renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník V.e.n.c.a__zr7s
Vloženo 6.6.2012
Aktualizováno 25.10.2020
Zobrazeno 6 253x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Konečně jsem si splnil sen a pořídil BMW R1150r.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - ...

Doplňky na motorce - 3 kufry,vyhřívané rukojeti,blinkry Keller,zadní led světlo Wunderlich,zrcátka Rizoma,turistické plexi MRA,ABS,padací rámy SW motech,prodloužený přední blatník,12V zásuvka,teploměr,gps

Recenze

Tak máme spolu natočeno 2 500km a mohu tak napsat pár postřehů.Posez je velmi uvolněný a pohodlný.I po delších trasach nejsem unavený.Velmi mě překvapila ovladatelnost,která je jedním slovem úžasná.Lehce se vodí do zátočin a i překlápění jde velmi snadno.Brzdy jsou skvělé a jsou duální s ABS.Motor je velmi pružný a táhne již níkých otáček a na delší trasy to je výborný společník.Spotřeba se mi pohybuje od 5l do 5,5l na 100km což činí dojezd cca 350km na nádrž.
BMW je vybaveno vyhřívanýma heftama,třemi kufry,plexi MRA,karbonový klín pod motorem,zrcátka Rizoma,blinkry od Kelleru a hliníkové kryty válců od TT.
Sezona 2012:
Tak jsem bez závady (ťuk ťuk ) najel 12 000 km a měnil jen spotřební věci.Dovezla mě do Dánska a projela se po krásně zakroucených Alpských silnicích.Spotřeba se mi při plném zatížení pohybovala cca 5,1l až 6l na 100km.Zadek mě ani po 650km ujetých kilometrech za den nebolel a ani ruce či záda,takže eRko je ideální na cestování.Ochrana proti nepřízni počasí je uspokující až na nohy.
Podvozek si nemohu vynachválit.Jen mi trošku vadí malá zpětná vazba od předního kola.Brzdy ani v při sjezdu z Alpských pass nevadly.Motor se nejlépe cítí mezi 3 000 ot./min až 5 000 ot./min a při těchto dosažených otáčkách se motor schopí na velmi slušný zátah.Jinak se dá s eRkem jet velmi svižně až sportovně.
Co mě dost chybí je místo pod sedačkou.které je dost mizerné a boční originální kufry mají malý objem.V plánu je kufr Givi Maxia a 12v zásuvka.
Sezona 2013
Na jaře jsem zjistil,že mam prasklou hadici na oddech motoru,takže jsem koupil novou a vyměnil.Poté mě čekala výměna brzdové kapaliny.Z toho jsem měl trošku strach,protože mám brzdy duální s ABS.Obavy byly zbytečné a za hoďku jsem kapalinu vyměnil.Před dovolenou jsem vyměnil oleje(v motoru,kardanu a převodovce) a rovnou přeměřil ventilové vůle.Dovolenou na Gibraltar zvládlo eRko na výbornou bez jediné závady.I ve velkých vedrech nebyl problém s chlazením motoru.Za 18 dní jsem najel 8 200km při průměrné spotřebě 5,5l na 100km.Co mě vadí je ztuha jdoucí plyn a to vyřeším výměnou plynových lanek.Na podzim jsem zjistil,že mám poškozenou přírubu na saní levého válce.Při výměně jsem zjistil,že mam načatý závit v horní díře.I po dalších najetých 12 000km mě eRko baví více a více.Výkon mi nechybí a oceňuji jeho všestrannost.

tak 30.10.2020 jsem eRko prodal.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Maho
Maho napsal 03.10.17 v 19:03 10b.

Tak ať už se ti ty prus*ry vyhýbají a za šikovnost máš pnou palbu bodů.

pelito
pelito napsal 16.04.17 v 21:04 10b.

parádní stroj

Tomasekpet
Tomasekpet napsal 02.11.16 v 23:39 10b.

Tolik kilometrů nalítáno.Klobouk dolů.Tak na jaře tě možná někde potkám.

wsbk
wsbk napsal 28.12.15 v 16:55 10b.

MONIKA2
MONIKA2 napsal 30.03.15 v 20:51

krásná motorka

Více komentářů



TOPlist