renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bubaris
Vloženo 2.5.2021
Aktualizováno 20.1.2024
Zobrazeno 924x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Říká se o ní, že je hodná a přívětivá. Snad bude i ke mně.Tož má 22 let. Vzhledem k tomu jí budu říkat Babuša

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: Nebyla v dosahu žádná co by za to stála
Suzuki GSF 650 Bandit: Inazuma se mi ve finále zamlouvala víc
Kawasaki ZR 7: Prodali mi ji skoro před nosem
Kawasaki Zephyr 750: To byl horký kandidát, ale nebylo moc z čeho vybírat

První dojmy - Každopádně dám-li na první pohled, tak mně uchvátily její ladné a mému oku lahodící oblé tvary. Samozřejmě musím poukázat i na velmi příjemný posaz. Hned jsem se na ni uvelebil a sedí mi jak prdel na hrnec. Co dělá motorku motorkou je taky zvuk. Výfuk je seriový a zvuk z něj šířící se, je lahodící mému uchu. Rozhodně neplánuji nějaký laďák. Těším se na první vyjížďku. Doufám a jsem o tom přesvědčen, že to bude poetické odpoledne :-)

Motorku bych doporučil pro - Doufám, že pro mně? Nedokážu posoudit pro koho je vhodná, snad hlavně pro ty, kteří si ji vyberou... EDIT k 15.10.2023 Je to stroj pro lidi, kteří si spoustu údržby provedou vlastními silami, není to žádná jaderná fyzika, ale základní mechanika

Doplňky na motorce - Zásuvka USB. K 17.9.2021 tam už není...
Na padácích jsou dodělané stupačky. Už jsou taky dole...
Nosič kufru GIVI s kufrem GIVI V46. Ten se hodí
Větrný štítek GIVI ( trochu vibruje ). Taky už minulost...
Hodinky Quartz by Aliexpress...

Recenze

..Kde se motorka cítí nejlépe? Věřím, že v mých rukou. Hodlám ji zahrnout veškerou péčí. A očekávám ( snad nebudu zklamán ), že mi to bude velkou měrou vracet.

EDIT 29.8.2021
Jsme spolu už 4 měsíce a 2686 km. To už by mohla být data na nějaké to ohlédnutí a recenzi.
Jezdí se mi na ní dobře, nemůžu říct, že je to můj dreambike, ale jsem s ní spokojený.
Pohodlná motorka na polet kratší i dálkový. Je to už klasika, na které ovšem doplněk jako je kufr není až tak rušivý prvek.
Co je ovšem trochu rušivé až otravné, je spotřeba. Podle výrobce je průměr 6,8 a já jezdím 6,2 - 6,48. Ale dokázal jsem jet i za 7,11. Přičemž podle info ze sprintmonitor.de jezdí i pod 5 litrů. kde je chyba? Jezdím na pohodu, kochačku, žádný fofr. Karbecy vyčištěny, seřízeny, ventily taky, svíčky nové. Pneu nahuštěné podle manuálu. Nevím, nechci hledat problém v motce. Bude asi u mně.

Každopádně se snažím Gejšu nezanedbávat a pokud bude ještě vhodné počasí, musíme se spolu vydat pokořit Červenohorské sedlo.
EDIT k 18.4.2022 Hlasim, ze Sedlo zdolano. Nikdo nikde, takze prijemny zazitek v sedle

EDIT k 17.10.2021
Větrný štít je definitivně dole z motorky a už to tak zůstane. Proud větru na přilbu směřující byl tak otravný, že jsem obětoval čistotu svého oděvu za komfort jízdy.
Dnes se mi to potvrdilo. Ve větrném odpoledni se jízda dala zvládnou naprosto s přehledem, což se s jízdou se štítem v počasí letním, kdy se nehnulo ani stéblo trávy, ani nedá srovnat. Někomu se bude hodit, dám ho do inzerce.

EDIT k 18.4.2022
Pocital jsem spotrebu od km, kdy jsem zacal jezdit.
Najel jsem 4030,4km pri prumerne spotrebe 4,94lt. To neni spatne na nahac ctyrval vzduch/olej.

EDIT k 27.9.2023
Je to vice nez rok, co jsem k Babuse neco napsal. Vnimam to vuci ni jako jakysi dluh a je nezbytne jej umorit.
Co se vse se tedy udalo?
V kvetnu 2022 jsme si udelali 14-ti denni vylet k Vranovske prehrade.
Navstivil jsem Cesky Rudolec,Znojmo a dalsi zajimava mista v okoli.Prumerna spotreba byla 5,87 lt/100 km, coz je slusne.
Cesta tam i zpet probehla mimo hlavni tahy jizni Moravy.
Cerven az srpen ve znameni courani kolem komina.
V srpnu 2022 jsem vymenil v 58260 km oteviraci plynove lanko, bylo uz roztrepene.
V zari 2022 odeslo v 59520 km do vecnych lovist cidlo tlaku oleje - objednano nove na wemoto.cz.
16.10.2022 ve 12:11 pokoreno 59999,9 km!
Sezona 2022 zakoncena 18.10.2022 pri 60124,8 km.

