PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Janhaj
Vloženo 6.4.2012
Aktualizováno 15.11.2012
Zobrazeno 2 074x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoho dne si říkám, že by bylo fajn něco, s čím bych mohl jet mimo obec 90, mohl vjet i na dálnici. Volba byla vcelku jasná, Jawa 350. A ještě jsem chtěl kotoučovou brzdu. Tadá, 639 je doma!

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/640: Lepší vzhled 639 vůči 640, nižší cena a krásné dlouhé rovné výfuky!

První dojmy - Jakmile jsem ji viděl, hned jsem si řekl, že ta bude má. Po žkušební projížďce se už jen domluvily detaily, zajeli jsme na STK a já mohl pádit natěšený domů. Radost dělá i nadále.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří mají aspoň trochu zručnosti v sobě. Občas je sice potřeba něco seřídit nebo vyměnit, za tuhle malou službu se ale motorka náležitě odvděčí.

Recenze

Viky jsem koupil 10.3.2012 (ten den slaví svátek Viktorie) a ten den jsme spolu bez nejmenšího problému či zaváhání zvládli 250 km dlouhou trasu domů. Nepřipouštěl jsem si, že by mohla selhat. Samozřejmě jsem neměl žádné nářadí, žádný manuál, nic. Náhradní svíčky jsem měl ale stejně jsem neměl klíč na výměnu. Tak takhle začala má 1. sezóna se silnější motorkou, než je 50ccm.

Info o spotřebě naleznete zde: http://www.spotreby.cz/jawa-350-639-638-17-kw-0-hp-a43962/

1. sezóna:
Objevovaly se různé problémy, ať už menší či větší, z těch větších například stále mírně brzdící kotoučová brzda a tekoucí nádrž. Nádrž šla na svaření a já se jak rozebírání a repase celé soustavy brzdového systému. Po drobných problémech s těsněními (2 identické kroužky dorazili asi s centimetrovým rozdílem v průměru) se operace přecijen povedla, bylo ale jasné, že kotouč už má své nejlepší daleko daleko za sebou. No ale finance na nový nebyly. Nádrž byla svařená ale po namontování pořád trochu tekla. Pomohl dvousložkový tmel. Od té doby neuniká z nádrže spodní částí nic (z vrchní ano, když naliju moc benzínu a zapomenu, kolik tam asi přijde oleje ). Všechny problémy jsem ale nakonec vyřešil bez pomoci servisu, veliké díky patří rovněž lidem z jawamania.info, jejichž zkušenosti a ochota pomoci mě překvapují stále. :)

Nějak mi po létě zůstala hotovost. Co s ní udělám, než ji někde utratím za nesmysly? Mohl bych koupit nový kotouč, kufr či začít s generálkou motoru, jelikož vibrace se mi zdají být až moc velké. Tohle rozhodování trvalo několik dní, než jsem našel na internetu inzerát o prodeji nového kotouče a veškerého příslušenství za vynikající cenu. Kotouč dorazil, spolu s ním i nové čerpadlo na oilmaster , rovněž za výhodných podmínek. Viky dostane přes zimu oilmaster! Vánoce jsou až za dva měsíce, dárek jsem jí koupil už nyní.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hóbař
Hóbař napsal 25.05.12 v 20:57

10 bodů co nejvíc kilometrů bez nehod a potíží

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 09.05.12 v 13:59

Gratuluji k pěkné motorce české výroby. Uděluji ti 10 bodiku za věrnost k české značce. Přeji spoustu km bez závad a nehod. Jestli tě moje Jawka zaujme budu rád, když mě nějaký ten bodík udělíš.

Milan1963
Milan1963 napsal 07.04.12 v 10:22

Hezká Jawa, dobře jsi koupil.

-Jandys-
-Jandys- napsal 06.04.12 v 13:06

Na začátek a naučení není lepší volby,později to bude jistě Japonská jetinka

Více komentářů



TOPlist