,tak ať to stojí za to. Jak bude hotovo vložím určitě foto,ať mě můžete sepsout co jsem s ní udělal. Zatím dám fotky jen rozebíračky.





Tak a je hotovo. Kompletní lak dokončen a po cca tříhodinové práci i poskládáno. Původní myšlenka černé metalízy s pruhy bílou perletí vzali za své, po té co jsem obdržel vzorníky barev. Po celovíkendovém tápání jsem nakonec rozhodl,že když už mám dělat komplet nový lak,tak ať ta změna stojí za to. Vhrála to hnědá metalická perleť od Mercedesu doplněná stříbrnými pruhy,které doplňují celkový design k motorce. Byť tato investice daleko předčila mé očekávání, co se týče částky zaplacené za lakování, je z mého pohledu výsledek naprosto skvělý. Teda alespoň za mě, což je samozřejmě důležité,ale posuďte i vy jak se líbí celková změna image?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
stenly38
stenly38 napsal 08.12.18 v 18:26 10b.

Supr taky na ni šetřím

Mefistofel
Mefistofel napsal 31.01.14 v 12:53 10b.

Moc hezky vymazlený... Suprovej lak Tutovejch 10 bodů.

lochi
lochi napsal 07.04.13 v 22:19 10b.

Jo jooo krasavice novej lak PĚKNEJ

rodrigo
rodrigo napsal 24.01.11 v 19:48

Moc krásné CBčko a v té černé,prostě luxus. 10b.

petan-xjr
petan-xjr napsal 23.01.11 v 19:39

Neni co dodat motorka v pěkném stavu dávám za deset

Více komentářů



TOPlist