Yamaha SR 125 (1997)

Vlastník Petan13
Vloženo 10.11.2013
Aktualizováno 5.4.2015

Spolehlivá, pohodlná, lehka a pěkná motorka s jednoduchým 4T motorem.

Suzuki GN 125: důvod neuveden

První dojmy - Krásně šla do zatáček a brzdila, jen by mohl být trošku větší výkon. Ale když ji člověk dostane do ruky tak se dá jezdit i celkem svižně. Taky tam byl obrovskej rozdíl mezi přední a zadní brzdou předek je pruměr ale zadek prostě moc nebrzdí...

Motorku bych doporučil pro - Začátečník nebo pro někoho kdo jezdí jen po městě

Doplňky na motorce - Nosič, kufr, molitanový návleky na páčkách

Motorka je spolehlivá a jezdí za pár korun, dá se na ni zvládnout spousta kilometru na jeden zátah protože je lehká a pohodlná. Co mě vadí je že nemá moc uložných prostor takže nosič a kufr nebo tašky jsou nutnost. Spoustu kilometru na ni bez problému vydrží i spolujezdec sedátko je velký, pohodlný a nohy jsou v příjemné pozici, jenom při každým ostřejším brždění spolujezdec hodně padá na řidičě. Co bych měnil jsou řidítka, jsou strašně uzký, to i na kole mám širší... Na pohled nejsou moc pěkný gumy, jsou hodně uzký ale skvěle drží i na špatné cestě nebo horším povrchu. Motorku bych doporučil začátečníkum jako jsem já, protože výkonu tam fakt neni moc a za pár tisíc kilometru to prostě omrzí.
EDIT: Spolehlivostí mě teda motorka nakonec nijak neoslnila. Začalo to tim, že mi praskl výfukovej ventil, to se spravilo výměnou. I když nevim v čem byla chyba praskl za pul roku znova a vzal sebou i kus hlavy. Nakonec se mi podařilo sehnat zadřenej motor kterej měl ale v pořádku hlavu. Poskládal jsme teda s kamarádem ze dvou motor jeden. Na tom jsem nechal udělat výbrus, pístní sadu, přetěsnění a tak dál... Ted jsme taky pořídil novou vačku kterou jsem ale ještě nenamontoval. Od té doby díkybohu šlape jak má, a i když si na příští sezonu budu kupovat něco silnějšího tak už si tu mrchu nechám... Prodejem by se mě možná zaplatili maximálně investice do ní. Od pána od kterého jsem bral motor jsem koupil i pěknou modrou nadrž a plastové díly se nalakovali to černého pololesku což ji myslím docela sluší :)
EDIT 2: Par hodin potom co jsme se dokopal napsat prvni edit a dat sem aktualni fotky me nedala přednost ženska na křižovatce.. Yamaha je totalka a uvidime co bude dal..

J.V.
J.V. napsal 02.06.16 v 09:11 8b.

Pěkný stroj. Také jsem o ní uvažoval.

Petan13
Petan13 napsal 11.11.13 v 20:54

Tak do začátku stačí Díky

žižala.
žižala. napsal 11.11.13 v 18:00 10b.