dvě kola, dva válce a řidítka - nic víc není potřeba ...
První dojmy - Moje Suzuki mi okamžitě padla jak do oka do ruky. Díky nízké a dobře rozložené váze se motorka krásně vodí, pružný motor dodává ten správný uchu lahodící zvuk a klasické linie jsou pastvou pro oči. Jak řekl Antoine de Saint-Exupéry: „Dokonalosti není dosaženo tehdy, když už není co přidat, ale tehdy, když už nemůžete nic odebrat."
Recenze
Motorka, která umí pěkný výlety a kochačky, ale i pořádnou střelbu na zakrouceným asfaltu. Není náročná na provoz, není zákeřná a moc nežere benzín (6l na 100km), olej (1l na 5000km) a gumy (zatím jsem neměnil).
Prostě fajn motorka pro každýho...
Technické specifikace zde.
Hlavní údaje:
Výkon: 51kW / 70HP při 9000 rpm
Točivý moment: 62Nm při 7400 rpm
Suchá hmotnost: 165 kg
Pohotovostní hmotnost: 189 kg
Uživatelská příručka v češtině
Servisní příručka v angličtině
Co se týče těch kalhot, za časů, kdy jsem měl dojem, že nikdy nezestárnu, oblíkal jsem se na motorku stejně. Dnes když jdu v noci na záchod, žena říká, že je to jako když se lámou větvě ... jinak hezké výlety i fotky, máš to tu pěkně vedený
To Jarda: Džínsy nosím vevnitř, protože mě vytáčí, jak při vyšší rychlosti plandaj a pleskaj o boty a tak. Do bot se mi vejdou uplně bez problémů - nemám moc "tlustý" nohy. Jinak v zimě nosím dvoje jégrovky a ještě nadkolenky a navrchu ještě ledviňák a přes to ty rifle a jsem jako v bavlnce - nikde nic neplandá, nevyčuhuje, nikam nefouká. Ještě by ty jeansy mohli mít nějakou úpravu/membránu proti vodě. Jak zmokneš, je to mor
Pěkný SVo Hele a ty jeansy jsou pěknej voser mít strčený do bot, ne?!? Taky je mám, jednou jsem je zkoušel narvat dovnitř, ale nevyšel jsem tak ani z baráku, jak to bylo nepříjemný. zkus je dát ven a vzít si radši podkolenky, jestli tě boty dřou, nebo jsou ti volný, to bude mnohem příjemnější a bude to i líp vypadat
Pěkná 10b jasnejch
Pěkná ovšem 10b