PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nouvas
Vloženo 6.10.2012
Aktualizováno 26.4.2014
Zobrazeno 1 221x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak jsem se konečně dočkal a koupil jsem si svou první motorku - Kawasaki ER-5. Pro začátek si myslím, že to je ideální volba.

Více fotografii

Motorka koupena od Balabánek (Brno-Žebětín) - Velmi dobré, všechno bylo rychle vyřízeno

První dojmy - Motorku jsem koupil 4.10.2012 a zatím jsem stihl najet pouhých 200km. Ovšem i po zatím tak krátké zkušenosti nemůžu dělat nic jiného, než chválit. ER-5 se skvěle ovládá, je vcelku lehká, spolehlivá a má nízkou spotřebu. Pro začátečníky jako jsem já je to skvělá volba. Jak budu mít nalítáno prvních 1000km tak začnu hodnotit, zatím můžu jen chválit :)

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci, ženy, ti co chcou levně a pohodlně cestovat :)

Doplňky na motorce - Miniblinkry

Recenze

20. 5. 2013 - Mám za sebou 3500km, před týdnem namontovány miniblinkry, před dvěma dny výměna oleje a filtrů, ovšem den na to se mi povedlo do oleje přimíchat benzin, takže 2 dny starý olej šel pryč a všechno zase v pořádku.

23. 7. 2013 - Nalítáno 5000km a pomalu mi přestává stačit výkon. Měl jsem možnost si vyzkoušet Hondu CBR 600f, kterou plánuju jako svoji druhou motorku, takže mám konečně trochu s čím porovnat. ER 5 je fakt super stroj co se ovladatelnosti týče. Když jsem sesedl z cebra a znova nasedl na svoji masinu, bylo to jako bych ridil kolo. Zatím jsem jezdil výlety max. 150km den, ale čeká nás třídenní výlet po ČR, tak pak budu moct hodnotit pohodlí a spolehlivost na dlouhé tratě.

26. 7. 2013 - Najeto 6500km. Tak po 3-denním výletu v sedle a 1500 najetých kilometrech musím říct, že tenhle stroj je fakt pecka, až se mi ho ani nechce prodávat. Cestování na tomhle je super. Při jízdě okolo 100km/h a častém předjíždění se spotřeba pohyboval okolo 4.2 l/100km, takže věřím, že při jízdě max. do 90km/h se dá i jít pod 4 l/100km, ale tak pomalu se fakt jet nedá. S 800 km najetými po dálnici a r.s. , kdy průměrná rychlost byla 140km/h a občas sem jel i 170km/h tak spotřeba byla okolo 5.6 l/100km, za což teda musím smeknout. Sice sem byl většinu cesty po dálnici zalehnutý, ale i tak je to skvělé číslo. Zrychlení ze 130km/h na 160km/h je na půllitr dost dobré a motorka má v tomto intervalu sil na rozdávání. Zatím maximální dosažená rychlost 180km/h s tím, že sem měl na nádrži tankvak a vzadu přivázaný velký batoh, ale taky je fakt, že to bylo z kopce :). Nemám téhle motorce vůbec co vytknout, ale to asi jen proto, že prostě nechci :). Jediné co mi vadí je zvuk, ale to se dá vyřešit laďákem. Teď už se ale chystám na přechod na supersport a motorka snad brzo pocestuje za novým majitelem, ale s těžkým srdcem.

8. 2. 2014 - Najeto přes 10000km. V říjnu roku 2013 jsem chtěl moto prodat a přestoupit na silnější, ale nakonec jsem si to asi po týdnu rozmyslel a ještě si ji nechal. A dobře jsem udělal. Požitek z jízdy je stále stejně dobrý, jako byl na začátku, ale stejně nejpozději na jaře už půjde o dům dál. Vyzkoušel jsem i pár jízd v teplotách mírně pod nulou a nepocítil jsem žádné problémy, jen by to chtělo vyhřívané hefty a rukavice. Než moto prodám, musím ještě vyřešit malý únik chladící kapaliny, která uniká při dlouhodobých vysokých otáčkách vlivem netěsnosti hadice vedoucí od radiátoru do víka chladiče u termostatu a taky ještě nastříkat svody, protože ta rez se mi začíná pomalu ale jistě hnusit.

8. 3. 2014 - Vyměněno plnící hrdlo s víkem a CHK už neuniká.

Jelikož jsem dnes koupil nové moto, tak na tuhle moji první lásku už nezbude moc času a poputuje dál. Nakonec jsem velmi rád, že jsem si tuhle skvělou kawinu zvolil jako svou první motorku a udělal bych to znova. Naučila mě hrozně moc.

Tohle pětikilo je skvělý začátek pro všechny, kteří nikdy předtím na motorce neseděli. V hodně situacích mě podržela. Zatím nemám moc s čím porovnávat, ale určitě bych vytknul brzdy, resp. zadní buben, ale na to se dá zvyknout a zas taková palba se s tím jet nedá, aby to nestačilo. Průběh výkonu super, od 8 tis. otáček chytá druhý dech a zrychluje. Litru před vámi se sice neudržíte, ale to asi ani nikdo neočekává. Při jízdě na spotřebu do nějakých 6 tis. spotřeba většinou nepřesáhne 5 litrů a když jsem jel ''palbu'' tak si vzala nejvíc do 6 litrů, ale spíš nějakých 5,8, což je krásné pro ty, co mají hluboko do kapsy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Balabánek
Balabánek napsal 16.10.12 v 10:45

krásná motorka

Více komentářů



TOPlist