renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PlusOne
Vloženo 27.9.2016
Aktualizováno 10.6.2022
Zobrazeno 6 188x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Když řeknu mladšímu synkovi, aby nakreslil motorku, namaluje dvě kola, nádrž, sedlo, řídítka a velké světlo vpředu. Prostě - Inazumu. Motorku, jakou jsem vždycky chtěl...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Haus-moto (Ledeč nad Sázavou) - Pan Haus je, mírně řečeno, "svůj", nicméně dohodnuté plní, ještě doplnil olej, a na cestu k nejbližší pumpě cvrnkl do nádrže dva litry benzínu.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Na první větší dojem se teprve čeká - samozřejmě, svezl jsem se, abych věděl, jak se mi na ní bude sedět, ale z těch pěti kilometrů se snad nic jiného, než nadšení, očekávat nedá. Takže obligátní... ...až budu mít víc zkušeností, doplním ;) EDIT: 2016 - najeto 170 km. Užil jsem si každý z nich. Motorka je skvělá - na kochačku, tj.do 110 km/h, i pohodlná, pak začne foukat. Nic, s čím by se na naháči nepočítalo. I přes větší váhu jede jistě, lehce se ovládá, a krásně vede stopu. Nezáludná. Těším se na další společné kilometry, a doufám, že jich bude hodně :) EDIT II: Po třech tisících můžu říct, že jsem si vybral dobře. Platí výše uvedené, dodám ještě spolehlivá a prostě krásná :-)

Motorku bych doporučil pro - Jakožto úplný začátečník jsem měl začít na něčem menším, lehčím, obratnějším, nicméně, s nedokončeným domem a třemi dětmi za zády mi bylo jasné, že co si pořídím, to mi zůstane. Proto ´zuma...sice na začátek možná ne úplně nejvhodnější, ale přesto celkem přátelská...

Doplňky na motorce - :
Širší řídítka Fehling - vyměněna po nehodě za ještě širší Accossato, i se závažíčky
Padáky
Vyhřívané gripy
Laděný výfuk Scorpion s homologací - přepláštění a nová vata (2019) ve www.FirebladeShop.cz - doporučuju!!
Stavitelné zalamovací páčky (eBay, 2018)
Uřezaný zadní blatník a náhrada držáku RZ za duralový M-Style
Neoriginální blinkry s homologací

Recenze

V elaborátu z autoškoly (viz. motorka FZ6N u mě v profilu) jsem se zmiňoval, že při druhé lekci na cvičák přifrčeli dva kluci, každý na své motorce. Jeden měl CBRko, to mě, popravdě, vůbec nelákalo, můj pohled přitahovala ta druhá, nahatá... v krásné zlatavé metalíze, velký výfuk, široká řídítka, na nádrži velký nápis SUZUKI.. ..tohle je ono, to chci!!! Dal jsem se nimi na chvíli do řeči, než mi instruktor přestaví dráhu, a klučina zmínil, že je to jeho první, a že je maximálně spokojenej. Večer jsem chvíli googlil, cože to je za stroj, našel jsem si specifikace, obrázky, zkušenosti majitelů tady na fóru, a rozhodl jsem sobě poříditi Inazumu. Jedna byla na prodej kousek od mé práce, tak jsme se tam s kolegou Tomášem vypravili na inspekci, majitel zdědil po otci ´zumu v pěkné červenofialové metalíze, a prodával k tomu ještě druhou, na díly... motorka byla po pádu, to majitel přiznal, měnili na ní nádrž (z té druhé), ale jinak se zdála být celkem zachovalá. Tom se projel, aby zjistil, že při jízdě táhne doprava, tak jsme se rozloučili, a motorku jsem po pár dnech pustil z hlavy - chvíli mi to vrtalo, byla za hodně rozumnou cenu, navíc s druhou motorkou na díly v ceně (pchá, stejně bych je nevyužil... ´zuma se nesere!!!), ale hledal jsem dál, a nakonec našel čerstvý inzerát, na který jsem zavolal, a domluvil se na obhlídku... jak tedy Plusík k Inazumě přišel, si můžete počíst níže

Pondělí, 26.9.2016
15:00, Mohelnice

Vyrážíme s Tomášem směr Ledeč nad Sázavou. Máme tam domluvenou schůzku s jedním GSXkem, které předchozí majitel dal protiúčtem na jinou motorku do firmy Haus moto. Na majitele jsem dostal telefon, mluvil jsem s ním za poslední týden dvakrát, jednání naprosto na rovinu, nic nezastíral, všechno slíbil doložit. Zatím to vypadá dobře, posílám Hausovi SMS, že vyrážíme, a prokousáváme se Mohelnicí směr výpadovka na Hradec. Pojedeme na Svitavy, Poličku, Hlinsko, atd. Kvůli představě o času dojezdu zadávám trasu do WAZE. Po cestě žvaníme o všem možném, řešíme práci, pomlouváme kolegy, prostě takový normální cestovní pokec, znáte to...

