PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mates-750
Vloženo 12.10.2011
Aktualizováno 29.4.2019
Zobrazeno 6 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Suzuki GSX 750 Inazuma je krásnej naháč. Tahle motorka se po všech stránkách povedla.

Více fotografii

První dojmy - Super stroj :-)

Recenze

Po prodeji ER-5 začalo pátrání po datším motocyklu. Z počátku jsem v tom neměl jasno a tak jsem začal opět lovit v řadách Kawasaki. Líbil se mi Zephyr 750, ale přece jenom to byli už starší ročníky a špatně nevypadla ani ZR 7 jež měla výborné recenze.
K rozseknutí došlo po přečtení článku v říjnových ČMN rubrika "sekáč" , kde představili Inu. A hned jsem věděl kam bude směřoval moje pátrání.
A zadařilo se. Konec února-inzerát-volám a jedu se podívat. Po nastartování a prohlídce u prodejce v garáži vlastně není už co řešit. Přesně to co jsem čekal, né bylo to nad očekávání. Domluvili jsme se ( jak říká kamarád z práce ZR-7 "zradil si značku") a Inuše 2. března putovala ke mě domů.
Původ motorky dovoz tuším Francie, lehce položeno bez výrazných vad. Opečovaná, zachovalá a motorově výborná ( pozn. servismena - takhle tichou suzu jsem dlouho neslyšel ). Najeto 19800 km.

Motor, léty prověřený čtyřválec s VELMI SLUŠNÝM výkonem a dostačujícím krouťákem. Od 4000 ot. začíná slušná práce a motor pěkně táhne na všechny kvalty. Ina jich má 6 což beru jako její přednost, na dálnici by bodla i 7 ( tu hledám někdy i normálně ) síly je tam dost. Cestovka cca 120km/h - 6000 ot. což motor nijak nezatěžuje. Ten kdo chce občas trochu "sportu" potáhne rafičku otáčkoměru na 8000 a tam se už dějou věci. Pro jednoho jezdce je tu síly až dost, ve dvou je potřeba ( předjíždění, kopce ) kapánek řadit.Malým mínusem motoru jsou menší vibrace, které pociťuji zhruba od 5500 - 6000 otáček.

Podvozek. Tady je to jasné - trubkový rám - vyšší rychlost zatáčkou - mírné vlnění ( nic co by po ER-5 překvapilo ), ale otázkou je zda 50-ti% nepřispívají naše kvalitní zvlněné povrchy silnic. Brzdy jsou na pohodu, ale pravdou je že ve dvou by Ina snesla vostřejší předek ( vytunit pancéřovkou ).Nedílnou součástí podvozku je obutí. Koupeno s Dunlop. Po celkovém servisu obuto MICHELIN Pilot Road. Najeto zatím 6400 km - spokojenost.Vzorek zatím zhruba na 50%. Nejezdím žádnou střelbu a i při mém "sportovnějším" vyžití drží dobře proto nechápu některé recenze - NIKDY NEBRAT!
Cestování se sůzou je příjemná záležitost. Posaz, který Ina nabízí je vzpřímený což mi vyhovuje na záda, bez problému se na ni i srovnám ( 189 cm ). Tím netvrdím, že by se nehodila pro jezdce nižší postavy ba naopak, sedlo není nijak zvlášť vysoko. Jezdím krátké vyjížďky i dálkové. Udělal jsem za den i 690 km. Sedlo sic velké, příjemné, pohodlné, ale co si budem povídat po 250km bodne zastávka a trochu se projít. K cestování patří i spotřeba. Na dálkovu jsem se dostal na 4,6l , při kratší či sportovnější jizdě 5,5 - 6l. V souvislosti s tím bych přivítal i klidně o pár litříků větší nádrž. A myslím že by Ině i slušela.

Origo zvuk sám o sobě nic moc. Mě to až tak nevadilo, ale manželka tvrdí že to zní jak vysavač. Co naplat nezbývá než pořídit laďák. Alespoň ostatní v provozu o tobě včas vědí.

A na konec vzhled. Ten kdo má rád klasiku a může retro, ten si přijde na své. Velké chromové světlo nad ním chromové budíky, zrcátka, naleštit svody a vzadu vchromu 2 vinuté pružiny - prostě PARÁDA. Ještě by byla pěkná drátěná kola - akorát ta údržba by byla horší.

Závěrem lze říct, že ta holka se vážně povedla. Velká motorka, která hlavně nabízí spolehlivost, výkon, skvělou jízdu ( i sportovní ), příjemné cestování a v neposlední řadě i vzhled.
Nelze na 100% tvrdit, že se nehodí pro začátečníky. Já přecházel z ER-5 což nebyl markantní rozdíl. Ale i tak to chce respekt, zvyknout si a netahat od začátku za heft jak de... - ta holka se umí slušně rozparádit, má to v genech.
Myslím, že tuhle motku by ocenili i dívky, ikdyž manipulace na místě vyžaduje i dostatek síly.
Celkem mám najeto 9600km a jsem spokojen. Měnit zatím nehodlám a když jednou, tak by se mi moc líbila Ina 1200 nebo GSX 1400. Ale to vše ukáže jen a jen budoucnost.

Sezona 2008
Seznámení, začínam si zvykat a na 100% vím, že jsem vybral správně. Mám problem při pomalejší jízdě zatáčkou - tendence se kácet. Přispívá i nezvyk na širší motor ( po ER-5 ) a úzká řidítka. Po poradě se servismanem - výměna origo hlavového složení ( v jednom místě drhlo ) za nové a kvalitnější. Zárověň nechám udělat předky a seřídít ventily. Na konci sezony zjištěno že gumy a řetězovka KO. Najeto 3300 km.

