PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HuskyB12
Vloženo 2.11.2011
Aktualizováno 14.9.2014
Zobrazeno 5 448x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Když sem K2 v roce 2006 sežral pod Bezdězem, dumal sem, co dál. Chvíli sem zevloval po krámech a nakonec nasál K5, poslední limitku jako rozloučení za druhou genarací, mám jí dodnes.

První dojmy - Jaký první dojmy ? Velký Bandity jezdim od roku 2002

Recenze

Úpravy brzd ( radiální pumpa Nissin ) a podvozku ( Ohlins bydlí vzadu a Bitubo ve předu ), tlumič řízení. Design jen klín a sedlo Bagster. Výfuk Yoshimura tak ňák k Suzuki patří.

Tak dobře, prej nepředběhnu toho jantara z Uher, když nenapíšu víc ...

Brzdy: Panceřové hadice ABM, relativní výhoda je, že banja jsou šroubovaný, čili se řeší délka hadic a tvary banja. Na druhou stranu mi jedno banjo asi po čtyřech letech prasklo v závitu a začalo rosit, dodavatel ho však bez řečí a zdarma vyměnil. Jako daleko zásadnější úpravu brzd vidím výměnu původní brzdový pumpy za radiální vod Nissinů, mnohem líp se dávkuje a celkově se chová podstatně líp než origo pumpa. Desky - dlouho jsem jezdil sintrovaný EBC, teď jezdím sitr. Bremba a sou lepší.

Přední vidlice: Progresivní pružiny Wilbers, kartuše Bitubo, hustější olej. Zlepšení proti originálu o 100%. Příčně montovaný tlumič řízení, umístěný pod krkem řízení od Rebela ( R.I.P. ). Momentálně mám koupený Ohlins a řeším montážku. Změna, pod krkem už bydlí pan Ohlins. Tenhle doplněk má rozhodně význam, opět při razantněším stylu jízdy. Řízení doplňujou řidítka Renthal, sou podstatně pevnější a posaz je pro mě pohodlnější.

Zadní centrál: Originál odešel na obou Banditech v asi 35. tis km. Nahradil jsem ho Ohlinsem. Je stavitelnej snad ve čtyřiceti polohách a tak mi s tim musel pomoc Honza, ten dělal i ten předek. Zlepšení o5 o 100 %. Teprve teď vim, že bludy o kroucení rámu Banditů sou jenom kydy. Po těhle změnách motorka funguje skvěle, samozřejmě limit je její váha. Namontoval sem kosti ze šestky, čili šel celej zadek vo pár cenťáků vejš.

Gumy: Prvomontáž byly Macadany, sou to puky a pak už sem je nikdy nekoupil. Skoro 8. let sem jezdil Continentaly, od Sport Maxů až po Race Attacků. Ty poslední, se se mnou rozloučí teď, koupil sem slony M3, jak makaj zjistim až na jaře. Změna: Metzelery už nikdy ! Momentálně Micheliny a zatím spokojenost.

Motor: Dynojet stage 1., demotovaná rekuperace, jinak vše origo, páč to je nejsilnější stránka velkýho Bandita, tady vopravdu neni co řešit. Výfuk Yoshimura TRS, chtěl sem RS3, ale ta nemá homologaci.

Rětěz: sem línej se vo něj starat a tak sem nasál Scotoilera, na motorce je furt origo eRKáčko a má 32. tis km, teď sem ho měřil měrkou a je na 50%. Ve 20. tis km sem preventivně měnil kolečko, ale nebylo to moc potřeba. Změna: RK už visí na zdi garáže, momentálně Tsubaki.

Páč je to in, tak sem dal na nádobku spojkový kapaliny Gipro.

Zbytek sou nesmysly, jenom design. Protože nejsem Pakistánec, dal sem na kola jenom bílej proužek, aby to kapičku rozbilo moc černý najednou. Ze stejnýho důvodu pad pod motor klín. Potah sedla vod Bagsteru se dost hodí k limitovanejm barvám.

Ještě musim dodat, že na Koldanovo Banďáku se mi líbí, že jako pravej pakistánec, má na inštrumentech fotku prezidenta :)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 24.05.20 v 16:21 10b.

perak89
perak89 napsal 24.06.15 v 21:27 10b.

super lokomotiva

Tomixs
Tomixs napsal 18.01.15 v 15:05 10b.

Krásnej stroj 10 bodů.

dedkoslavek
dedkoslavek napsal 26.11.14 v 20:49 10b.

PetrL3
PetrL3 napsal 29.06.12 v 17:23

Ta je vážně povedená . 10 bodů.

Více komentářů



TOPlist