PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník charon87
Vloženo 8.5.2016
Aktualizováno 14.10.2019
Zobrazeno 3457x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Silnicni zavodak a splnenej sen. Postupne ladim podle sebe a tu masinu miluju

Více fotografii

První dojmy - Po 8 letech na pětiventilovejch Yamahách (yzf 750, 1000) je to skok, hlavně charakter je masakr, neopakovatelnej zvuk, super brzdy, ovladatelnost parádní a nádhernej vzhled. Jsem rád, že tohle pseudovéčko mam, užívam si každou jízdu!!!

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně NE na začátek a bez zkušeností!!! Je to motorka pro lidi, co přemejšlí, protože je to zbraň! V tihle chvili je jeste dal nez kdyz jsem ji koupil. Bez zkusenosti na to nesedat!!!

Doplňky na motorce - motorku jsem koupil s držákem SPZ Baracuda, kterej se na STK moc nelíbil, čírejma blinkrama a jinejma páčkama (Titax). Koupil sem karbonove kokotinky na vika motoru a vejfucky od Leo Vince (masina us verze bez katiku). Chci jeste par dilu z karbonu na motor (kryt expancky, retezky a vyfuku-jinak komplet jak chci)
2018, power commander5, mstyle zrcatka, zaslepky 4racing, ebay padaky. Nakonec i cerveny packy. A konecne quickshifter

Recenze

Po letech na pětiventilech (yzf 750 a 1000) jsem chtěl něco, co pojede i od spoda, hlavně jsem věděl, že to musí bejt Yamaha. I když loni mě okouzlila RSV4, která málem byla doma, ale po konzultaci s mym dvornim mechanikem jsem se rozhodl se na to vyprdnout a zůstat u Yamahy. Nakonec jsem moc rád, že jsem nezradil.
Byl jsem si pro ni 22.4.16 kus od Plzně. Už když jsem ji viděl jsem věděl, že domu nepojedu autem. Když ji vytlačil z garáže a všecko jsem si prolezl měl jsem skoro rozhodnuto, po testovací jízdě jsem byl unešenej. Ano první dojem z motoru je mechanicky hlučnější, ale když jsem se rozjel, najednou mě zase bavilo žít!!! Vzal jsem ji přes sídliště na okresku, kde jsem ji trochu načechral a padla mi do ruky. Věděl jsem, ale že na tenhle motor si musim zvykat. Většina cesty domu byla po dálnici, takže jsem byl relativně v pohodě. Zkoušel jsem si mody a většinu jel na áčko, ale to není mod do města. Po týdnu doma, kdy jsem čekal na přehlášení a jezdil opravdu málo jsem dal nový pneu, vyměnil olej a tak nějak všecko prolezl. Za další týden spolu najeto asi 600km a většinou na mod A, kterej má největší koule. Do vesnice a města přepínam na STD, kterej není tak ucukanej a krásně plynule zatahuje.
Už při cestě domu jsem věděl, že to není motorka pro někoho s čerstvejma papírama, je fakt vzteklá. Když ji podržim při áčkovym modu jezdí často po zadnim, teréní nerovnosti jsou k tomu jako zrozený.
Motor je fakt masakr, nepřestává mě bavit, fakt si užívam každou jízdu - charakter mě baví jako svin a ten zvuk taky i s origo laufama. Podvozek mi taky sedl, motorka se nejlíp cejtí na rychlejch a kvalitnějších cestách, kde se dá přitlačit a teprve začíná všecko fungovat a vyloženě si při jízdě hraju.
Po 1000 km v sedle jsem přitvrdil předek a je to lepší, nepotápí se tolik.

No rozepsal jsem se, ale prostě tohle je mazec, fakt asi to nej na čem sem jezdil. Chápu některý jedince a jejich úchylku na Véčkách at už se dvěma nebo i čtyřma válcema.

