PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 F (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rod
Vloženo 26.10.2008
Aktualizováno 15.4.2011
Zobrazeno 5 237x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Pohodlná motorka, která umí být i rychlá a obratná, jen to chce trochu cviku a přitvrdit podvozek...

Více fotografii

Recenze

Dlouhej těžkej cesťák, kterej se dá vcelku slušně naučit natrhávat prdel kdejakýmu supersportu.. :-p Yoshi-roura, vyhřívaný hefty, červený plexi, lakovaný zrcátka, kouřový blinkry, leštěný ráfky..

GSX 750F má naprosto perfektní motor; poctivej vzducháč (chlazení vzduchem a olejem), kterej při správné údržbě najede 200 tis. km a ani nemrkne; z papírových hodnot - necelých sto koní a tuším kolem 60 Nm - se dnes asi většina lidí na prdel neposadí, přesto pocitově tahá velice pěkně už od středních otáček a ani v nízkých nemá problém; výkon postupně a bez nějakýho cukání nastupuje už od volnoběhu, mezi 3-4 tis. začíná pozvolna nastupovat a od 5-6 tis. už hezky tahá; maximální otáčky jsou zhruba kolem 11.5 tis., ale ani při jízdě stylu střelba není potřeba točit přes 10, protože od 7 tis. nahoru už táhne pořád stejně.. šestkařům bude chybět klasickej kopanec v osmi tisících, mně naopak vyhovuje, že na předjíždění stačí podkvaltovat o jeden dolů (anebo vůbec) a nemusím zběsile kopat kvalty dolů o dva nebo tři, jak to bylo potřeba na šestikilu; i hodně svižná projížďka nebo střelba pak může být (v rámci možností) elegantní a taková jakoby víc pohodová (ikdyž to ve spojení se střelbou možná zní divně) a člověk pak má větší prostor na vyhodnocování situací..

Podvozek je takovej trochu spíš "cesťákoidní", ale kdo se s ním naučí, nebude mít problém; osobně jsem si přitvrdil jak předek tak zadek, protože můj styl jízdy patří spíš mezi ty svižnější a chování motorky to pomohlo hodně; limitující je centrální stojan, kterej jsem chtěl sundat, ale nakonec jsem si ho v zatáčkách ubrousil natolik, že už není potřeba sundávat.. Na rychlou dynamickou jízdu ve dvou to pak už moc není, ale pokud jezdí člověk sám a pokud trochu umí, potrápí kdejaký GSX-R; pro jízdu ve dvou je pak lepší zvolit spíše trochu umírněnější styl, ale zároveň netvrdím, že je potřeba se kochat krajinou v kilu, to zase nee..

Brzdy - kotouče OK, kapalina nová, destičky nový, hadice starý, pumpa stará; nebrzdí to špatně, ale motorka je těžká a výměna hadic za pancéřový (nebo gumový, ale nový) a výměna pumpy za radiální by se určitě ještě hodně projevila; vzhledem k delšímu rozvoru a větší hmotnosti motorky to na nějaký ježdění po předním není (asi by to šlo, ale to nechám jinejm), ale o spolehlivý zabrždění bych se nebál..

Jinak bude někdy v blízké budoucnosti k prodeji, už jsem měl pověšenej inzerát (chci jít do Hayabusy), ale zase jsem ho stáhnul, protože jsem potřeboval obměnit i čtyřkolej vozovej park a to se nakonec ukázalo jako nutnější..
___

Prodáno..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lotar04
lotar04 napsal 02.01.12 v 09:31

tož krasavice inteligentní asi moje další spoustu pohodových kiláků pro oba

Bohunka
Bohunka napsal 04.11.10 v 21:27

Ahoj Rode,krasne krivky ma ta Tvoje krasavice

Smrči-GSX-F
Smrči-GSX-F napsal 13.09.09 v 23:39

To je ale krásná motorka...

Touringrider
Touringrider napsal 08.06.09 v 15:10

vcera jsem na tomhle jezdil v risi, takova hodna prijemna ochotna motorka. ALe ze b se na ni bylo potreba cvik mi neprislo, vcelku ochotna ke vTva at slouzi!!!semu, akorat to tak uplne moc nejede, ale presto rozhodne dostatecny, mozna to i trochu klame tim jak nema nikde zadnej nastup nebo dir... pokud na ni kamarad sezene kešen tak si ji v pondeli odvezem...

miska-600rr
miska-600rr napsal 03.06.09 v 16:09

Krasavice. Davam 10bodu

Více komentářů




TOPlist