motorku jsem koupil v hodně zanedbaném stavu, postupně ji dávám dohromady...
První dojmy - moje první velká,takže celekm respekt...
Recenze
Původně zelenožlutej okapotovanej supersport ze začátku devadesátejch jsem koupil loni na podzim jako černýho streeta v limitované edici dodělej si sám...prasklý svody,prasklej hák stupačky,prasklej chladič,hořící elektrika,popraskanej lak, místo šroubků víčka nádže byly jen přisilikonovaný hlavičky, lanvod spojky snad z kola, gumy na plátno, řetěz vytahanej, desky žádný no a mohl bych pokračovat dál a dál...
A tak se postupně začlo,novej chladič (starší leč báječnej),olej, obložení, popravit elektriku, takže světla svítí, blinkry blikají, nikde nic nehoří. Moto po zimě nechtěla chytnout, takže rozborka a mezitím šly díly pod ruku kamaráda Ráďi, kterej se na nich vyřádil, co se laku týče. Polepil se prasklej airbox, povařil se lauf, dokoupili se světla,zrcátka,blinkry a podobná havěť,přečalounit sedla a hurá sborka. Pak přišla na řadu řetězovka, o 2 zuby větší rozeta, gumy-nakonec sport attaky (říkal jsem si Němci a ono hovno, made in korea). Jako poslední přišlo na řadu lanko spojky a troška té karbonové fólie :)
Zatím se to tváří, že všechno šlape, tak uvidíme, snad to motor vydrží. Je to někdy až moc rychlá,rozežraná a nepohodlná bestie, ale je s ní sranda a mám ji rád.
2012-Takže, seštelovaný karbecy-převrtaný trysky, nastavený jehly, udělaný podtlaky, seřízený ventilový vůle a zkontrolovaný rozvody (měnil minulý majitel). Na to, že má motor skoro 20 let, šlape jak hodinky.
Odbržděno na 114 koní na zadním kole (na motoru cca 140).
2013- nové kotouče Arashi + desky. Vyměněn olej s filtrem, nové gufera a olej v předních vidlích. Trocha předsezénní údržby a může se vyrazit...
.
Pěkný kousek
Chtěl jsem dát
Pěknej, taky jsem si toho svýho vymazlil
krasavice 10b
dík za tak pozitivní komnety, nečekal jsem a o to víc potěšili