renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Daelim VS 125 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vycho
Vloženo 30.9.2012
Aktualizováno 15.11.2012
Zobrazeno 2 598x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první 125,Daelim vs 125 f. S touhle motorkou sem oficiálne legálně vjel na cestu s mým čerstvým řidičákem. Je to choppřík korejské výroby. Byl to můj mazlík se jménem Rose. Na začátky opravdu velice ideální motocykl.

Více fotografii

První dojmy - Jak sem jí pořizoval,byla rozebraná a celkem v dezolátním stavu,no na fotkách už je hotová tak jak byla :) Jediné co jak níže zminuji,byl pořádně funkční motor :)

Recenze

s touhle motorkou sem najezdil kilometrů a kilometrů ..

Ale k začátku, Vůbec sem netušil,že budu kupovat nepojízdnou motorku,z brigády tehdejší sem měl našetřených nějakých 12 tisíc. Nemusím říkat,že tahle motorka byla za velice malý peníz . No k vadám- Roztržený řetěz,bez zadního světla, rozbité blinkry, dodřená přední lampa a koncovka výfuku,budíky napadrť,karbec zasraný a vzduchový filtr zasraný. Říditka ohlé. Jediné co bylo kupodivu nedotčené,byl motor který šlapal nádherně,za studena na prvý šup. Tak sem jí tedy vzal.

Začalo to tak,že sem si jí přivezl domů ,zagarážoval a na jednu noc sem jí seznámil v prostředí kde bude bydlet,tudíž sem jí nechal přes noc v garáži samotnou,ať se adaptuje

A další den to začalo, pustil sem se do opravy,roztržený řetěz hnedka vyměněný, bo sem měl doma do náhrady a pasoval. Rozebral sem karbec, pročistil všechny trysky a seřídil sytič. Vzduchový filtr vyklepal,vyčistil. Pustil sem se do zadního kola,nasadil,zarovnal,brzdu našteloval, no sedlo to parádně :)

Poté se přes aukro doobjednaly blinkry, a zadní světlo se zrcátky. No jak došly,tak sem je tam ještě ten den nasadil. Říditka srovnal,nebyly moc ohlé. Dále sem vzal budíky,vnitřek vytáhl,ty naštěstí fungovaly, jak otáčkoměr,tak tachometr. Jen krytky totálně na padrť. Koupil sem dva plechová hrnky,sundal ucha,zabrousil,vrtačkou provrtal důrky na šroubky a z boku vystřihl větší díru na drátky a spodní velký držák samotných budíku,do kterého se dávaly šroubky. Nalakoval,zasadil a sedělo to bombasticky ! Pak sem šel udělat technickou a další problém byl na světě,nějaký úředník z havířova se přepsal a místo velikosti kola 16 napsal 17. Tím pádem to logicky nesedělo. Tak mě to skoro měsíc trvalo,než sem pře známého sehnal orig. italský techničák,kde motorka byla prvně evidována,dokázal že tam je pouhopouhý přeťuk, tak sem si slavnostně vybojoval vyjímku na originální kolo poté sem si nastříhal z koženky třásn a později i sehnal brašny :))

Na to, že je to Korea, je kupodivu velice spolehlivá a málo závadová. Těch 90 km/h sem jel hravě,ve dvou sem jezdil 80 abych zbytečně neuhonil motor. Velice pohodlná a opticky pěkná motorka. Jen by mohli být pletené kola.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pixel
Pixel napsal 17.12.12 v 16:18 10b.

Do něčeho podbného sem chtěl jít ale měl jsem strach možná mě to trošku změnilo názor :)

tatíkPé
tatíkPé napsal 19.11.12 v 09:50 10b.

Jsi borec,jak jsi to dal do kupy-super ,hodně pohodových kilometrů

Boža
Boža napsal 01.10.12 v 20:56

Přeji pohodu na cestách fajn začátek kola mají výhodu, lépe se čistí na moto 10 b.

deadchopper
deadchopper napsal 01.10.12 v 08:46

Pěkný čopřík hodně pohody na cestě 10b

Více komentářů



TOPlist