renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 550 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník a.t.b
Vloženo 15.9.2011
Aktualizováno 7.6.2018
Zobrazeno 3 519x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Má čtvrtá motorka(nepočítaje skútry a babety :) ...po dlouhé době ta pravá ...vysněná.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki W 800: Vysoká cena vzhledem k uvedeni na trh
Kawasaki ER 5: Málo chromu , dvouválec...Zephyr mě příjde jako opravdová klasika

První dojmy - První dojem skvělá motorka na pohodové ježdění , druhý ...stále skvělá ... a třetí ? Klasická motorka s jedinečným rozložením výkonu ,skvělou ovladatelností, nízkým sedlem a spolehlivým motorem.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji ženám, slečnám, pohodovým motorkářům co mají rádi klasiku a klidnou projížďku ...spolehlivá a krásná motorka.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, filtr KN (origo rozměr v boxu) ,čiré př.světlo, přídavný čirý štít

Recenze

V 36 letech jsem se konečně pořídil svou vysněnou motorku :) Už před cca 10-ti lety ,kdy jsem si na ni poprvé mohl u kamaráda posadit a měl možnost ji naživo obhlédnout ,jsem věděl že ji jednou budu mít. I přes veškeré rady a recenze co koupit , jsem prostě sáhl po zephyru a nelituji. Motorka se skvěle ovládá ,má nádherný zvuk a to i přes originální výfuk. Za studena má lehce hlučnější motor což prý není vada ale Kawa.Ale po zahřátí nádhera. Motorka krasně jede ,ale i krásně brumlá na 3-4 tis. ve městě. No prostě klasika je klasika ...

2.5.2013

Tak to na mě zase přišlo , je jaro a je tu opět sezóna. Dnes je venku pěkně hnusně tak sem se konečně zase dostal na forum. Motorku již sedlám třetí sezonu a musím pořád konstatovat že je to to ,co jsem chtěl. Na motorce jsem vyměnil světlo (dal jsem čiré) Dale pak řidítka , protože nebyla chromová tak jsem je tam dal a nové svíčky BRISK platinum. Sebemenší závada se neobjevila. Opravdu jen jezdím a jezdím a upravuji dle svého gusta. Takže můžu všem jen doporučit. A prosím Vás jezděte s rozumem ...Díky a Ahoj

28.4.2014

Zdravím všechny ... Jsou nějaké nové věci co se na motorce udělali. Ne že by o to žádala a bylo to nějak nutné ,ale nějak jsem se rozhodl si ji nechat a tak jsem investoval. Takže jsem dal novou přední pneu stejně jako i zadní continental. Již při koupi mi lehce sákl olej s pod hlavy na levé straně a tak jsem koupil kompletní sadu těsnění a celé jsem to nechal přetěsnit.Při tom se zkontrolovalo co šlo ,ale nebylo to nic víc než-li o kroužek kolem levého kanálku. Nicméně vím že je to hotové a mám klid. Na motorku jsem dal nové zrcátka ve stylu W800 , svíčky NGK podle manuálu ( BRISK mi v motorce moc nemakal, špatné starty za studena a občasné cukání) .




A objednán je i KN vzduchový filtr klasický do Boxu. Takže motorka je ve 100% stavu. I vzhledově se dočkala drobných změn . Dodal se originál nápis Zephyr a na nádrž a za sedlo dva retro pruhy ,což motorku "omladilo". Jen mě opravdu moc mrzí že za 3roky co na motorce jezdím ,jsem žádného zephyra nepotkal.






Asi je to pro mladé moc klasické a pro ostatní moc slabé. Ale podle mě to k tomu patří. Žádné závodění ani hazard ... 37KW na kochání se krajinou a nenásilné projíždění odlehlých silnic 2.třídy bohatě stačí. Přeji všem stávajícím krásnou sezónu a začínajícím dobrý výběr motocyklu. Ahoj

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
a.t.b
a.t.b napsal 28.04.14 v 11:10

Zdravím všechny ...

Jsou nějaké nové věci co se na motorce udělali. Ne že by o to žádala a bylo to nějak nutné ,ale nějak jsem se rozhodl si ji nechat a tak jsem investoval. Takže jsem dal novou přední pneu stejně jako i zadní continental. Již při koupi mi lehce sákl olej s pod hlavy na levé straně a tak jsem koupil kompletní sadu těsnění a celé jsem to nechal přetěsnit.Při tom se zkontrolovalo co šlo ,ale nebylo to nic víc než-li o kroužek kolem levého kanálku. Nicméně vím že je to hotové a mám klid. Na motorku jsem dal nové zrcátka ve stylu W800 , svíčky NGK podle manuálu ( BRISK mi v motorce moc nemakal, špatné starty za studena a občasné cukání) . A objednán je i KN vzduchový filtr klasický do Boxu. Takže motorka je ve 100% stavu. I vzhledově se dočkala drobných změn . Dodal se originál nápis Zephyr a na nádrž a za sedlo dva retro pruhy ,což motorku "omladilo". Jen mě opravdu moc mrzí že za 3roky co na motorce jezdím ,jsem žádného zephyra nepotkal. Asi je to pro mladé moc klasické a pro ostatní moc slabé. Ale podle mě to k tomu patří. Žádné závodění ani hazard ... 37KW na kochání se krajinou a nenásilné projíždění odlehlých silnic 2.třídy bohatě stačí. Přeji všem stávajícím krásnou sezónu a začínajícím dobrý výběr motocyklu. Ahoj

a.t.b
a.t.b napsal 20.09.11 v 11:45

Ahoj ...nemyslím si asi to je věkem ale mam dost rozumu a jezdím opravdu opatrně. Nejsem žadnej Abrhám :)) Takže tento výkon mě fakt stačí. Jinak slyšel jsem toho hodně jako že ve dvou to "docela taky" jede. Ja osobně jsem rozdíl ani nepoznal ,ať jedu sam nebo s přítelkyní motorka jede nádherně. No dám nové pneu, řetězovku ,olej a bude to mazlík...teda to už je :) Jo a je pravda že jsem ještě žadnýho zephyra nepotkal...ale je to škoda...:(

JP78
JP78 napsal 15.09.11 v 20:01

Oprava burčák je svina. Možná to chtělo 750?

JP78
JP78 napsal 15.09.11 v 19:59

Ahoj. Možná to

DemolitionDave
DemolitionDave napsal 15.09.11 v 19:39

Krásná decentní klasika, na cestě je skoro nepotkáš ..hodně štastných km!

Více komentářů



TOPlist