Do roku 2023 jsme vykrocili 18.2.2023 vymenou kapaliny ve vidlich (Yamalube 10W) pri najezdu 60127 km. Samozrejme s tesnenim a prachovkou (original Suzuki). Soucasne kontrola karburatoru, vse v poradku.
1.4.2023 nove sirsi riditka M-style.
16.4.2023 jsem prezul nove papuce - Metzeler Roadtec Z06.
Byla s tim trochu prace, hlavne papirova, nebot v TP byl zadni rozmer 170/70 a ja potreboval 170/60. Tudiz Suzuki Czech za 1000 Kc vydala potvrzeni, ze je mozne do TP zapsat 170/60.
Soucasne vymenena brzdovka Motul DOT 4, vycisteny trmeny, zadni dostal nove tesneni.
15.5.2023 vymena oleje Motul 10W40 a obou filtru HIFLO.
18.5.2023 vymena retezove sady. Retez DID samozrejme ve zlate, predni JT, zadni Sunstar. Provedeno v servise K&K Vitkov.
17.6.2023 kontrola napnuti retezu.
13.8.2023 kontrola a cisteni svicek - vse OK, pokracujeme.
Zari 2023 bylo ve znameni casteho cestovani po zajimavych akcich, at to byla vystava veteranu v Kromerizi nebo Kolstejnsky okruh v Branne.
20.9.2023 k Babuse pribyl do party Sahib. Oba stroje dostanou vse, co bude potreba pro bezpecny a bezproblemovy provoz.
Momentalne se pracuje na osvetleni kufru Givi V46, zkusim vylepsit predinstalovane brzdove svetlo tak, aby bylo opravdu videt. Obycejne zarovky jsou nahrazeny LED s vyssi svitivosti.

EDIT k 15.10.2023
Dnes je Babuša zazimovaná, stav km je 62697,8
Důkladně jsem ji umyl šamponem s voskem, vydrbal ručníkem dosucha, nechal vyschnout místa, kam jsem se nedostal, naleštil a šup pod plachtu.
Pneu dofoukané, přední označené abych ho mohl pravidelně otáčet aby se neudělala ploška.
Baterku vytáhnu na pravidelnou kontrolu na nabíjení.
Nádrž projde přes zimu vyčištěním, ne, že by vyrezla, ale prevence je základ bezproblémového provozu.
Na jaře udělám ventily a opět vzhůru do sedla a na Sedlo.

EDIT k 18.1.2024
Osvětlení kufru je hotovo. Teď se při brzdění rozsvítí led pásky po obou stranách v zadní části kufru. Je to možná taková blbost, ale myslím, že to zlepší moji viditelnost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bubaris
bubaris napsal 02.08.23 v 09:52

Ahoj Ivane, jasne, ze jsme s Babusou jeste spolu.
Moc jsem toho nenajezdil, spis jen kolem komina.
Plexi uz bude minulost, premyslim, ze za nim poslu i kufr.
Poridil jsem si batuzek, takze co potrebuju nacpu pod sedlo a do batohu, co nepotrebuju, snad potrebovat nebudu.
Kazdopadne si pohravam s myslenkou poridit si nejaky jednobuch od RE.
Mej se a diky za vzkaz.

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 04.03.23 v 09:28

Málem po dvou letech zdravím do Hranic ...
Náhodou jsem prošel Tvoje seznamování s INOU 750 na Tvém profilu
a jen dodávám, že *naháč* je naháč, takže někoho může jakékoliv plexi
*urážet* , ALE
pokud bys ho trochu sklonil k nádrži, odstranilo by to ty nepříjemnosti
způsobené směrem proudění vzduchu přímo na přilbu A
pro nějaké občasné *vyhnání pavouků z výfuku* + kontrolu, zda INA dokáže
stejnou maximálku jako v předchozí sezóně, by to plexi bylo *pozitivem*
Tedy pokud ještě máš INU v garáži .
Ivan.

masomlejn
masomlejn napsal 23.09.21 v 22:02 10b.

Jo jinak samo sebou velmi "objektivnich" 10b

masomlejn
masomlejn napsal 23.09.21 v 21:59

Spotrebu mam podobnou, v prumeru 6.2 L/100km s rozptylem 0.2 L/100km. Rekl bych, ze to i ta Tvoje je "OK". Tech 5L/100km je podle me asi na dlouhe trase pri rychlostech 80-90km/h. Jaky drzis otacky? Ja kolem 4000, coz na dalnci na 6-ty kvalt je cca 100km/h.

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 15.07.21 v 12:57 10b.

Tomu říkám * vztah k bábě * - která nezklame ...

Více komentářů



TOPlist