Sezona 2009
Bod mrazu. Najeto 7 km - přejezd ke kamarádovi k ustájení, aby mě doma nedráždila. Dopadla finanční krize, mašina potřebuje jednorázovou investici, ale jsou jiné priority. Zatím šetřím.

Sezona 2010
Konečně zlaťáky na kupě. Ina putuje do servisu. Výměna oleje, filtrů, brzdy, pneu, synchronizace a seřízení karbců a na konec i přání manželky - montáž laďáku od TENAXU.
Ina šlape jak hodinky, najeto bez problémů 3000 km. V létě dokupuji a montuji nová - širší řiritka.

Sezona 2011
Všechno OK, žádná investice ( akorát benzin ). Najeto 3400 km.Příští rok mě čeká olej, možná panceřovka. Jo a taky přilba na konci sezony mi spadla z mašiny. Pokukuji po kufru.
15.10 2011
nádherná říjnová sobota,sice doleju plnou nádrž, ale nejdu se projet. Vše vyčistit, naleštit, povolit péra tlumení, umýt pořádně řetěz, namazat a hurá převoz na zimoviště. Vyndat baterku. Tak a uvidíme co nám přinese příští rok, sezona 2012.

Sezona 2012
Vlastně jak ji zhodnotit? Z pohledu motorkaření - je to marný. Najeto jen 1800 km a to převážně kolem komína. Vyrazil jsem jen pouze na jeden větší výlet a to do města chmele, Žatce. Konal se zde ROCK FEST - dozvuky po DOČESNÉ.
Vyrazili jsme s kolegy s práce a to v sobotu dopoledne. Ubytování domluveno v místní sokolovně a motorky přespaly v její kotelně. Občerstvení zamluveno v místní moooc pěkné hospodě " U ORLOJE " ( mimochodem výborné pivo ) kam jsme se přesunuli po prohlídce chmelařského muzea. Potom už následoval volný přesun na žatecké náměstí, kde běžely konzerty mě známích i neznámích interpretů a skupin. A zde jsme vydrželi až do hluboké noci. Celkem vzato , dost zdařilá akce, super počasí a zábava.
Tak že v této sezoně kladně hodnotím ten to výlet a také to , že mě a mím známím motorkářům se nic vážného nepřihodilo.
Ina šlapala spolehlivě, investice žádná Jen ten levný benzin, taže v poho.

Sezona 2013
Vlastně jak ji zhodnotit? Z pohle... ( to už jsem snad někde psal ) No tak tady by se to dalo vzít přes kopírák a použít hodnocení ze sezony 2012. Naštěstí kladné je, že se nikomu nic nestalo a ve zdraví jsme sezonou projeli.
Z pohledu motorkaření - krize ( asi středního věku ) , najeto 1900 km a to jsem valil dva větší výlety, jinak by to bylo fakt marný.
V srpnu jsem vyrazil do Loun, za kamarádem z vojny. Když to počasí a další okolnosti dovolí, snažím se 1x ročně za ním dorazit. Není to světakraj ( jedna cesta cca 260 km ) tak proč ne. Ráno vyrazím a na oběd jsem tam. Pokecáme jak je, popijem, grilovačka a v časných ranních hodinách pelášíme chrápat. Druhý den mažu zpátky.
Další výlet byl v září, opět do Žatce viz. deník.
Motorka je už bez STK, takže vloženo do depositu, konzervace a leštění. Teď už jen servis.

Sezona 2014
Tak je to tady, nová sezona začala a jak jinak než servisem.
Lehce po novém roce ( 12.1. 2014 ) jsem vyrazil pro svoji motku do odbr. servisu, vše dopadlo v poho mašina připravena a to bez problému.
Proběhla celková prohlídka, dále výměna oleje a filtru, nové svíčky, odkalení karbců, synchronizace škrtících klapek a na konec obuto do nových pneu zn. Michelin Pilot 2. Jsem moc zvědav jak se s nimi bude jezdit a také co vydrží. Původní MP vydržely 9.800 km a to nebyly na doraz , ale na hraně ( ale když už jsem byl v servisu ... ). Tak a teď už jen STK a můžem vyrazit.













Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
companero
companero napsal 29.03.15 v 22:35

Dobrá volba, obsáhlá recenze, pod kterou bych se podepsal... jen tech kilometru preju vic

dajos
dajos napsal 21.04.14 v 19:27

Hezky napsaná recenze, naprostý souhlas Následný přestup na vyšší ccm 1200 nebo 1400 můžu z vlastní zkušenosti jen doporučit. Mám 14-ku od r. 2008 a je to prýma kočár.
Tak ať ti to šlape chlape. 10B.

grooll
grooll napsal 02.04.12 v 14:19

souhlas se vším co píšeš, jedeme ve stejné stopě Pěkný kousek, za mne 10b

Vlček
Vlček napsal 28.11.11 v 17:27

na týhle mašině jsem se měl možnost i svést ..krásná klasika s retro designem .10b Mates ty jsi fakt spisovatel !!!

-HARYS-
-HARYS- napsal 14.11.11 v 09:16

Perfektní recenze! Perfektní motorka! Doslova nádherný kousek!
Více to nemá cenu komentovat,kdo zná,ten ví!!! 10+b.

Více komentářů



TOPlist