16:20, Hlinsko
Passat si říká o krmení, zastavujem na OMV, tankuju až po okraj, a dáváme kafe. Příjezd do Ledče šacujem tak na půl šestou, volá mi Haus, že je na cestě z Prahy, a že se taky nejspíš trochu zdrží. Na tu půl šestou by to mělo být v klidu.

17:25, Ledeč
Konečně na místě! Po malém bloudění po Ledči nacházíme sídlo firmy, a čekáme, až se Haus objeví. Do hangáru je trochu vidět, takže jedním očkem nasísáme, ale Inazumu nikde vidět není, i když motorek je uvnitř požehnaně. I kdybych nepřijel za konkrétním cílem, tady by asi nebyl problém si vybrat... čekáme asi deset minut, když u nás zastavuje otřískaný Transporter, a z něj vyskakuje sám pan majitel firmy. Otvírá vrata, jdeme dovnitř, a nacházíme objekt mé touhy. Abychom si ji mohli líp prohlídnout, vytláčí motorku ven, a Tomáš ji pečlivě prohlíží - do tohohle mu nekecám, jeho úsudku důvěřuju, a pokud řekne NE, půjdeme od toho. Ptá se, jestli se můžem projet, to je dobré znamení. Haus kývá, že není problém, Tom ji nastartuje a chvíli ji posloucháme. Laďák má docela pěkný zvuk, motor jde krásně pravidelně, je čas se projet. Tom obléká kombinézu, a na čtvrt hodiny s motorkou mizí. Já se mezitím ptám, jak je to s papíry, slíbeným druhým klíčkem, doklady z STK atd. Vše je přislíbeno, Haus to má doma (zu Hause ), a pokud se rozhodnem moto vzít, samozřejmě věci přiveze. Tomáš se vrací zpátky, bez zásadních připomínek, takže jsem na řadě já...bunda, přilba, rukavice, a s trochu roztřesenýma rukama se pomalu rozjíždím. Je to úplně něco jiného, než jsem "zvyklý" z autoškoly, ale užívám si to o dost víc - bude to přece MOJE motorka...hladové oko svítí, a pomalu se stmívá, není čas na dlouhé seznamování, i přesto cítím, že tohle je přesně to,co jsem hledal. Vracím se zpátky.



18:30, Ledeč
Parkuju motorku před halou, říkám Tomášovi, že ji beru, tzn. poslední šance se postavit na odpor, věřím, že by mě nenechal odjet domů s nějakou vraždou (už proto, že po ose ji veze on..). Souhlasí. Haus skáče do auta a jede pro papíry, hangár zavírá, nicméně moto nechává venku, takže čas ji obhlídnout ještě je. Motorka je čistá, zachovalá. Má širší řídítka, vyhřívané gripy, laďák, padáky, zánovní pneu, řetězovka je OK, zadní brzda možná trochu moc jedovatá, ale nic, s čím bychom si neporadili... Haus přijíždí s papíry, vesměs se mi potvrzuje, co tvrdil majitel, dovoz DE 2005, tři majitelé u nás, protokol z nehody, doklad o opravě, doklad o kontrole na stolici, protokoly z STK, faktury, servisní knížka (vedená do tří tisíc :D ), teď už opravdu není nad čím váhat, takže podepisuju smlouvu na dohodnutou částku, předávám peníze, Haus doplní olej, doleje trochu benzínu na cestu k pumpě, odněkud vyhrabe tašky a plexi GIVI, co měl k předání od předchozího majitele - no, a můžeme vyrazit.

19:15, Ledeč
Tom na pumpě natankuje až po hrdlo. Setmělo se, a teplota vytrvale klesá. Nabízím mu svou bundu s termovložkou, odmítá, a lebedí si, že má vyhřívané gripy. Jsem zvědavý, jestli mu to nadšení vydrží... vyrážíme směr Havlíčkův Brod. Dělám foloumáka (tzn. vedoucí vozidlo a zároveň hlavního osvětlovače trati), ladím soundtrack k Mission Impossible, a nastavuju vnitřní teplotu na příjemných dvaadvacet...

20:10, Někde u Havlíčkova Brodu
Stojíme na světlech, oprava silnice. Tomáš najíždí vedle mě, stahuju okýnko, a Tom mi ukazuje zdvižený palec. Abych měl ze své nové motorky taky nějakou radost, vrkne mi plynem, a Scorpion krásně zazpívá...jako jo, fakt mám radost :)

21:00, Polička
Čurpauza. Potřebuju nějakej cukr. Kupuju si RedBull a vodu, Tom si dává nějakou tyčinku, začíná se mi pomalu chtít spát. Vstával jsem v pět, a den byl fakt dlouhej.

