Vlastník | Michel_n | |
---|---|---|
Vloženo | 8.11.2005 | |
Aktualizováno | 19.3.2008 | |
Zobrazeno | 830x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | Michel_n | |
---|---|---|
Vloženo | 8.11.2005 | |
Aktualizováno | 19.3.2008 | |
Zobrazeno | 830x |
2 Radek->ja jsem ji chtel tak na rok, pak uz nejakou 100 konovou sestku, ale jeste nevim, porad se rozhoduju, jestli treba FZR600, ale ta uz bude mit KO motor a navic GPZ je nejsilnejsi 500, pokud vim, takze uvitam jakekoliv rady
Stavca: na prestup z 30 koni je to slaba masina, HODNE brzo te prestane bavit. vim o cem mluvim.
ted si rikam, ze to mozna vyznelo trochu ironicky, ale zadna tam neni, proste do ni pujdu, libi se mi hodne a na prestup ze 30 koni se mi zda dobra
no tak tos to docela smazil, 9 hodin pri 10000, kolik jsi jel?? tak 190?? myslim, ze tohle by jen tak nejaky motor nerozdychal
Na motor jsem taky slyšel jen chválu, ale asi s ním málokdo jel devět hodin v kuse kolem 10 000 otáček (s přestávkama na benzínkách). Navíc po třech dnech stejná cesta zpátky, viz můj poslední výlet do Holandska. Na Rozvadově jsem zjistil, že motor nechladí a po natankování nechtěl nastartovat, když už zřejmě pronikala pod hlavou voda do válce. Pak se to podařilo, dojel jsem do Prahy a v servisu zjistili, že kolem ventilů se vymlátilo dost kovu a odřený píst je taky spíš na vyhození. Je klidně možný, že už jsem ho koupil, nějak blbě spravovanej, což se zpětně nedá moc prokázat. Určitě měl zavařovaný kryt vodního čerpadla. Motor z vrakoviště má aspoň jednu výhodu - paradoxně jsem získal lepší převodovku, u které nevypadává dvojka do neutrálu.
pěknej stroj!
zdar, pekna , taky o necem podobnem uvazuju pristi rok, ale slysel jsem na motory jenom chvalu, ze pry vydrzi nafurt, takze by me zajimalo, co se vam s nima stalo
Čus,pěknej kousek.Mám dotaz,co se stalo s motorem?Zajímá mě to protože mám doma taky GPZ s nevyléčitelnou závadou.