renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Minibike Nezařazené (Čína) (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Eluška
Vloženo 27.4.2012
Aktualizováno 24.9.2014
Zobrazeno 5 545x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Minibike KXD Nitro PS912 Čína věrná kopie Italské Polini 910 Carena S.Za pouhou desetinu ceny.Kvalita ovšem katastrofa.

Více fotografii

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - První dojmy všelijaké hlavně zpracování rámu prapodivné sváry,plasty z recyklovaných jogurtových kelímku popraskané už od výroby,matný lak.Motor, docela slušný jen je potřeba přetěsnit a zajisti šrouby lepidlem.Brzdy solidní účinek jen se musí pořád štelovat plovoucí třmeny.Palivové hadičky a filtr hrůza po hodině ježdění benzín teče všude palivový ventil raději nepoužívat,elektroinstalace ze zvonkového drátu,řetězovka se vytahá skoro okamžitě.Pneu ze staré zahradní hadice.Takže nefunkční polotovar za 3,5 tis pokud chcete pojizdné moto cena dosáhne 10tis,ale i tak se to pořád sype dokolečka.

Motorku bych doporučil pro - Jako první moto pro získání zkušeností pro děti jako jsem já.

Doplňky na motorce - Sportovní filtr,tlumič řízení,pneu PMT T41,zesílený spojkový zvon,silnější řetězovka,tachometr,racket key,lak Polini GP5

Recenze

Tak jsem se dočkala moje prvni opravdová mini mašina po loňské sezóně,kdy jsem jezdila s taťkou na nádrži můžu jezdit konečně sama.

Nejdříve jsem začínala jezdit pomalu z kopečka abych se naučila držet rovnováhu rozjet se a zastavit.Chvíli na to už jsem začínala jezdit i s motorem a zvykat si na těch 3,5 koně.Nejdříve vedle mě běhal taťka pak už jsem zvládala zajet celou rovinku sama.Nějaký ten trénink na parkovišti a teď zkouším jezdit na minibikovém okruhu v Těrlicku.Hodně ráda mam svůj okruh u Dětmarovké elektrárny na parkovišti mám ho celý pro sebe.


Minibike:
Původní napodobenina Repsolu vypadala všelijak navíc kapoty byly polámané už od novoty a něco jsem přidala tak šly dolu.Nákup nových kapot opět Repsol.Pak jsme trochu experimentovali a lakovali sezonu vydržela Hello Kitty bílo-růžová sice originální ,ale nebylo to pařád ono.Nakonec přišel nápad dotahnou činskou napodobeninu Polini do finální podoby hodili jsme bílý lak a polepy teďˇ to připomína Polini GP5 a vypadá více závodnicky než sladká Hello Kitty.

Technika opravy úpravy:
2012
Úpravu mám na brzdových páčkách,kde mám zkráceny chod abych dosáhla prsty a mohla vůbec brzdit.
Co se týče spolehlivosti tak je to všelijaké mini jezdí podle nálady a občas se něco sypne jak na každém závodním stroji naštěstí mám svého mechanika.Začalo to palivovou hadičkou ,která se rozpadla jak přes ní tekl benzín vyměněno.Pak se přetáčela gumička v palivovém ventilu rozebrat opravit a ventil nepoužívat nechat pořad puštěný benzín.Pořád ucpaná tryska v karburátoru a bordel v plovákovce jak je to možné když na hadičce je filtr?Kaluže benzínu pod karburátorem ventil napouštění komory netěsní je plný svinstva z benzínu.Benzín difuzorem teče do molitanového filtr ,který se napije a nepropouští vzduch mini jede tak na půl výkonu takže skoro vůbec.Záhada vyřešena palivový filtr se ROZMOČIL a udělaly se do něj díry a všechno šlo do plovákovky.Nákup kvalitního paliváku nové gumové vylepšené těsnění komory od té doby pod motorkou sucho.Tryska se neucpává komora se plní rychle jak má a ventil zavírá.Ve spojení s drátěný sportovním vzduchovým filtrem mini jde hezky za plynem.Další problém byl s okapáváním nevyhořelého zbytku oleje všude z výfuku takže po jízdě mini komplet černý zadní blatník, kolo a motor.Výroba těsnění silikon na vysoké teploty a komplet přetěsnění výfuku taky pomohla výměna "doporučeného" Castrolu za MOTUL 800 ESTER Factory Line ,který pořádně vyhoří a maže ,kde má takže motor a ne výfuk.Castrol teď používáme do křovinořezu a motorovky na nic se totiž nehodí tam je to jedno ,když je to dokola slité.Další hrůza jsou original pneu zadní je pomalu po smrti za nějakých 35Km (mám tam tacho z kola) a jednom zagumování místo, aby se guma pálila začala se drolit v zimě to vyřešíme nákupem slicku PMT.Další problém je dost časté až dramatické kmitání řídítek častečně vyřešeno tlumičem řízení další krok bude výměna ložisek řízení za kvalitnější,aby vidlice nechodila.Dalši problém se vyskytnul asi po 15 Mh povolily se všechny šroubky na motoru co šly a motor přisával vzduch.Kompletní rozborka motoru přetěsnění,nové pístní kroužky,šroubky zajištěné Loctite 243 tak snad už se motor sám nerozebere.Komplet nová elektro instalace původní drátky se uklepaly motor nešel chcípnout.
2013
Nakonec se dílo docela podařilo a chyby se postupně vychytaly teď to vypadá ,že letošní sezona proběhne bez většich problému.Jen asi to bude chtít tvrdší pružinky do spojky.
Motorku vybalíme odjezdím 2h na okruhu v Těrlicku zase zbalíme a bez technických problému motorka šlape i v těch šilených vedrech.Trénuje i na parkovišti takže mini jezdí skoro pořád.
Pořád se nějak nemůžu s KXDčkem rozloučit zvykla jsem si na něj a přechod na Blatu zatím nehrotím občas se svezu ,ale nejsem si vůbec jistá a vyježděná.
























Tohle ,ale stejně z toho nikdy nebude i kdyby jsme se po...








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sonicek
Sonicek napsal 04.10.13 v 19:59

Tady nemůžu jinak 10b

istonbike
istonbike napsal 09.08.13 v 21:52 10b.

Eluško seš neskutečná ďáblice a tvoje Helou Kity je fantastická obě si zasloužíte plný počet bodíků a přání při závodech vždy tu nejvyšší bednu

-Jandys-
-Jandys- napsal 09.08.13 v 21:48 10b.

Tak to je paráda,musím jasných 10.b Správný přístup

fishdriver
fishdriver napsal 15.02.13 v 16:33 10b.

tož ta fotka jak se na trávníku válí koloběžka a slečna sedí na mašince je bomba přeju málo silniční vyrážky

rockstar17
rockstar17 napsal 10.12.12 v 16:48 10b.

10b je tady malo

Více komentářů



TOPlist