renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 550 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Marian16
Vloženo 21.7.2009
Aktualizováno 19.8.2014
Zobrazeno 4 822x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělá a nádherná klasika, spolehlivá a pohodlná. Pro začátečníka na čtyřhrnku přímo ideální.

Více fotografii

Motorka koupena od Pawel51z (Zlín) - Pohodový a rozumný kluk. Díky za Zefiho. :-)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ 600: Usedlý design. (bez urážky, prosím) :-)
Suzuki GSF 600 Bandit: Má ho každý druhý... :-)

První dojmy - Už na první svezení jsem byl nadšený. Padli jsme si do oka i do ruky. Pro mne jako začátečníka, byla dobře ovladatelná a k mé výšce 170cm bych řekl tak akurát. A že by se mi něco nelíbilo? Nevím o tom. Ostatně, co se vám může nelíbit na své první "velké" motorce? :-)

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům jako jsem byl já, který do té doby ochutnal jenom max Jawu 350. Já jsem se po něho rozhodl, protože se chystám na velkou Yamahu XJR 1300 a tohle je stejná konstrukce s polovinou výkonu. Tak mne snad dobře vyškolí.

Doplňky na motorce - Dal jsem mu, fešákovi, nové sedlo. Funguje skvěle. Manželka se mi neklouže při brždění na záda a neunavuje si neustálým zvedáním se zpět do cestovní polohy nohy.
Chtěl jsem původně nějaké madlo, ale co bylo k sehníní se mi nelíbilo a pak jsem narazil na firmu DDT Custom seats. A teď je to naprosto funkční pohodlíčko! Doporučuji.








Recenze

Najeto přes 46 tis. Mnou samým přes 1 tisíc. Pod jedním jezdcem (70kg + jejích 180kg) je celkem živá a 50 koníků poskytne služnou zábavu. Pod dvěma jezdci i s bagáží je to citelně línější, ale na pohodlné cestování to určitě stačí. Řekl bych, ale že ne po dálnici, jelikož je to nahá klasika a nemám ani větrný štítek, takže při rychlostech přes 120 již hodně fouká a jízda je tím dost nepohodlná. Nějak nemohu sehnat originální madlo pro spolujezdce, které by se na vyjížďkách ve dvou, bez zavazadel,určitě hodilo. Dva kotouče vepředu udělují totiž tak razantní zpomalení, že spolujezdkyně vzadu při agresívnějším stylu jízdy docela "cestuje". Na druhou stranu její klasická konstrukce způsobuje vlnění zádě při rychlých výjezdech z táhlých zatáček, na našich, českých, ne zcela rovných silnicích. Ale je to patrné hlavně při jízdě ve dvou. Jinak si já, jako začátečník, na čtyřválci nemohu stěžovat a hlavně srovnávat mohu jenom s Jawou 350/360. Když už jsme u toho, řekl bych, že je to dost podobné, pokud jezdíte do 5tis. otáček, jenom hmotnost je větší a tím motorka trochu těžkopádnější, ale dá se na to rychle zvyknout. Pak nad 5 tisíc je ten rozdíl markantnější. Tam se začíná chovat jako sportovec a tohle již Jawa nezná… Ale to je ten plus, pro který je Zephyr 550 v mých službách. Prostě nejhezčí klasika na trhu v této výkonové kategorii. A o to se budu přít kdykoliv, kdekoliv a s kýmkoliv…

Přeji všem hezké poježdění a zdařilou sezónu bez nehod.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
honza7777
honza7777 napsal 14.10.17 v 16:39 10b.

Moc pěkná klasika

HurricaneCZ
HurricaneCZ napsal 22.07.17 v 22:37 10b.

Ty jsi prostě pan Klasik a úatříte k sobě

smartin1
smartin1 napsal 03.02.12 v 13:48

Parádní hromada podstivýho železa 10sítka je tam.LET THE GOOD TIMES ROLL!!!

Manohman
Manohman napsal 03.01.11 v 23:53

projeto jen po parkovišti a už se těším na společné vyjížďky a vemem i pana tchána :D

BaluJarda
BaluJarda napsal 09.08.09 v 10:32

Více komentářů



TOPlist