22:00, Náklo
Parkuju moto u tchána v garáži. Pozoruju, jak mu svítí oči, motorka se mu líbí, ptá se na rok, obsah, cenu, atakdále. Vypadá spokojeně, i když určitě ne tak, jako já. V nádrži zbývá něco přes půlku obsahu benzínu, teoreticky by se teda mělo dát ujet kolem 350-400 km. To by bylo fajn...
Tomáš je zmrzlej jak preclík, převlíká se z kombinézy zpátky do civilu, a ptá se, jestli mi výhřev sedaček funguje. S povděkem kvituje kladnou odpověď, a těší se do tepla... vezu ho domů, k Boskovicím, takže rozmrznout po cestě určitě stihne...

23:00, Někde u Boskovic
Já i Passat už toho máme celkem dost. Silnicemi třetí třídy se dostáváme do malé řiťky kousek od Boskovic, kde Toma vyložím, a budu moct konečně obrátit k domovu. Trošku demotivující je cedule "Prostějov - 41", ale jsem odhodlaný to do třičtvrtě hodiny zvládnout až domů.

23:44, Lutín
Vypadávám z auta. Beru věci, papíry, dohrabu se domů, pusa ženě, rychlá sprcha, a v posteli před usnutím tu minutu polomrtvej počítám...sedm hodin, 420 kilometrů, dva lidi a jedna motorka...moje...

3.11.2016
Pro mě oficiální konec sezony, která pořádně ani nezačala, motorka je po servise, dostala nové náplně, olej ve vidlích, gufera, svíčky, přední brzdové desky, synchronizaci karburátorů a seřízení ventilových vůlí. Taky se muselo pořešit těsnění levého víka, trochu kolem něj sákl olej. Dneska jsem ji převezl cca 60 kilometrů do jedné podzemní garáže v jednom nejmenovaném městě, patřící nejmenovanému kolegovi Chvíli mi ji tam pohlídá, než dodělám garáž vlastní, a pak ji někdy v prosinci znova převezu - ale to už asi na vozíku, dneska se počasí ještě dalo, navlíkl jsem se do tří vrstev a navrch motohadry s termovložkou, zima mi nebyla, jen prsty na pravé ruce trochu omrzly...při třech stupních nad nulou paráda Sluníčko svítilo, tak proč ne...motka má teď krásně pravidelnej chod motoru, Scorpion je radost poslouchat, po cestě jsem se párkrát přistihl, že kroutím plynem jen proto, abych se při tom řevu mohl culit do helmy. Letošní zima bude po čertech dlouhá...

6/2017
Aktuálně na počitadle kilometrů přeskočilo 37.000, takže první 3.000 spolu máme. Co se ovládání týče, získávám větší důvěru v sebe i v motorku, vodí se opravdu krásně, a výkon mi vůbec nechybí, trochu respektu k tomu ještě pořád mám a asi mít budu Máme za sebou první pád (v nulové rychlosti z leknutí v křižovatce následkem zablokování předního kola), první zvedání (dopadlo výborně ), a první motoškolu, Učme se přežít v Jihlavě v květnu - vřele doporučuju.

7/2017
Absolvována SilnicniMotoskola ve Vysokém Mýtě. Málo teorie, hodně ježdění, a pro mě novinka, okruh. Užil jsem si to všechno



7/2017
První větší pád. Necelý týden po absolvování SilnicniMotoskoly. Holt ještě ty reflexy prostě nemám Místo do práce jsem tak v pondělí jel do špitálu na vyšetření, dopadl jsem dobře, jen potlučenej. Jinak nic. Motka orvanej padací rám, urvané levé závažíčko, a levá část řídítek je jinak tvarovaná, než pravá. Ještě ten samý týden jsem to opravil, a už v pátek jsem jel znova do práce na mašině...první pětitisícovka se blíží

9/2017
Motka je na servise po šesti tisících. Novej olej, sáknoucí levé víko mě pořád trápí, a nechám omrknout napínák rozvodového řetězu.

3/2018
Od podzimního servisu se nic nezměnilo, resp. moc kilometrů nepřibylo. Vloni jsem do práce jel na moto už jen asi dvakrát, pokaždé v solidní mlze (to je tak, když bydlíte na kopci...u nás azuro, sjedu do údolí, a bílo...fakt by se dala krájet!). Celou zimu spala pod plachtou, baterku vyndanou, a aktuálně je bez sedla - švagrová potahuje novou kůží. Mělo by to být co nejvíc podobné originálu, s bonusovou malou kapsičkou na doklady a drobnosti na spodní straně. Doufám, že tak do dvou týdnů se počasí trochu umoudří, a bude možné konečně vyhnat pavouky z výfuku...



