PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník clay01
Vloženo 30.10.2012
Aktualizováno 10.6.2014
Zobrazeno 1 473x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První motorka, dobře ovladatelná už po prvním sednutí.

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Mám ji chvíli, takže těžko soudit. Výborný motor. Padne jak ulitá.

Recenze

Dlouhé váhání jestli se dá zvládnout jako první motorka.
Z autoškoly jsem byl zvyklý na GS500E a největší strašák byly 4 válce... ale zbytečný. I 4 válce po puštění plynu brzdí až až, netřeba se toho bát.
Cesta domů 188km a s jednou přestávkou kvůli zimě, na první jízdu slušný! Problémy jen ve vysoké rychlosti, kdy mám pocit, že se nechá více přemlouvat k náklonu, ale možná se prostě jen bojím :)

První servis za mnou. Naštěstí se potvrdilo, že motorka je dobře koupená, žádný problém, tedy jen přední vidlice trošku prosakovala - no jestli je to jediný problém a vyřeší ho 3k Kč, tak za mě pořád super!
Nechal jsem na ní vyměnit všechny ty běžné věci (nevím kdo kdy věří předchozímu majiteli co kdy měnil) jako kapaliny vč oleje, svíčky, řetězovou sadu a přidal ukazatel zařazené rychlosti - prostě chci vědět jak moc musím rychle podřazovat při zastavení a že tam vážně nenajdu sedmičku. Cena vč vidlice 20k. To je můj první šok. :)

Pokud by někoho zajímala cena v autorizovaném servisu:
repas předních vidlic-únik oleje. Ceny dílů : sada pro repas před.vidlic + olej 3200kč
vzduch.filtr 1500kč (neorig. 900kč,ale delší lhůta dodání cca 14dní)
řetězová sada 4700kč
svíčky 1280kč
výměna kapalin (chladící kap.,brzdová kap.,olej + olej.filtr) 2350kč
ukazatel zařaz.rychlostí 3000kč
Práce je odhadnuta na 7-8hodin.

Přidal jsem vyhřívané rukojeti od Oxfordu a montáž, které jsem se bál byla na pohodu. Teda levá strana moc nešla, ale hrubá síla pomohla. Konečně jsem zúročil svaly. :)

Teď laboruju s koncovkou GPR. Bez zadní tlumivky spotřeba 5,8l/100km (na pohodu plus občasné vytočení dvojky ke 130km/hod při předjíždění). Zbývá otestovat s tlumivkami a bez všech tlumivek. Uvidíme, kde najdu ideální zvuk vs spotřeba.





S tlumivkami nebo bez spotřeba je stejná nebo v rámci tolerance toho jestli jedu rychleji nebo pomaleji. Takže obě jsou venku a zvuk je akorát. Nerozbijí skla, nerozhoukává auta a přesto jsem slyšet - což nebrání ostatním mě občas přehlédnout a pokusit se mě zabít.

N95 nebo N98? je to jedno. Na jedno je spotřeba 5,7 a druhé 5,9. Pokud N98 nestojí víc než o 1,50,- jde o ní uvažovat. Jinak to nemá smysl.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 30.05.13 v 12:18

Moc pěkná motorka .

Fazer-FZS
Fazer-FZS napsal 26.02.13 v 17:50 10b.

Krásný a udržovaný stroj

jelda-f
jelda-f napsal 18.01.13 v 20:17 10b.

moc pěkný kousek přeji spousty šťastných km na tak krásném stroji ;) zaslouží plný počet

cebeer
cebeer napsal 04.01.13 v 18:27 10b.

Nádherný Hornet. Osvědčená kvalita, která nemůže zklamat. Hodně štěstí na cestách.

Více komentářů



TOPlist