renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 F (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Maxa_006
Vloženo 14.1.2014
Aktualizováno 25.10.2016
Zobrazeno 1 749x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kdysi dávno moje vysněná mašina. A protože sliby se maj plnit aspoň o vánocích, před těma roku 2012 sem si ju dotáhl do garáže. Sice už není nejnovější, něco už má najeto, no ale co už, teď je moje

Více fotografii

První dojmy - Jelikož sem přesedlal z malé a mrštné CB 500, první dojmy byly - sakra, je nějaká velká! Teď na ní mám za sebou první sezónu a druhej dojem - jo, furt se zdá nějak velká :-). Ale zvykáme si na sebe a myslím že to půjde :-)

Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k ovladatelnosti při malých rychlostech a na místě, zapříčiněné velikostí a hmotností, bych asi nedoporučil úplným začátečníkům. Jinak pro všechny, vlezou se na ni menší i větší, mladší i starší, a myslím že na cestování ve dvou dobrá, spolujezdec/kyně netrpí.

Recenze

Po přesedlání z dvojválce s laďákem na čtyřvál je to změna. Motor šlape, ale kolem 8000 otáček takový hluchý místo, takže přijdou na řadu nový svíčky / vzduchovej filtr / seřízení a snad to bude v cajku. Brzdy jsou skvělý (no je fakt, že na předchozí CB byl vpředu jeden kotouč a vzadu buben, takže skvělý brzdy by byly na čemkoli). Spotřebu jsem měřil myslím třikrát, když se jede rozumně (do 130-ti),bylo to lehce nad 5,5 litru, když míň rozumně, stejně se to vlezlo do 6-ti litrů. Trochu by to chtělo lepší ovladatelnost v zatáčkách, no to je holt daň za ty kila a velikost Jezdecká pozice dobrá, cestovní, delší cesty nejsou problém. Na jaře přidám zadní kufr a můžu jet světa kraj Ne u každýho se shledávám s kladnými ohlasy na design, ale většinou to sou takový samozvaní kritici, co tomu zřejmě moc nerozumí Je fakt, že křivky novějších mašin jsou trochu štíhlejší a hranatější, ale mně se prostě i po těch letech, co přišla na trh, pořád líbí. Za sezónu 2013 jsem s ní najel svých prvních 4000 km, a (musím zaklepat) žádný problém. Pouze, jak jsem psal na začátku, trochu propad ve výkonu kolem 8000 otáček, ale to by mělo být řešitelný. Tož asi tak na začátek.




















29. 7. 2014
sem tady dlouho nebyl, tak sem si řikal, že jen pár malých postřehů:
jak sem zmiňoval propad okolo 8000 otáček, tak proběhla výměna svíček a vzduchovýho filtru a je to v cajku. Náklady cca 1200.
No a taky sem na jaře zkoušel gumovačku, až sem si zk...l spojku. Začala prokluzovat. Prvě jsme udělal pouze přeskládání spojkových lamel a vypodložení pružin, ale pomohlo to jen na cca 150 km. Takže potom sem koupil novou sadu (lamely, plechy mezi lamely a pružiny), investice bratru za nějakých 2100, od té doby najeto cca 1000 km, a (nechci to zakřiknout) opět musím konstatovat, že už je to v cajku

25.10.2016
Po čtyřech společných letech jsem se rozhodl zase přesedlat, takže nyní je moje mašina k prodeji, a věřím, že nový majitel s ní užije spoustu pěkných výletů jako já. Co se týče změny barvy, nebyla vynucena havárií. Samozřejmě původní lak z roku výroby měl nějeký škrábance, ale hlavní důvod ke změně barvy bylo to, že ta žlutá se mi GSX-F prostě vždycky líbila nejvíc. Takže přes dlouhou zimu léta páně 2015 jsem si ji odmašlil a dopřál nový sexy kabát .



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tetor
Tetor napsal 28.02.14 v 11:20

10 bodů

Aloun955i
Aloun955i napsal 24.01.14 v 13:11

Je pravda že se mně o ní taky zdálo...normální noční můra.Ale za odvahu že na tom jezdíš dávám 10b.

sidar
sidar napsal 15.01.14 v 08:40

pěkná a rychlá Súza Ať dál dobře slouží

Více komentářů



TOPlist