Koupena v rozloženém a totálně zuboženém stavu za pouhých 1500 Kč bez papírů, avšak posloužila jako slušný základ.
První dojmy - Nízko-kompresní starý dvoutakt, co se krásně převaluje, ale hrozně vibruje. Celkem slušné víkendové svezení okolo komína. Dokáže bez problému stačit v dnešním rychlém provozu a i přejíždění kamionu je bez problému.
Recenze
Po koupi jsem musel sehnat plno chybějících dílů, aby byla vůbec schopna jízdy. Po rychlém složení chytla po 7 letech na druhé šlápnutí !!! Musel jsem znovu natahat elektriku. Samozřejmě jsem hned zprovoznil a zapojil posilube (mám rád věci dle originálu). Poté jsem mohl na STK. Přes léto jsem na ní občas jezdil. Teď jsem se pustil do kompletní renovace. Motor už je hotov, ale do toho zbytku se mi najednou nějak nechce. Mám před sebou spoustu práce. V létě snad zvládne Groosglockner.
TAKÉ S KAMARÁDEM ZPROVOZŇUJEME POSILUBKU. MÁM JÍ RÁD, UŽ PROTO, ŽE JE TOTAKOVÝ "VĚTŠÍ MUSTANG" TEDY, ŽE NEMÁ ŽÁDNÉN ZBYTEČNOSTI, ALE CHTĚL BYCH TAM I BLINKRY
TAKÉ S KAMARÁDEM ZPROVOZŇUJEME POSILUBKU. MÁM JÍ RÁD, UŽ PROTO, ŽE JE TOTAKOVÝ "VĚTŠÍ MUSTANG" TEDY, ŽE NEMÁ ŽÁDNÉN ZBYTEČNOSTI, ALE CHTĚL BYCH TAM I BLINKRY
Páráda, též si hraju
Pěkný
Paradni stroj, at se dari!