10/2018
Pomalu se blíží konec třetí (resp.druhé) sezóny, srpen jsem po havárii nejezdil, motorka už je ale opravená, srovnané vidlice, nové domečky budíků, nová řídítka, přední světlo a jeho držáky. Nový náhon tachometru. Rovnou jsem nechal vyměnit olej. Koupil jsem a nainstaloval zalamovací páčky. V červenci jsem přezul na nové pneu (Pirelli Angel GT), a udělal novou STK. Za letošek najeto cca 5000, jedenáct celkem.

9/2019
únor 2019 - nechal jsem přepláštit výfuk. Byl po havárii pomuchlaný, a nevypadal vůbec dobře. Dělal to Firebladeshop v Ludgeřovicích, a dopadlo to naprosto famózně, výfuk je jako nový (nový plášť, uchycení, spona, a vata uvnitř), přičemž poslal zpět bez platby předem - vřele doporučuju, práce vynikající a jednání a komunikace naprosto super.
24.9. - musím si na příští rok najít zatáčkovitější trasu do práce, takhle je to sice po super povrchu, ale vesměs po rovině - a zatímco boky zadní pneu ještě mají "masa" dost, střed je sjetý na dráty. I tak při tomhle "rovinkářském" režimu (a neříkám, že jsem se občas na okraj nepodíval...ale málo) guma najela cca 9.500 km, takže do nich půjdu znova. Příští rok už bude nejmenší syn víc k pohlídání, takže se bude moct i výletovat, třeba i ve dvou...abych nezapomněl, za letošek najeto cca 7.500, takže celkově 18.500...

08/2020
Po posledním komentáři 24.9.2019 přišla den nato rána - v práci se se mnou rozloučili, a to tak, že s okamžitou platností. Gumy proto musely v rámci úsporných opatření zůstat, jaké byly, tudíž sezóna pro mě v roce 2019 skončila v září...práci jsem našel novou, opačným směrem, než kterým jsem jezdil, po zajímavějších cestách. Navíc mám servisáka v místě pracoviště, malé, ne tak bezvýznamné plus.
Letošní sezóna ve znamení Covidu moc ježdění neumožnila (manželka čerstvě v práci po MD a tři děti doma...radost), na tacho mi nedávno přeskočilo 55.000, tzn. máme dohromady najeto nějakých 21k. Rád bych napsal, že už mi to celkem jde, a že jsem letos ještě neležel, ale nechci to zakřiknout, znáte to . Na jaře jsem absolvoval předsezónní servis, olej v motoru, olej do žďuchů plus gufera, nové gumy - vzal jsem opět Pirelli Angel GT, jsem s nimi moc spokojený, a můžu je vřele doporučit. Už jsem se párkárt podíval i na jejich okraj (poserpruhy úspěšně dole, jeeej!), a prostě drží a drží. Semtam si udělám i nějaký ten půldenní výlet, tak snad ty kilometry do konce roku ještě trochu naskáčou

03/2021
Sezónu 2020 jsem ukončil na cca 56.000km, to znamená, že od koupě mám najeto cca 22.000. Přes zimu jsem se rozhodl zbavit toho zadního pádla pod sedlem, takže jsem to uřezal a nahradil duralovým držákem RZ, vyměnil blinkry, a jsem připravený vyjet



06/2021
Motorka má nový olej, a bude čekat v garáži pod plachtou na nového majitele. Občas se na ní asi projedu, aby se gumy neostály, a karbece natáhly čerstvý benzín, ale jinak už kilometry přibývat nebudou

07/2021
5.7. si motorku odvezl nový majitel.
Naučila mě toho spoustu, vozila mě bez problémů a bez zaváhání. Nezapomenu...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hansdorf
hansdorf napsal 08.04.21 v 14:28 10b.

Silně jsem ji zvažoval taky , a nakonec dal přednost Kawa Zephyr 1100.
Vidím, že ti dělá kupu radosti , tak ať to tak jde dál.

6573
6573 napsal 08.04.21 v 12:48 10b.

stará,dobrá,hezká klasika,která udělá ještě mnoho parády

Čadil
Čadil napsal 24.06.18 v 21:42 10b.

_Michal
_Michal napsal 09.03.18 v 21:30 10b.

Krasna motorka, jeste hezci kresba.

tomasd.
tomasd. napsal 23.06.17 v 14:47 10b.

jedna z nejhezčích klasických motorek - ta nádrž je pro mě jak Miss World

Více komentářů



TOPlist