Ještě starší karburátorová verze - ale o to spolehlivější a osvědčená, opravdu leštěnka v terénu nejetá, ano jsou i lidé co si pořídí LC8 a jezdí s ní jen po silnicích
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - výborné
Recenze
2004, do provozu 2005, najeto cca 30 000 - za tu dobu už je v 21 nová spojka - známá to slabost těchto strojů jinak vše OK
po pořízení dostala plný servis v Sette - ventily, filtry, svíčky, kapaliny a bylo nutné přetěsnit vodní pumpu co tekla - teď je vše OK tak uvidíme co dál...je to holt K.T.M - každý týden montuju
Kačena je vysoká, ale v téhle verzi pro normální lidi se to ještě dá (mám 175 cm) s nižším sedlem. Zajímavé je, že je velmi štíhlá - většina motorek je u sedla a nádrže výrazně širší. Posez je uvolněný a nohy nejsou moc pokrčené takže super i na dlouhé cesty. Mám tam zvýšené plexi a na tělo nefouká, proud vzduchu cca na horní část přilby čili hluk, ale fakt není problém jet 250 km po dálnici v kuse 140 bez známky únavy. Víc než jsem zvyklý fouká na nohy a kolena jak je motrka štíhlá a jezdce tolik nekryje.
Podvozek fakt super - precizní, velmi dobře ovladatelný, plně nastavitelný a dobře sladěný
ale je vidět že má sportovní geny - nehoupá se, nežehlí, ale dělá přesně co udělá jezdec včetně všech chyb takže žádný relax. Doplnil jsem akorát ruční odvzdušňovací ventilky na přední vidlici.
Vede so dobře i ve stupačkách, nízké těžiště a centralizace hmoty je velmi znát. Ovladatelnost super, překvapivě dobrá na tak velkou motorku a to jak na místě tak za jizdy. Problém je jen fakt malý rejd! Grrr!
Možná jen řidítka jsou trochu níž než by mi bylo milé, ale nic tragického. Jen nádrž jak je při vedneí koleny moc hladká a klouže. Na stupačkách jsou gumy proti vibracím, ale do terénu půjdou pryč.
Motor - sportovec tělěm i duší - toje hlavní výhoda i nevýhoda. Je lehký, točivý, ale hlučný a vibruje. Pro sportovnce super, ale pro klidnou jízdu nic moc. Pod 3000 otáček protestuje, nad 5000 znovu ještě víc ožije. 6kvalt je super - na 6 na dálnici motor točí při 130 pod 5000 otáček takže super, ale asi půjdu do snížení sekundárního převodu jednička je na můj styl ježdění v terénu moc dlouhá.
Dvě nádrže jsou trochu nezvyk, ale možnost jednu zavřít při poškození a druhou použít je zajímavá. Jdou hluboko dolů a pěkně snižují těžiště. Na danou spotřebu bych nádrž o nějaký ten litřík větší uvital - má 20l a spotřebu mám cca 6,5 čili dojezd cca 300 km.
A co mě ještě čeká?
Nosiče, zadní plotna, kryt zadní brzdy a možná rámu, vyhřívané hefty, prodloužení předního blatníku, nové gumy (dvě sady - terén a cestování) atd. atd.
Krásná mašina, které člověk odpustí těch pár vad za jízdní vlasnosti
Paradní sepsaná recenze a bez pochyb i super "Kačka" taky mám v hledáčku,tak snad se mi časem povede Jinač jasných 10.B chlape
Výborně sepsané vlastnosti a chování moto. Super článek. Taky mám 950 LC8 a jsem naprosto spokojený. A bohužel taky mě čeká spojka ale hold to je KTM. Přeji hodně najetých km
Fakt krásna.. Pekný popis.. TIež planujem kúpu tak ak by si náhodou predával kludne daj vedieť :D
Paráda:)...jasnejch 10