další motorka v rodině, po 8mi letech znovu jawa.
První dojmy - klady: najeto 8000 km, motorka jak nová, vše bez problemu zápory: jen se vyměnilo lanko od spojky, zvětšila se vůle pro bzdění předním kotoučem, stačilo chytnout prstem po páčce a už brzdila, Bojím se praskání loukoťových kol. Detailně zhlédnuto, ani jedna prasklina doposud. dodělán svépomocí držák kufru a zakoupen k němu kufr pro 2 helmy (počíám s tím že budu cestovat ve dvou)
Doplňky na motorce - 11.1.2013 konečně pořízeny boční kufry, musím říct že to byl kumšt něco takového sehnat. Nejsou v nejlepším stavu, tak je čeká nějaká ta úprava aby byly provozu schopné a aby vypadaly k světu. Menší problém nastal s upevněním, jelikož na moto mám neorigo držák, který byl k madlům připojen jiným systémem, který koliduje s uchycením na držáky kufrů- nutnost poupravit. Byla to ta největší drbačka, ale je hotovo. časem přidám fota..
Recenze
Bývalá jawka měla drátěná kola a klasické doutníky a kladivka. Nynější je osazena loukoťovými koly a dvoukomorovými výfuky. Kapotáže shledávám velmi příjemným doplňkem, bohužel nenahradí klasické padáky, které "zachrání moto." Motor přede velmi kultivovaně.
plány- pořídit boční kufry (origo) pro cestování
Moc pěkná .
Pěkná Jawa a s kufry jí to sluší ještě víc
Moc pěknej stroj
diky za upozornění a hodnocení, překlikl jsem se..
Moc hezká Jawa, jen se asi vloudila chyba - jde o Jawu 350, ne 650...ale 10 bodů zaslouží