Je to takový klidný choppřík na poježdění po městě a na krátké vzdálenosti.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Tenhle kousek jsem si pořídil po několika letech pauzy od ježdění. Mělo to už elektrický startér, takže žádné nakopávání a pleskání nakopávačky přes nohu. Prostě prdítko do nepohody.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníci a příznivci těchto starších modelů
Recenze
Když jsem si jí vyhlídnul za přijatelný peníz, řikal jsem si, že na léto to bude ideální. Ježdění k vodě, cesty do práce a všude tam, kam budu chtít. Jenže původní majitel, s ní havaroval a odneslo to pár věci jako světlo, stupačka a zrcátka. Po rozmlouvání jsem do toho nakonec šel, samozřejmě i se slevou.
Světlo se sehnalo, zrcátka též a stupačka se navařila a byla jak nová. Jenže to nebylo zdaleka vše, co na to bylo potřeba dělat :( ...
Nečekal jsem za ty peníze nějaký zázrak a bylo mi jasné, že do toho budu ještě dosti investovat. Pustil jsem se do toho se vším všudy. Přelakovat blatníky, komplet vyčistit, umýt, vypulírovat, seřídit potřebné části a snad už jezdit.
Motoricky celkem v pořádku, ikdyž se mi zdálo, že uvnitř motoru někdy občas neco klepne nebo drbne. Děsil mě trošku stav tachometru, nějakých 86 000 km, ale za tu dobu s tím nic nebylo. Startovala pěkně, jen při studených ránech v září už měla trošku problém. Na brzdy si nemužu stěžovat, ale jízda ve dvou katastrofa. Měl jsem strach, že to nedobrzím včas. Docela mě to vyděsilo a navíc ve dvou jsem z toho víc jak 85 km/h nedostal. A celkově to moc nejelo. Maximálka nějakých 90 km/h je fakt dostačující a předpisová, jenže nějaká rezerva na případné předjetí je potřeba a ne se trápit s tímhle...
S motorkou jsem byl spokojen jen chvíli. Pokud jsem jí chtěl mít v pořádku se vším všudy, vyšlo by mě to na víc, než jsem pořídil. Takže mě opustila a začal jsem koukat po konečně dospěláckých motorkách. V merku byli Honda CB 500, Suzuki SV 650 a Kawasaki ER5 nebo ER-6n.
Pokud je to ona, tak při koupi od předchozího majitele byla padlá, co si pamatuju, jelikož na ní jel a na křižovatce ho někdo přehlédnul. A co si pamatuju, byla dělaná asi stupačka, světlo, zrcátko a to je vše.
Po mě to kupoval nějaký chlapík a měl to jen na nějaké malé popojíždění. Já jsem s tím všeho všudy moc nenalítal a krom údržby, napnutí řetězu, mazání, dobití baterie a ještě přelakování některých dílů jsem s tím moc neoperoval.
Prostě po dlouhé pauze jsem si něco pořídil, ale jelikož bych na tom trávil dost času, tak šla do světa a pořídil jsem něco jinčího.
Do motoru ani převodovky jsem nesahal, nejsem mechanik a už tak mě stála docela dost úsilí a financí, takže se mi to nevyplatilo.
To ji měl někdo na vyřádění, jestli s ní takhle zacházel. Snad se to vše dá dát dokupy, aby byla v cajku
Jak tak koukám na ty fotky mám pocit že sem jí teď dostal pod ruku já kluk co mi jí prodal neměl ponětí co s tím strojem dělat ono klepání se vyřešilo ventilama a rychlost malinko stoupla bohužel ji borec stihnul párkrát asi pěkně havarovat je křivý rám vidle atd.. chtěl bych se optat co všechno bylo na motorce děláno
Tak tak, odstrojil jsem vše, co se dalo. Chtěl jsem ještě stříknout rám, ale k tomu jsem se bohužel nedostal. Aspoň člověk zjistí na čem to vlastně sedí a co pod sebou má. Jsou to zkušenosti, co se hned tak nevytratí ;) jinak díky za hodnocení. Třebas něco staršího časem pořídím a dám tomu komplet novou tvář to člověka prostě baví
Pěknej čopřík do začátku. A vzal jsi to od gruntu, podle fotek. To je dobře, člověk by měl znát stroj na kterým sedí
díky