Tak 2.9.2012 jsem si domů dovezl tenhle divnostroj. No není holka pěkná? Ducati jsem opustil kvůli pohodlí pro dva, tak mi držte palce, ať jsem s ní spokojený a nelituji prodeje Monsterka.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Rozhodně nebyly kladné. motor divně cukal, odezva plynu tupá, spousta divných zvuků ozubeného soukolí, zvláštní odezva tlumení při brždění... Od prvního svezení divná motorka, ale ona začne dávat smysl pozdejí. Nemyslím až z vás bude děděk, ale až si spolu něco najedete. Najednou to pochopíte...
Motorku bych doporučil pro - Někomu, kdo ví co chce...
Doplňky na motorce - Cestovní plexi a padáky Wunderlich, zbytek od výroby vyhřívané rukojeti a systém ABS.
Recenze
Ještě není o čem psát. Skoro nikde jsem nebyl. Je to těžká váha, takže v měkčím trávníku, kam jsem zajel na fotky, jsem boj o přesun vlastní (mojí) silou po pěti minutách vzdal a nechal se vysvobodit motorem. Líbí se mi, že nad konstrukcí motorky přemýšleli do detailu. Například boční kufry. Otočíte klíčkem a ve vteřině odcházíte s plasťáky domu. Paráda.
První pocity z jízdy jsou dost výrazné. Odezva od předního kola je totálně jiná, než na klasice. Jinak brzdí a mění směr docela pěkně. Motor si tak brblá a plazíme se cestou - českou necestou. Podvozek to žehlí a v pohodlí to pěkně utíká.
Tak mám v sedle přes 5 tisíc kilometrů a jednu dovolenou s batůžkem. Báwo se mi zamlouvá čím dál více. Líbí se mi na ní jezdit do práce, odpoledne za kamarádem, jindy na delší výlet. Je to univerzál. Můžu jet kochačku, můžu si krouhnout zatáčku, můžu jet na konec evropy a vůbec kam jen budu chtít. Když člověku nechybí body za styl, dostane se mu u téhle motorky všeho.
Co s motorkou taková paráda není, tak to určitě jsou zácpy s kompletní bagáží a spolujezdcem. Není to nemožný, ale nadřete se a chce to maximum jezdeckého umu. Na to jak motorka umí maskovat váhu už od cca 15 až 20 km v hodině, tak při jízde chůzí je to peklo. Motorka se kácí ke stranám a je těžký jet rovně. není to vyloženě blbě, ale je to slabina.
Dříve mi připadalo těžký se na silnici otočit. Ale je to jen o cviku. Dá se mašina otočit na velmi malém místě. Jen se jí nebát naklonit, dát plný rejd a být pohotový na spojce a plynu. Pak člověk ani nemusí sundat nohu ze stupny a jde to i na úzkých okreskách.
Co mě trochu trápí, tak je neposlušnost při řazení druhého kvaltu. Padá často neutrál. Ale nevím, jestli je to mojí motorkou, nebo tím trpí všechny. Jak jste na tom vy ostatní bramboráci?
Tak par let a asi 20 tisic KM je za nami. :) Prestehoval jsem se do Britanie a motorku vzal sebou. Prejel jsem ji na prevoznich znackach a ted ceka v garazi na britskou znacku. Za tu dobu jsem ji dopraval pravidelny servis, nejaky ty mensi doplnky, jako rozsireni bocniho stojanu, krasnej a sikovnej tankvak od HELDu a k nemu kabel coby prodlouzka k zasuvce na boku motorky. Sikovna vec. :) Co bych asi uvital, by byla sila dvanactkoveho motoru. Motorka jako takova je super :)
no pekny ale todle se mi nak k tobe moc nehodi,nevim.ale pekna tak ji hned nekde nevyvalej
Krásnej kousek to plexi z advíka vypadá suprově
Díky pánové. Zatím se seznamujeme a je to čím dál lepší. Ty kufry jsou dobrý, jen měli otočit u bočních ty dvě páky...
Super volba i motorka. Dá se s ní jet opravdu daleko. Tak ať slouží k tvé radosti. U mě deset.
pěkná pěkná .. asi dvojče té mojí
Ps. ty kufry bych zrovna moc nechválil )