renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Trinnlee
Vloženo 14.1.2012
Aktualizováno 24.11.2018
Zobrazeno 7 511x
HODNOCENÍ PROFILU OD 43 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


R1...kazdy ví o co jde..po SV to byl skok jak krava, ted uz konečně vím na co je na pravem řídítku ta páčka..když se zmáčkne tak motorka brzdí...to u SV nebylo...haha...taky velky rozdíl je ve vykonu..SV zrychlovalo R1 vzlétává..mazec

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Zbyněk Soukup - Motosport (Jičíněv - absolutně perfektní přístup, před náma zapojil novou baterku( v ceně), sundali jsme kapoty a mohli se mrknout na vse co nas napadlo. hodil nam to na zvedak no proste parada...bylo videt ze nema co skryvat a byl si vedom ze motka je v poradku.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 954RR Fireblade: líbí-la se mi moc avšak meně nez-li R1, ale hlavne jsem na ni sedel a nesedla mi posazem či co...
Honda CBR 929RR Fireblade: mel jsim ji parkrat pujcenou a vse v pohode takze proc ne - bylo jen otazkou vzhledu...
Honda VTR 1000 SP1: chtel jsem zkusit 4valec...ale jednou si ji koupim...jel jsem na ni a je uzasna...takze jednou???

První dojmy - Ihned prvni jízdy byli fantactický a ač jsem si chvilku zvykal na dvojnasobny vykon a paradni brzdy tak jsem si zvyknul rychle...hold na lepsi si clovek zvykne rychle.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty kteří to mají v hlavě srovnaný..asi není nejvhodnější do začátků ALE hlavne PRO mneee

Doplňky na motorce - Výfuk Creptus a Já...vyfuk je určitě ku prospechu věci avšak já jako řidič - nevim nevim

Recenze

Když jsem ji videl poprve stát v bazarku u jičína ta by me ani ve snu nenapadlo ze me o skoro 3 roky dele bude rikat pane. V té době jsem sedlal neco podstatne klidnejsího a to SV650 a jeste k tomu relativne kratkou dobu. No co...kolem tohoto bazarku jezdil skoro 3 roky a ona tam porad stala a nikdo o ni nejevil zajem...no neni se co divit vzdy i ted po 3 letech jsem ji kupoval za 79 tisic a a to je dnes v roce 2012 za rocnik 2001 relativne dost. A to tenkrat za ni chtel 109000. No asi cekala na me. Faktem je že když jsem ke konci roku 2011 prodal SV tak jsem uvazoval nad 954rr nebo R1. Samozrejme že jsem vedel o této R1 ale muj limit financní byl max 80 tis i včetne případnem servisu atd. a maje yamaha stála jeste celých 89. takže nic,no. Ale co tak jsem to zkusil a prodejce nakonec pristoupil na cenu 79 a jeste k tomu pridal novou baterku protoze ta puvodni po 3letem stani v bazaru byla k nicemu. Pro motorku jsem jel se svým velice zkusenym mechanikem aby zkouknul stav a trochu to projel-v lednu...Prodejce velice ochotný dal nam motorklu na zvedak sundal kapoty a celkový přístup byl super. Ani jedna kapotak svarovaná, nikde nic stříkaného a všechny plasty sedeli tak jak maj takže opticky 100procent. Po vyzuelní kontrole vse v pořádku tak jsem dal prachy na stul a hura na zkusební jízdu kterou podstoupil taktež muj mechanik. Venku 0-2 stupne všude kolem snih a silnice lehce posolena. No idealní podmínky. Kámoš to projel a usoudil ze je taky vse v porádku a promrzlý slezl z motorky. Tímto ti Lubo jeste jenou dekuji..Po té co jsme motku dovezli na vleku domu tak jsem ji vzorně odstrojil a od soli která se válela po silnici a zkoušela se co nejlépe přilepit na mou novou červenobílou krásku přilepit,jsem ji umyl a vyleštil... Uplně nové gumy Metzeler Racetec u kterých jsem měl (ted uz vím že zbytecnou) obavu že budou po 3 letem staní ztvrdlé a že už nebudou držet. Dále nové brzdové desky a hlavně původní stav. Najeto dle tacho 32000 km, což vypadalo pravdivě podle všeho. Při servisu servisák konstatoval že 32 tis bude opravdu poctivých. Svíčky byly uplně suchy coz je u yamahy ktera je znama tim ze preci jen nejaky olej veme ojedinele. Rozvody a ventili byly v pohodě takže seřídili, udělali se karburátory, vše se vyčistilo a dali se komplet nové náplně a pak už jen čekat na jaro. Do jara se stihly už jenom reflexní prouzky a plány na ladak.
Konečně je to tu. Sních je jeste na straních a kolem silnic ale uz by to po rovinkach slo. A tak pln očekavaní jsem to zkusil. No byla jeste klada jak svin ale srdci nadrzenýho motorkare kterej ma v předsíni uz 2 mesice 150 konovou kocicku neporučíš. Po pravde jsem po prvních jízdách byl trochu zklamany protoze SV bylo opravdu hodne zabavny a hravy a to hlavne v zatackach. Ale toto zklamaní se rozplynule jako para nad hrncem kdyz se počasí umoudrilo a konecne bylo dostatnecne teplo na to abych mohl i R1 vytahnout do zatacek kde je primo genialni. Samozrejme kdyz jsem to zkousel na jeste studenych silnicich tak dá rozum ze jsem nejezdil strelu a neklopil jsem to. Takze jsem mel moznost vyzkouset pouze zrychleni ktery je neuveritelný. 200km/h tam je opravdu hned. A zatáčky ted? Ted uz je teplo takze v porvnaní z SV to jde opravdu tam kam to posles a hlavne to tam i díky dobrým backorám drží. SV melo dost měkej podvozek a v zatačkách se to (aspon dle meho zdani) kroutilo a ...no proste to tak nedrzelo. R1 je samozrejme o poznání tvrdší ale čekal jsem to jeste daleko horsi. uz jsem s ni za tech pár dní co je hezky docela dobre naučil. Gumy jsou sjetý pekně na hranku a faktem je že ubejvaj o něco rychleji nez na SV. Celkově jsem s ní zatim maximalně spokojenej. Ted jsem kočičce pořídil GP vejfuck od Creptuse a ten zvouček už není jen tak nejaka sekacka na travu...