Po 4000 km v sedle:
Jsem pořád nadšenej jako malej kluk. Motorka mi sedla, pořad se s ní sžívam a hlavně šíleně užívam. Motor je neuvěřitelnej, jak jde za plynem je prostě navýkovka. Podvozek je super, po cca 1000 sem si lehce přitvrdil předek, aby byla tužší. Zadek je tak, jak byl, hodně tvrdej, ale tak to mam rád. Poměrně dost toho najezdim ve dvou. Spolujezdkyně si nestěžuje ani při víc než 200 km za den, ale bohužel muj rozkrok už pak ano - vysvětlim!!! sedlo pilota je dlouhý jako kráva a batůžek má malej bonbonek, kdykoli jdu na brzdy, mam ji na zádech a celá energie se přenese i na mě a mě to žene na nádrž!! Jde to vydržet, ale po více km vás občas zmačkne. Prostě spolujezdkyně došla k závěru, že si koupí svoji motorku a bud to o čem tu píšu, nebo menší R6.
Po koupi sem dal qualifíry 2 sadu. V tuhle chvíli mam 1000 po nutnosti vyměnit zadek - fakt ten zadek mizí, šíleně. Příští pneu budou jiný, nejsem spokojenej s předkem, potřeboval bych více info o jeho chování, ale na týhle motorce nefungujou tak dobře jako na předchozí. Letos to ještě přežiju za rok dam asi pirellky (asi nějaký corsy) nebo něco lepivějšího.

Tak další UP, koupil sem na bajk Koncovky Leo Vince, fakt uper zvuk. Necekanej prinos je vyhlazeni krivky vykonu v nizkejch otackach, ve meste uz skoro necuka. Takze masakr a ten zvuk je pecka!!!

2018!!! Pro 2018 sundany zrcatka. Dany zaslepky 4racing. Zrcatka do zavazicek od Mstyle. Vymena pacek za cerveny. Montaz padaku z ebay. Sindany zadni stupny. Vymena sedla za kryt(spolujezdec je tady stejne nahovno). Power Commander 5 a k tomu kn filtr. Masak. Jede jak strelena do prdele. Na Ackovou mapu se vyhladila reakce na plyn, takze neni tak zbrkla. Predtim to spis byl spinac/vypinac plynu, ted se da davkovat a necuka tolik. Otravne to bylo hlavne ve meste. Zkousim Pirelli supercorsa 200/55 prilnavost pecka, ale na silnici nevyuziju moznosti pneu. Takze az ji dokurvim tak dam zpet 190.
Takze zkouska Pirelli supercorsa ok. Guma super. Ale pak jsem proste zkusil Metzeler K3RR a tomu rikam poradny gumy. Ano mizi rychle na tomhle bajku. Ale tyhle gumy mi daly jistotu a silenej grip. Nic lepsiho jsem nemel nikdy na nicem obuto. Jezdim ted sadu cislo dve a mazec. Zase jsem zkusil dat 200/55 ale na silnici asi fakt moc. Na hranu jsem se dostal ale uz to bylo moc riskantni.

Chybi jen uz par karbonu. Rychlorazeni jsem zprovoznil 6.10. 18 skoro po sezone, ale dulezite je ze tam uz je. K power commanderu5 jsem prikoupil modul quickshifter a k modulu nutne cidlo a vyroba tahla radicky. Cidlo mi bylo doporuceno od shifting control coz je ceska firma. Pry je i o malinko lepsi (spolehlivejsi) nez dynojet a hlavne o dost levnejsi. No a za jizdy? Ty kravo sileny, masina tahne porad a proste neprestava i kdyz to tam kopes. Je to tak rychly ze se nestihne potopit jako kdyz radis normalne. Za me masakr. Je to jen jednosmerne smerem nahoru ale zazitek neskutecnej.

Premejslel jsem o modelu 2015 a mladsi. Ale v tuhle chvili nemam duvod menit. Tahle jede tak nejak stejne (oproti serii silene o moc lip, rad bych zkusil jak by si vedla oproti novymu modelu, myslim ze ta nebude lepsi) a hlavne nema tu blbou elektriku. Ktera hlida i moje vyprazdnovani.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
B.rider
B.rider napsal 25.04.19 v 12:24 10b.

dost dobrý, mám rád když si někdo s Bikem umí pohrát k obrazu svému. PARÁDA!

Henry
Henry napsal 08.05.18 v 20:38

krasavice jen co je pravda ať slouží

colossus09
colossus09 napsal 06.04.18 v 00:37 10b.

Peklo design luxus chlape. Uzivej a opatrne.

DonyR1
DonyR1 napsal 15.10.17 v 16:50 9b.

Hustý barvy

context
context napsal 04.06.17 v 16:28 10b.

Moc pěkná

Více komentářů



TOPlist