PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 F (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sharkis
Vloženo 4.4.2012
Aktualizováno 26.3.2018
Zobrazeno 8 180x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorku jsem si přivezl domů 31. března 2012

I přes relativně nepříznivé počasí (7°C, silný vítr, následně déšť i sníh) proběhla celá koupě i převoz na vozíku v klidu a v pohodě

Jinak samozřejmě zase poctivě povedu deníček (c:

Více fotografii

Motorka koupena od Haky (Konětopy) - Seriózní prodejce, se kterým byla radost obchodovat - nemohu říct křivého slova a mohu všem vřele doporučit.

První dojmy - První dojmy mám popsané níže, bohužel systém po mě při aktualizaci motorky chce tuhle položku vyplnit... Takže abych se neopakoval a nepřipravil Vás tak o "zážitek" ze čtení zbytku popisu, nechávám toto pole sice plné, ale obsahově naprosto prázdné...

Motorku bych doporučil pro - lidi, kteří při výběru motorky hledají kompromisy, jelikož se (dle mého názoru) tahle motorka nezavděčí každému (a proto jich je asi tak málo). Kritéria pro výběr této motorky jsem shrnul v úvodním popisu této motorky, ale pokud se mám opakovat, tak tuto motorku považuji jako příjemný kompromis mezi supersportem a cesťákem s nesmrtelným motorem, příjemnou spotřebou a lákavou pořizovací cenou.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty Oxford sport, homologovaný laďák Scorpion.

Recenze

Shrnutí:

Koupě - 31.3.2012 - stav tacho 27 287km
Sezóna 2012 - najeto 2780km (motodovolená 1031km)
Sezóna 2013 - najeto 3420km (motodovolená 1231km)
Sezóna 2014 - najeto 4712km (motodovolená 1427km)
Sezóna 2015 - najeto 3389km (motodovolená 1325km)
Sezóna 2016 - najeto 1965km (motodovolená 0km)
Sezóna 2017 - počáteční stav tacho 43553km - aktuálně najeto 2792km







Úvod:

Motorka dostala od mého batůžka jméno Muška, a to právě díky pro tento model typickým světlometům (napadla nás taky podprda, ale to by se pro mašinu nehodilo)

První dojmy:

Mašina původem z Itálie, jsem 2. majitelem v ČR Celkově velice slušný stav - až na drobné oděrky opravdu krásný lak, nové brzdové obložení, nazuty 2směsovky Dunlop Sportmax Roadsmart, na zakázku skládaný laďák Scorpion

První dojmy vesměs pozitivní, jak průběh výkonu a celkový projev motoru, tak přesnost převodovky a stabilita celé motorky Co mě naopak trochu zklamalo, byla ochrana před větrem - od cestovně laděné motorky jsem teda čekal trochu lepší ochranu než měl gixxer

Druhé dojmy:

Najeto přes 1500km Co mě velice potěšilo je průběh výkonu - velice plynulý bez větších výkonových děr - od 6 tisíc otáček to jede jak čert

Mile mě překvapily rovněž brzdy - po zkušenostech z GSX-R jsem čekal naprosté šílenosti, ale ono to kupodivu brzdí více než dobře, snad ještě lépe než brzdívalo GSX-R

Podvozek naprosto excelentní, perfektně tlumí nerovnosti, drží stopu, nevlní se, dokonce se motorka ani nerovná při brždění v zatáčce - fakt respekt

Spotřeba kolem 6l/100km, po nasazení tlumivky , která ale utlumí krom dB také celou motorku, se člověk bez problémů dostane i pod 5l/100km - dokonce ve dvou!

Posez relativně příjemný, celkově hodnotím jako super kompromis mezi supersportem a cesťákem - jezdit dál se na tom dá a těch 97 koníků to taky docela pěkně žene

Tlumivka:

Původně jsem to nechtěl rozebírat, ale nakonec musím uznat, že si tlumivka svůj vlastní odstavec zaslouží

Poprvé jsem tlumivku na mého Scorpiona nasadil před výjezdem do Itálie. Byl jsem velice nemile překvapen, jak tlumivka kromě dB utlumí i celou motorku - mašina jde pomalu do otáček, je líná a ve 2 lidech se už musí sakra vytáčet, aby se dalo realizovat třeba svižné předjetí do kopce Na druhou stranu mít v Dolomitech a ve 2 lidech spotřebu těsně nad 5l, to stojí za to Nakonec jsem si ale řekl, že ten ušetřený litr benzínu mi za to nestojí...

Po návratu do ČR a pár najetých kilometrech bez batůžka jsem ale radikálně změnil názor - tlumivka při cestovních rychlostech mírní vibrace, legislativně jsem v pohodě a když jedu bez batůžka, tak je i ztráta akcelerace o poznání menší - navíc ušetřit na jedné nádrži víc než 100Kč, to pro studenta k zahození není!

Takže teď jezdím stabilně s tlumivkou a nemusím nic řešit - v každém případě utvoření si vlastního názoru na tlumivku pro mě bylo docela zajímavé dilema

Nemůžu vystát:

Ochrana před větrem je šílená, při normálním posezu plexi hází vítr přímo na přilbu, což při delší jízdě třeba na dálnici fakt není příjemný

Co mě ale štve daleko víc, jsou ty šílený viiibbbraceee Do 4 tis. ot./min je to relativně dobrý, ale pak je to hrůůůza největšího kalibru - ruku v ruce s tím jde zpřevodování - u cestovní motorky bych očekával, že šestka bude mít při rychlosti 100km/h trochu míň otáček než 4500/min, čímž by se dost omezily vibrace...

Závěr:
Až na těch pár neduhů mi motorka velice sedí a jsem s ní plně spokojen Proběhl velký servis, kde bylo dáno vše dokupy tak, aby to fungovalo jak má a teď nezbývá nic jiného, než jezdit

Bohužel, ač jsem plánoval spousty najetých kilometrů, tak zatím válčím s časem - je moc práce a bouřky nebo teploty kolem 30°C taky nejsou na ježdění zrovna ideální

...snad se to letos ještě dožene

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MEK0TA
MEK0TA napsal 18.04.20 v 17:20

Máš ji v pěkném stavu, líbí se mi fotky s těmi vibracemi se divím, ta moje nějak extra vibracemi netrpí. A s tou ochranou proti větru souhlasím, to je fakt nedořešené. Zkoušel jsi měnit plexi za nějaké cestovní nebo nasadit nějaký deflektor?

Ricous
Ricous napsal 28.04.16 v 21:49 10b.

Zub47
Zub47 napsal 16.05.14 v 07:10 10b.

Krasavice poctivy kus mašiny tak kolama dolu jasna 10b

MidaranuJJooo
MidaranuJJooo napsal 15.01.14 v 10:20 10b.

borec!

brejle
brejle napsal 19.09.13 v 04:26 10b.

šikulka

Více komentářů




TOPlist