Velký a pohodlný cesťák, který se dokáže i slušně rozjet.
Motorka koupena od rightwing (Křepenice)
První dojmy - Mohutná motorka, chtělo to trochu zvykat si. Ale je velmi kultivovaná, průběh výkonu klidný (snad až moc), drží jako přibitá.
Recenze
Tuhle motorku jsem koupil už v létě 2011 , ale první jízda byla až v hlubokém podzimu, takže víc než pár desítek kilometrů se neznáme a moc zkušeností zatím není. No a hned dostala jméno Potvora. Na delší trasy je to skutečně pohodlný stroj, při sportovnější jízdě může někomu vadit poněkud těžkopádné ovládání. Celá se zdá být mohutná a těžká a široké plasty tomu jen přidávají. Díky nim ale sedíte v klidu i na dálnici a krčit se musíte až při rychlostech přes 120 km/h. Navíc je to celé chlazené olejem, takže se aspoň nemusíte starat o chladící kapalinu.
Už při koupi byla Potvora obdařená laďákem, který ji dává skutečně impozantní zvuk. Stejně tak zadní miniblinkry působí dobře a dají hezky vyniknout špičatému tvaru zadního světla, ty originální (včetně držáku na SPZ) znám jen z obrázků a moc se mi nezamlouvají. Co mě zamrzelo, když jsem ji teď v lednu 2012 rozebíral, bylo uchycení předního světla a vůbec celé masky, všechno jsou to plasty a jen plasty. Ve svém věku mnohé rozlámané a popraskané, často neuměle spravované. Chtělo to aspoň základní zásah a montáž nějaké té výztuhy.
Uvidíme teda na jaře, jak si porozumíme.
Jaro 2012 pro je nás seznamovací. Máme spolu prvních pár set kilometrů, pár vyjížděk po okolí, jeden výlet na Moravu a jeden na Slovensko. Už jsme si docela sedli, Potvora se ochotně pokládá do zatáček, ikdyž je stále cítit její mohutnost a není to žádný malý bandita. Nějakých 700 km za den znamenají bolavá záda, ale to je možná jen nezvyk; naopak sedačka je tak pohodlná, že člověk ani po tak dlouhé trase skoro nechce sesednout.
I pro člověka mé výšky (téměř 190 cm) je posez pohodlný a skrčené nohy zvládají delší cesty. Dokonce při rychlejší cestovní jízdě si můžu lehnout na nádrž a s trochou nepohodlí se vejdu krásně za přední plexi štítek (a to pak teprve najednou jede).
Jen ten laďák, po několika hodinách strávených v jeho společnosti mě vždy čekají desítky minut ztřeštěného hučení v hlavě. Ale aspoň se člověk pobaví v podzemních garážích. Při průjezdu se totiž každé páté auto rozhouká.
Je to smutný pohled, jak venku sněží. Zazimováno. Zima 2012 bude v duchu menších oprav a standardní údržby: blinkry, upevnění plastů, kontrola svíček, olej, brzdovka.
nádherná Suzina gratulejšn
Parádní F
10b