renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Maartyy
Vloženo 14.10.2012
Aktualizováno 14.6.2020
Zobrazeno 6 866x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Prostě erjednawoepycojedejakocip, celkem jsem si na ni už zvyknul. Příští motorka určitě bude malilinko víc cestovnější, jelikož ten posez je pohodlný jenom při pořádném tahání za plyn, jinak mi vyhovuje ve všech ohledech. xD

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 954RR Fireblade: Chtěl jsem repsola, 954 v jeho barvách byli na prodej dvě a poškozené, 1000rr byl hoodně mimo moje penízky...z hondy na hondu to bych nebyl já...a je to snad nejpotkávanější mašina co znám...
Suzuki GSX-R 1000: Srovnatelná s R1 byla až K3,K4 a tu jsem za tuto cenu našel jenom ve formě okruhovky. A stejně se mi líbí až K5 a to už jsou uplně jiné prachy...
Kawasaki ZX-9R Ninja: Byla v hledáčku jako první a měla nahradit CBR 900rr tak, že bych jednu motorku prodal a za stejnou cenu koupil jinou. Ovšem pak mi do oka padla za stejnou cenu R1, přečetl jsem si od jakého roku se tam dávalo vstřikování a vyladěnější motor... Navíc, by
Aprilia RSV 1000: Všichni melou jak je dvouvál úžasný a nikdo ho nemá takže jsem se nemohl projet a zkusit. Krom SV650, která mi připadala ve srovnání s 900rr jako dětské odrážedlo a na časté řazení mám auto v naftě...až projedu 2V litra tak třeba změním názor.

První dojmy - První dojmy, lehká, úzká, skvělý (díky stříkačce) předpokládatelný výkon, úžasné brzdy. Do zatáček jde dobře, klopí se v podstatě sama. Spotřeba klasická. Na delší jízdu to chce častěji zastavovat, bolí zápěstí a na druhý den záda. Možná si nechám snížit sedlo, mám 178cm, na místě je to jen tak tak a za jízdy jsem docela nakloněný dopředu na ruce. V noci svítí nečekaně dobře, zajíce a srnky jsem zatím uviděl vždy zavčasu.

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro zkušenější jezdce, kteří ví co chtějí od motorky. Po starší ostré šestce nebo litru se nemáte čeho bát. Karburátorovým fandům bude chybět neposednost.

Doplňky na motorce - Pancéřové hadice, výfuk mivv titan, nastavitelné páčky, černé stupačky, černé a masivnější závažíčka.

Recenze

Osud tomu chtěl a CBR 900rr Fireblade mě opustil, doufám že novému majiteli poslouží mnoho mnoho let . Okamžitě jsem se začal pídit po novém miláčkovi. Prvotně mi dominovala ZX-9R, nebo R1 98-2000, myšlenka byla, když už se prodá Fireblade, tak za stejné prachy koupím něco ovladatelnějšího podobného roku výroby... No po přečtení několika článků jsem se postupně vyhrabal k tomu že nějaké peníze přidám a přesedlám na něco novějšího se vstřikováním a litrovým obsahem. Prostě vstřikování jsem musel mít za každou cenu Tím odpadla kawa, protože na zx-10r penízky nebyly. CBR 954rr jsem v rámci mých představ o ceně našel jen s poškozenými plasty (spíš více než méně) a přeci jen sednout z fároše na fároše se mi též nechtělo. U GSXR 1000 sem spadal jen do kategorie K1,K2 a první pěkná je podle mě až K5 což bylo úplně mimo mou cenovou dostupnost. Takže zvítězila R1. Předpoklad byl že vzhledově to nebude nic úchvatného, ale hlavně ať nemá hnutý rám, vidle atd. Nakonec jsem tedy vyrazil pro onu oranžovou mršku kousek za Frýdek-Pístek.

Cesta byla fajn, opět řídil Rogerer, ekonomicky našlapané Polo 1.9TDi bez T a bez i si spokojeně chroupalo ekologickou naftu. Kolem druhé hodiny jsme dorazili do dědinky kde každý barák neměl míň než dvě patra, silnice byly bez děr a každému doma parkoval nový Bawec. Ráj to na zemi. Motorka se omrkla, lak vpadal daleko hůř než na fotkách, taková pofidérní prý fiaťácká oranžová, hlavně nádrž byla odfláknutá. Projel jsem se, prohlídnul ji, vše bylo jak mělo až na ten celkový vzhled, ale tak za tu cenu, myslím že dobrý. Naložili jsme ji, zaplatili a hurá domů.

Akcelerace je dobrá, plynulá, možná až moc plynulá bez nějakých kopanců. Zvedá se docela dobře, stačí správně potáhnout plynem. Do zatáček padá taky skvěle, i na 190/50 zadní gumě je dobře ovladatelná, bohužel ve předu je stále nižší profil než by měl být, ale do STK tam dám správnou gumu. Hmotnost motorky je dobře rozložená. Posez je hodně sportovní, člověk je hodně nahnutý dopředu, občas bolívají záda a zápěstí když člověk nejezdí pravidelně. Možná nechám snížit sedlo, abych měl prdel níž a nezatěžoval jsem tolik zápěstí. Stupačky i posez je vyšší, v zatáčkách se bota k asfaltu nepřiblíží, ale manévrování na místě je horší, mám jen 178cm, motorka počítá tak s 180cm a vyšší postavou. Originální výfuk je opravdu velký komín, má tichunký zvuk, ale už od pohledu bude dost težký a šedo-bílá barevná kombinace mu vyloženě nesluší. Nový titanový (nehomologovaný) MIVV tam sedí daleko líp. Byl za skvělou cenu, jako nový a když bych chtěl někam do zahraničí tak origo rouru mám v garáži. Brzdy zabírají skvěle, těm se nedá prostě nic vytknout, dávkování je plynulé. Zadní brzda je slabší, ale ta se používá stejně jenom na místě a v krizi ^ ^. Pohodlí pro spolujezdce je takřka nulové, prostě klasický sport, ale tak ženský mají prdelky měkčené od přírody a vézt chlapa na R1? No to fakt ne

Zatím jsem zainvestoval:
Ložiska v krku řízeni
Rozleštění světel
Laděný výfuk MIVV - titan
Nové stupačky, závažíčka...
Seřízení ventilů.
Jinak nějaký ten olej dle intervalů...
Páčky
Nové svíce NGK
Polepy
Čiré plexi
Gumy
Brzdovka
A dál se uvidí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 01.10.18 v 18:17 10b.

Krásná R1 přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dělá jenom radost

46pavell
46pavell napsal 19.04.15 v 05:57 10b.

Sakra zapomněl jsem dát 10b

46pavell
46pavell napsal 19.04.15 v 05:53

Hodně práce, hodně muziky nemůžu jinak 10b

pačes44
pačes44 napsal 14.06.14 v 22:38

Naprosto nádherná hodně km bez nehod, ať jezdí jak má

brzda80
brzda80 napsal 20.01.14 v 15:39 10b.

Ta barva ji sedne.
10 bodů.

Více komentářů



TOPlist