tak to je ten kousek ktery dela ze zvkuku sekacky neco neuveřitelného...a mimo jine vypada úžasne

byla mi nejlepsi kamaradkou a milenkou soucasne...ale je cas jit dal a panicek zatouzil po cestovani. Ted slouzi nekde jinde a verim ze dobre

Tak jsem dnes se svoji kockou poprve navstivil okruh mohu doplnit par poznatku o kultu R1..
Prvních pár kol bylo rekl bych minimalne nejistých ale to bylo oboustrane opatrne..R1 nemela radne zahrate gumy a ja se bal se do toho trochu oprit. Letos poprve na okruhu. Po par kolech a zahratych pneu a mém narustajicím sebevedomý jsem zkousel kam az se dá jít v moznem naklonu a rychlostí projetých zatáček. A výsledek? Gumy zdrbaný do kraju pekne na hranku, kolení slidery pekne obrouseny což se me jeste nikdy nepovedlo ( na SV to podle me neslo - nebo spon mě ) kdežto na R1 to neni žádný problém. Párkrát škrtlá stupačka..



a jestě jedna fotečka z Mýta















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Onri
Onri napsal 31.10.15 v 16:39 10b.

46pavell
46pavell napsal 19.04.15 v 18:53 10b.

krásná motorka a ještě hezčí garáž

rybíz5
rybíz5 napsal 07.02.15 v 19:14

Krásná R1 A to SV si měl taky vymazlený,se musí nechat

alterego
alterego napsal 29.05.14 v 16:51 10b.

draku díky za komentář,vyjádřil jsi se zcela přesně...mě už se tedy ta moje nová líbí a moc , mrknul jsem na tvou mašinu a nedivím se tomu, jaké má hodnocení,i já,ač nejsem (už) fanda těchto nádherných ale na mě moc rychlých strojů ji musím pochválit a náležitě obodovat . Hodně štěstí

MaikR106
MaikR106 napsal 26.04.14 v 20:48

je mrtě hezká , pěkná barevná kombinaceš a laďák taky mění vzhled :) jo je krásná tak ať hezky slouží a spousty super km přeju :)

Více komentářů



TOPlist