Ta pravá! Těžko hledat dál a porovnávat s jinýma, když tahle je ideální.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: důvod neuveden
Triumph Tiger 955i: důvod neuveden
První dojmy - Krásně se vede, táhne odspodu, ale nad 9.500 je to skutečně zážitek, brzdí jako Ďáběl a tlumí více něž dostatečně. Není moc co dodat, s každým ročníkem přicházely zlepšení, i když už ty první stojí jednoznačně za to. Motce není moc co vytknout, snad jen spotřeba by mohla být více friendly, ale co už, každá sranda něco stojí, a kdo chce opici - musí mít i na banány.
Recenze
Při hledání toho "správného" cestovního endura musí všichni narazit na KTM Adventure, troufnu si tvrdit, že kdo jej i vyzkouší už dál hledat nepotřebuje.
K jízdním vlastnostem asi později, zatím na ní mám jěn něco málo přes 4,000km, z toho drtivá většina pouze silnice.
Zatím jsem narazil pouze na jedny podmínky, jež ji nesedí a to jsou nízké rychlosti. Jinak je těžko hledat, co by nedávala s přehledem.
asi to není jediná motka, kde limitem je jednoznačně jezdec.
Cestování je radost, obzvláště, když kvalita cest je nízká- podvozek si vše pěkně přebere- motka je stavěná na dalěko horší. Místa ve dvou je taky dost a brzdy i síly motce stačí i pro jezdce s baťůžkem.
hezká
opravdu nádhernej stroj - dobrá volba 10b si zaslouží
SPrávná volba chlape!
Ať to jezdí, taky si nejvíc užívám nekvalitní cesty kde prostě projedeš a nazdar.
Krásná, hodně km ve stupačkách
krásná