renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TheSmoula
Vloženo 4.1.2013
Aktualizováno 8.1.2013
Zobrazeno 5 662x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Mrštná, pohodlná kráska s nízkou spotřebou

Více fotografii

První dojmy - Mrštnost, to je to co se mi líbilo. Krása, na stáří motorky moc krásné tvary. Pohodlná, vzhledem k tomu, že je téměř všechno uloženo na silenblokách, nebo gumě. Tak jsou vibrace utlumeny na minimum a je jízda i ve vyšších otáčkách pohodlná na ruce i prd...Eee zadek.

Doplňky na motorce - Doplňky mám plexisklo celkem to pomohlo hlavně při akceleraci a že nemam žádnej tlak vzduchu na břicho. Dále kufr kam sem si dal olej a odměrku, lákárnu, a vercajk. Samodomo 12V zásuvku na nabíječku mobilu a tak.

Recenze

Motorku jsem koupil z důvodu, že sem byl finančně omezen, ale neprohloupil jsem.

Jízda je pohodlná a ladná a to asi kvůli měkkému podvozku. Nevadí jí, když jede po polňačce nebo po silnici kde se cítí přirozeně (i já) .

Motor je uchycen na třech bodech a všechny jsou na silenblokách, tak vibrace nejsou převedeny na rám a tím pádem mně nebolí ruce jak z žebřiňáku, jedině to vibruje, když stojím na místě s nadlábnutým motorem, což je jen na semaforech. Jde vytočit i do 10 000 otáček, ale nejlíp se cítí mezi 3 000 - 6 500 otáčkami za minutu.

Brzdy jsou dosti slibné, když chci tak zabrzdím i babičce na přechodu. Na předním kole je kotoučovka a vzádu buben, ale né ten od pračky! Nemůžu porovnat která je lepší, já používám z obě naráz, sice z větší části tahám za přední, ale to je asi zvyk.

Pro dva je to taky pohoda, ale spolujezdec se musí pevně držet, když ne, jak přidám tak mu ujedu pod prdelí. Ale já tam mám kufr, tak se opře a je to dobré. Horší je, že mezi kufrem a nádrží mi přijde, že je méně místa pro silnější osoby - to nemusím řešit.

Vzhledem k váze stroje je mašina obratná a mrštná. Jediná nevýhoda je boční vítr, kterej foukne a lítám ze strany na stranu a ostatní si musí kdovíco říkat.

Spotřeba se pohybuje pod čtyři litry na sto i ve dvou. Na delších cestách se dá prý dostat i pod tři litry. Což je taky plus při výběru.

Poruchy sem měl akorát s elektrikou, což sem počítal. Vyřešil jsem to koupením Vape a už to šlape :) . Jen mám strach ze spojky, aby nevylítla z trnu jak se taky stává.

Náhradní díly sou k dostání, ale za jakou cenu. Věřím, že nebudou potřeba.

Vzhledem k výše uvedeným bodům tak je ta jízda pohodlná a bez výčitek.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fidel1994
Fidel1994 napsal 07.02.13 v 12:22 10b.

Hezká Emzetka, moc hezká

JindraM
JindraM napsal 26.01.13 v 16:12 10b.

Hezká MZ, máš ji ještě? Minimálně 3x do roka pořádáme MZ srazy, tak by ses někdy mohl přijet ukázat

www.MZ-WORLD.cz - staré fórum na nové adrese!

Mr.Marex
Mr.Marex napsal 05.01.13 v 14:20 10b.

Si pamatuju jak mne ji nasi v 15-ti nechteli dovolit Tak jsem musel osedlat Simáka, ale nelitoval jsem. Pěkné vzpomínky

fery251
fery251 napsal 05.01.13 v 12:21 10b.

Krásná klasika, určitě jsi neprohloupil. Dodnes vzpomínám na obratnost emzety

vitasktm
vitasktm napsal 05.01.13 v 09:19 8b.

Zdar,dobrá volba pro začátek!

Více komentářů



TOPlist